Help! Leuke man, wat moet ik doen?

01-07-2025 11:17 126 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben na een scheiding (lange relatie) nu al een paar jaar single. Ik heb de scheiding verwerkt en het loopt op rolletjes allemaal. Ben ook best happy in mijn eentje met de kinderen. Ik was dus niet actief op zoek naar een nieuwe relatie, maar ik stond er wel open voor mocht ik echt een heel, heel, heel leuke man tegenkomen. Ik ontmoet heel veel mannen, maar geen van allen wekken speciale gevoelens op.

Tot een paar dagen geleden. Ik zag een oude bekende en ik kreeg zo'n bijzonder gevoel. Heel veel rust en aantrekkingskracht. Ik snap er niks van. Ben helemaal van de leg. Hij stuurde mij via via een heel neutraal berichtje en zo kreeg ik zijn nummer.

Toevallig was er later een aanleiding om even te appen en ik heb hem een berichtje teruggestuurd. Hij stuurde een lang bericht terug en ik heb ook weer geantwoord, maar nu ik het teruglees best wel een gesloten bericht. Wel leuk, maar niet met een opening erin. Ik weet van iemand anders dat hij me al langer leuk vindt en dat hij single is. Mijn laatste appje is nu bijna 2 dagen geleden. Ik ben best wel van slag, echt idioot. En heel irritant dat ik niet de coole persoon ben die ik op mijn werk en voor mijn kinderen wel ben, haha.

Het is 35 jaar geleden dat ik voor het laatst gedate heb. Help, wat moet ik nu doen? Een berichtje sturen over een random iets, wat nergens op slaat, maar wel de deur open zet? Ruimte geven en afwachten? Of gewoon een appje sturen dat het me leuk lijkt om eens bij te praten? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dat omslachtige geapp, ik wil gewoon fysiek afspreken en kijken of er een connectie is. Maar ik wil ook niet te dicht op zijn nek zitten, ik houd wel van een man die de rust bewaart en mij de ruimte geeft om het rustig samen uit te zoeken. En hij is een rustige man. Denkt na voordat hij wat doet Maar ik ben ook totaal ongeduldig. Heeft er iemand advies?

Wat moet ik doen?

Totaal aantal stemmen: 145

Zelf een appje sturen om hem uit te nodigen. (92%)
Zelf een appje sturen maar zonder uitnodiging (6%)
Wachten (2%)
Erachter gaan natuurlijk :D
En de date staat! :cheer2:
Wat leuk! Veel plezier alvast.
Happening schreef:
01-07-2025 22:35
Woohoo! Hopelijk wordt het een hete zomer :) ! Hou ons op de hoogte en veel plezier vast.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Leukk! Alvast een fijne date gewenst.
Leuk!!

Een fijne date gewenst TO! :) :heart:
Goed gedaan zeg!
Ik ben niet nieuwsgierig, hoor, maar wanneer is het? Hopelijk op korte termijn.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Veel plezier! en een "do": niet teveel verwachtingen of jezelf teveel vragen stellen, gewoon lekker gaan en kijken hoe het loopt
Leuk ! Veel plezier :cheer:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Leuk en probeer er vooral zonder te veel verwachtingen van te genieten.
Maar mensen gaan voorbij
Goed zo! Wanneer staat de date?
Zebra tussen de paarden
Happening schreef:
01-07-2025 22:35
Nu heb je ons lekker gemaakt en willen we ook het vervolg weten! :hihi:
Tof TO! :cheer2:
Lekker geslapen?
Pioen00 schreef:
02-07-2025 09:50
Nu heb je ons lekker gemaakt en willen we ook het vervolg weten! :hihi:
Dat doet mij denken aan het grasmaaier topic, waar de TO via marktplaats een maaier kocht en een relatie kreeg met de verkoper. Werd helemaal blij van dat topic (en ze reageerde ook met leuke updates).

Hoop op een gezellige date, TO.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
02-07-2025 09:58
Dat doet mij denken aan het grasmaaier topic, waar de TO via marktplaats een maaier kocht en een relatie kreeg met de verkoper. Werd helemaal blij van dat topic (en ze reageerde ook met leuke updates).
Jaaa de grasmaaierman! Hoop ook op veel liefdesontwikkelingen hier.
Ik heb beter geslapen dan de afgelopen nachten. Inderdaad moet ik er zonder teveel verwachtingen in gaan, ik ga mijn best doen.

Het grappige is dat ik er heel veel zin in heb en er totaal niet tegenop zie. Denk dat dat appen om af te tasten mij gewoon niet zo ligt. Ik ben meer van het persoonlijk contact. De laatste keer dat ik op date ging bestond de mobiele telefoon ook nog niet eens. :hihi:

Ik ga niet zeggen wanneer het is hoor, te herkenbaar! Maar het is snel en ik zal zeker een update doen.
Pioen00 schreef:
02-07-2025 10:05
Jaaa de grasmaaierman! Hoop ook op veel liefdesontwikkelingen hier.
Inderdaad, de grasmaaier… zou het nog aan zijn? :flirting:
13th_Star schreef:
01-07-2025 15:11
Wat is in godesnaam een man-man?
Andrew Tate, Elon Musk, the liver King, alpha mannen?
Met een man-man bedoel ik gewoon een mannelijke man, die initiatief neemt, die verontwoordelijkheid neemt, sterke persoonlijkheid heeft, zorgzaam is op een mannelijke manier en een beetje stoer is. Hij moet mannelijkheid uitstralen. Ik ben supergeemancipeerd en een sterke persoonlijkheid. Ik vind eenn sterke mannelijke persoonlijkheid aantrekkelijk.

Andrew Tate heeft niks te maken met mannelijkheid vind ik. Dat is juist een typisch geval van een mannelijk minderwaardigeidscomplex, waardoor hij vrouwen wil domineren. Niks onaantrekkelijker dan dat.
Happening schreef:
01-07-2025 15:45
Ik ben denk ik wat huiverig dat ik in oude patronen beland. Ik wil niet meer de enige trekker zijn van een relatie. Oud zeer dat niets met deze man te maken heeft natuurlijk. Maar ik ken mezelf ook, ik trek soms teveel te snel maart mezelf toe. Dat wil ik niet meer.

[…] Maar ik verlam een beetje door mijn rugzak en mijn onervarenheid met dit soort dingen.
Tip/do: je schrijft in de op dat je je huwelijk en scheiding hebt verwerkt maar uit de berichten erna lijk je toch nog behoorlijk wat bagage mee te sjouwen. Plak op deze man niet de verwachtingen en teleurstellingen die je hebt/had over je ex.
Bedoel je niet gewoon een fijne partner? Ipv dit ouderwetse geneuzel?
MissNuada schreef:
03-07-2025 09:52
Bedoel je niet gewoon een fijne partner? Ipv dit ouderwetse geneuzel?
Waarom moet het meteen ouderwets zijn als het gewoon om een smaakkwestie gaat? Zo werkt chemie tussen mensen: de een valt op een stoere, aanwezige man (die bij nadere beschouwing heel lief blijkt te zijn) en de ander zwijmelt weg bij een ingetogen, onopvallende man (die bij nadere beschouwing heel zelfverzekerd blijkt te zijn).

Over hokjesdenken gesproken…
Waarom is dat ouderwets? Ik vind gewoon mannelijke mannen aantrekkelijk.. Groot, breed, stoer, zelfverzekerd. Een ander vindt misschien slank en bescheiden juist aantrekkelijk. Zo zijn er ook mannen die op stoere vrouwen vallen of juist op bescheiden, zachte types. Gelukkkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Wat Claire zegt dus.

Ammahoela, dat is zeker iets waar ik alert op moet zijn, dat zie je goed!
Leuk, Happening.
Hopelijk wordt het een hele leuke date.
Succes en veel plezier!
Happening schreef:
03-07-2025 12:12
Waarom is dat ouderwets? Ik vind gewoon mannelijke mannen aantrekkelijk.. Groot, breed, stoer, zelfverzekerd. Een ander vindt misschien slank en bescheiden juist aantrekkelijk. Zo zijn er ook mannen die op stoere vrouwen vallen of juist op bescheiden, zachte types. Gelukkkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Wat Claire zegt dus.

Ammahoela, dat is zeker iets waar ik alert op moet zijn, dat zie je goed!
Nee hoor niet gek, het heeft gewoon je voorkeur. Mijn man is ook breed met handen als kolenschoppen. Ik heb zelf kleine handen dus past precies 😁
Fijne date gewenst.
Maar mensen gaan voorbij

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven