Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Zo, ben ik ook weer! Ik heb voor het eerst sinds mijn zwangerschap weer eens geroeid! Heerlijk, was er tot nu toe te moe voor maar ben blij dat ik gegaan ben.

Koffie mag volgens mij wel, alhoewel ze wel aanraden maximaal 2 koppen per dag te drinken (maar ik drink nooit koffie, dus de richtlijn zou ook 3 kunnen zijn). Net als met thee en cola (dat laatste is mijn enige zonde die ik mezelf af en toe toe sta. Verder vind ik dat ik best een voorbeeldige zwangere ben.

Maya, wat heb je allemaal voor leuks gekocht? Of was het allemaal voor het huis?

Riz, ben benieuwd wat jullie gaan krijgen!

Welke kinderstoel heb je uitgezocht fanatic? Hier is het traditie dat ieder kleinkind dat van oma krijgt als het achterkleinkind geboren is. Oma is al 99, nog gezond, maar ik denk dat als ze hoort dat ik zwanger ben (haar laatste kleinkind dat nog kinderloos is) dat ze me alvast geld toestopt zo van, je weet niet of ik er dan nog wel ben en ik kan natuurlijk geen verschil gaan maken tussen mijn kleinkinderen. Ik denk dat wij voor een stokke gaan.

Erine, waarom denk je dat je geen eisprong hebt gehad? Ik heb de mijne ook nooit gevoeld (en een moet ik er toch tenminste gehad hebben).

Mariss, google verbod voor je en een dikke
Hoi meiden..

Ik ben nu al zo'n 6/7 kilo aangekomen...pfff zo dat is er uit.

Hebben alleen nog maar het kamertje besteld,de rest doe ik als ik terug ben van mijn vakantie...dan ga ik helemaal los en koop ik alles in een x..Heb er zin an.

Verder slecht nieuws hier in de familie.Maar dat zet ik liever op onze hyves.Het is hier in ene super slecht/donker/gevaarlijk onweer bah
GW : We hebben een Peg Perego gekocht. Lekker makkelijk, van kunststof en goed in te klappen.

Wat leuk die traditie van jullie zeg!!! Wij hebben onze kinderstoel gekocht van het budget wat mijn moeder ons heeft gegeven (daar is dus ook de kinderwagen +maxicosi van gekocht) Voor de rest hebben we geen grote dingen gekregen en hebben we alles zelf betaald.

Nu wil ik de badspulletjes gaan kopen van bebejou, maar is ook nog flink duur zeg! De afzetters!

Hebben de zwangeren onder ons nog nagedacht over een babyshower??? Wil je er eentje? Verwacht je er eentje? Je hoort het niet zelf te organiseren toch?

Ik verwacht er geen een eigenlijk...
dames, lach je suf (zeker voor de meiden die wel een verzetje kunnen gebruiken). heb net mijn pokkel gehaifd.
Moom, heb het ook gedaan. Ben je niet de enige met garnaalloze pokkel op haaifs
woooooooei pokkel bonanza!
GW, doe jij ook even een mini-pokkeltje?
haha, nee, ik heb 's avonds altijd zo'n opgeblazen pokkel dat ik al best zwanger lijk.
en het is goed dat manlief er niet is, anders kreeg ik weer de opmerking naar mijn hoofd dat ik rot van binnen ben..... zit me toch al de hele avond te ruften.
GW -> Trust me... dat ruften gaat alleen nog maar erger worden
ooeh, ruften! daar heb ik tegenwoordig een hilarische buddypoke voor hahahaha.
dan voorzie ik dat we tegen het eind van de zwangerschap niet meer samen slapen.....

zo en nu is het mooi geweest, ik duik mijn bedje in.
Haha lekker aan de ruft..heerlijk hoor!

Ik ben hier al een week of 3 verstopt als het afvoerputje in een studentenhuis...wat een drama! Gister maar Roosvicee Laxo gehaald, hopen dat t werkt. Als ik eindelijk een keer naar de plee kan is het buiten een hoop lucht ook een hoop van 2 kilo volgens mij Gaat nergens meer over!

Ik heb de Fresco Bloom kinderstoel in Aquablauw....die vind ik zo gaaf!
Goedemorgen

Bij de verlos was alles goed!! Bloeddruk was normaal, 110/74, dus daar kan de duizeligheid niet wegkomen...

Nah ja, maar wat meer eten ( alhoewel dat volgens mij bijna niet kan).

GW: Ja, mijn buik is al best mega groot, maar nog geen enkele kg aangekomen. Ik snap het zelf ook niet want mn broeken zitten nog hetzelfde. Ik zal toch ergens moeten afvallen, maar zou niet weten waar...

Nah ja, alleen maar gunstig voor na die tijd.

Verlos heeft me gister geholpen de positie van de kleine te bepalen.

Omdat mijn buik best dik is, ( alleen door de kleine, redelijk dunne huidlaag) heb ik gister zelfs even het hoofdje vast kunnen pakken.

Van de week had ik al een armpje te pakken.

Echt zo apart dat dat kan!

Verder ben ik vannacht ziek geworden ( ja, alweer).

Ben echt hondsberoerd dus ga weer lekker mn bedje in.

Sorry voor de egopost!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR Godver, de godver...........

Krijg net een bericht van HappyHome dat de bewuste camping al zit volgeboekt.

Het is me niet gegund om op vakantie te gaan geloof ik, dit is nu de 2e keer.....

ahhhhhh, raintje!

stomme site!
Rain, wat klote !!!!!!

Charlotte, misschien val je af bij je benen.... daar val ik dus af!!

wat leuk dat je je kindje vast hebt kunnen pakken!!! Wist niet dat dat al zo snel kon

Riz : Probeer pruimen en kersen te eten.. en bruin brood met veel vezels en appels.. daar ga je van als een gek
en papaya!
he bah rain, het zit ook niet mee he. Weet nog hoe gefrustreerd ik was toen er eerst geen auto op ijsland beschikbaar was. Maar gaan jullie nu kamperen of in een huisje? Want als je met alleen een tent(je) gaat kamperen moet het toch nog wel mogelijk zijn om een plekje te vinden?

En Riz, naast de bovenstaande tips vooral ook veel drinken, die vezels moeten natuurlijk wel vocht hebben wat ze kunnen aantrekken, anders hebben al die andere tips nog geen nut.

Fanatic, dat lijkt me dan wel een prettige bijwerking van de zwangerschap als je er met slankere benen uitkomt!
Sjit Rain, wat irritant!! Waarom ga je niet met een tent? Is ook leuk hoor... kan je ook een beetje rondtrekken.

Riz, ben zooo benieuwd hoe het was vanmorgen!! Hoop dat je met ons wil delen wat het wordt!

Hier geen nieuws... aan het werk en geeen zin meer!! Heb mn week niet zo, geloof ik. Gelukkig heeft collega hier net een bak ben&jerry's neergezet, maakt een hoop goed

Ohw trouwens, kom gister thuis, eigenwijs als ik ben stap ik ook even in vriend's autooo...draai de sleutel om: starten en lopen, geen enkel probleem!
oooh, marriss! dat heb ik ook een keer gehad!! stond toen bij onze werkmaatschappij. auto niet starten. had al half mijn motor verzopen, wat je ook probeerde, niet aanslaan. nog aan laten duwen door stoere kerels, niet werken. ik mobiliteitsservice gebeld. half uur wachten. kerel komt. en hop, sleutel om en starten. stom!!! nu moet ik zeg maar als een diesel eerst voorgloeien, dan heb ik er geen probleem mee. als ik in een keer doordraai dan wil die het nog wel eens niet doen.
Lullig voel je je dan he... vriend was ook helemaal flauw dat ie het bij mij wel deed (naja, ook wel blij natuurlijk dat ie toch niet zo stuk was als gedacht)
GW, alles was voor het huis, het meeste voor de badkamer (tegels en badmeubel) en de stukadoor (geelband en roodband).

Fanatic, ik verwacht ook geen babyshower.

Rain, wat balen dat die camping ook al vol zit!

Charlotte, mijn schoonzusje is tijdens haar zwangerschap nul kilo aangekomen (niet die nu zwanger is, die is inmiddels al 17 kilo aangekomen) en was toen ze was bevallen direct 8 kilo kwijt, das dan wel weer lekker

Ik zal zo eens op hyves kiekeloeren, naar de pokkels van mariss en momo
Riz hoe was het bij de vk??? En en en wat krijgen jullie??

Gelukkig was alles goed Charlotte, wel minder dat je weer ziek bent. Beterschap!

Hé verdomme Rain en nu? Weet verder zoeken?

Haha Marriss mannen hé, bij ons gaat dat meestal andersom zo. Gelukkig maar!

Dakje open dadelijk Moom? Echt doen was heerlijk…

Eigenlijk wilde wij het deze maand een beetje rustig aan doen wat betreft zwanger worden, maar we hebben de laatste weken toch wel heel aardig ons best gedaan. Als ik nu niet zwanger ben!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven