Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

woensdag 22 juli 2009 om 17:10
Fanatic, hier komt zeker geen babyshower en mocht iemand het in zijn zotte hoofd halen dat te gaan organiseren dan ben ik er in ieder geval niet bij, vind dat alleen maar commercieel gedoe.
Riz, alles goed? En wat gaat het worden? Ben erg benieuwd! Ik zet in op een jongetje, zo maar gevoel. (en altijd 50% kans dat ik het goed heb!).
Dat mensen echt niets aankomen tijdens de zwangerschap kan ik met echt niet voorstellen. Dat kan toch eigenlijk alleen maar als je niet slank bent? Ik bedoel als ik met mijn 175 en 65 kg niets aan kom en na de bevalling 8 kg lichter ben zou ik niet echt happy worden en gezond lijkt het me ook niet echt.
En mariss, gelukkig doet je auto het weer!
Riz, alles goed? En wat gaat het worden? Ben erg benieuwd! Ik zet in op een jongetje, zo maar gevoel. (en altijd 50% kans dat ik het goed heb!).
Dat mensen echt niets aankomen tijdens de zwangerschap kan ik met echt niet voorstellen. Dat kan toch eigenlijk alleen maar als je niet slank bent? Ik bedoel als ik met mijn 175 en 65 kg niets aan kom en na de bevalling 8 kg lichter ben zou ik niet echt happy worden en gezond lijkt het me ook niet echt.
En mariss, gelukkig doet je auto het weer!

woensdag 22 juli 2009 om 18:04
He meiden,
Alles was goed!!!! Ze moeten we volgende week nog een extra echo maken van het hartje omdat de kleine erg eigenwijs was en dus niet goed wilde liggen...t zag er allemaal goed uit, maar ik moet gewoon nog een keer terug voor het complete beeld.
En.....t wordt een meisje!!!! Dus Lois krijgt een zusje! Heel bijzonder
Alles was goed!!!! Ze moeten we volgende week nog een extra echo maken van het hartje omdat de kleine erg eigenwijs was en dus niet goed wilde liggen...t zag er allemaal goed uit, maar ik moet gewoon nog een keer terug voor het complete beeld.
En.....t wordt een meisje!!!! Dus Lois krijgt een zusje! Heel bijzonder

woensdag 22 juli 2009 om 18:15
Lieve riz, wat een super nieuws! Blij dat alles goed is! En een zusje, leuk hoor! had je al een gevoel van te voren?
Dikke knuffel voor jou!
marriss: wat een grappig verhaal van jullie auto! Kan me voorstellen dat je je wel stoer voelt als jij wel zomaar ineens die auto start! mijn man had het in ieder geval niet leuk gevonden..
fanatic: ik krijg denk ik ook geen babyshower.. dat kennen ze hier in de buurt ook niet echt geloof ik.. ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord (ja op de tv, uit Amerika)
Hier gaat het z'n gangetje.. begin nu wel aardig last van de vocht te krijgen.. mijn voeten en enkels zijn heel dik, en als ik met mijn ene voet op mijn andere voet leg, heb ik helemaal een deuk in mijn voet! Het begint nu ook wat pijn te doen, dus ik ga denk ik vanaf volgende week halve dagen werken..
Nog 6 weken werken en dan heb ik verlof!
Dikke knuffel voor jou!
marriss: wat een grappig verhaal van jullie auto! Kan me voorstellen dat je je wel stoer voelt als jij wel zomaar ineens die auto start! mijn man had het in ieder geval niet leuk gevonden..
fanatic: ik krijg denk ik ook geen babyshower.. dat kennen ze hier in de buurt ook niet echt geloof ik.. ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord (ja op de tv, uit Amerika)
Hier gaat het z'n gangetje.. begin nu wel aardig last van de vocht te krijgen.. mijn voeten en enkels zijn heel dik, en als ik met mijn ene voet op mijn andere voet leg, heb ik helemaal een deuk in mijn voet! Het begint nu ook wat pijn te doen, dus ik ga denk ik vanaf volgende week halve dagen werken..
Nog 6 weken werken en dan heb ik verlof!
woensdag 22 juli 2009 om 18:26
Lieve Riz, wat ontzettend gaaf een zusje voor Lois!
Ja, ik ga inderdaad maar weer wat anders zoeken voor de vakantie. Anders kan de mini meet niet doorgaan en dat willen we natuurlijk niet. Heb al weer een paar dingen gevonden (wordt wel steeds minder natuurlijk maar ja ik wil perse weg...), en vanavond maar even kijken met vriendje.
Erine, ik hoop echt dat het gelukt is hoor! Nog maar 9 dagen dan weten we meer......!
Ik had in ieder geval geen positieve test net dus hoef met dit klamme weer niet in actie te komen hahaha. Al heb heus wel een beetje zin.
Fijne avond!
Ja, ik ga inderdaad maar weer wat anders zoeken voor de vakantie. Anders kan de mini meet niet doorgaan en dat willen we natuurlijk niet. Heb al weer een paar dingen gevonden (wordt wel steeds minder natuurlijk maar ja ik wil perse weg...), en vanavond maar even kijken met vriendje.
Erine, ik hoop echt dat het gelukt is hoor! Nog maar 9 dagen dan weten we meer......!
Ik had in ieder geval geen positieve test net dus hoef met dit klamme weer niet in actie te komen hahaha. Al heb heus wel een beetje zin.
Fijne avond!

woensdag 22 juli 2009 om 21:13
Riz: super zeg dat alles goed was! En een meisje dus! Leuk dat we het mogen weten.
Rainbow: shit zeg wat balen. Hoop dat je nog een ander adresje kunt vinden.
Mariss: fijn dat de auto het weer doet. Enig idee wat er aan de hand geweest is? Want zoiets moet je niet hebben in je vakantie!
Mijn auto had ineens de grap dat hij tijdens het remmen helemaal uitviel, ook als ik bijvoorbeeld 80 reed. Moest ik snel weer starten en doorrijden. Zo bizar! Deed ie een of twee dagen en daarna nooit weer last van gehad??!!!
Rainbow: shit zeg wat balen. Hoop dat je nog een ander adresje kunt vinden.
Mariss: fijn dat de auto het weer doet. Enig idee wat er aan de hand geweest is? Want zoiets moet je niet hebben in je vakantie!
Mijn auto had ineens de grap dat hij tijdens het remmen helemaal uitviel, ook als ik bijvoorbeeld 80 reed. Moest ik snel weer starten en doorrijden. Zo bizar! Deed ie een of twee dagen en daarna nooit weer last van gehad??!!!
woensdag 22 juli 2009 om 21:25
Riz!!! Super om te horen dat alles goed is en dat Lois er een zusje bij krijgt. Het is je allemaal gegund.
Charlotte bij jou ook alles goed gelukkig.
Verder kan ik er ook niet bij dat men niets aankomt. Ik ben nu 12 weken en een beetje en ik kan nu al bepaalde broeken etc.
GW jij gaat dus ook voor een stokke kinderwagen. Je zult er geen spijt van hebben.
Rain vervelend zeg dat het allemaal vol zit. Is er niets in de buurt daarvan wat nog vrij is?
Mariss die mannen is wat. Zo zie je maar dat vrouwen ook wat kunnen.
Hier alles prima maar ik ben echt GESLOOPT!!! Die kleine meid is heel lief en echt een schat, maar die klep staat niet stil.
3x gewandeld, 1 uur gespeeld met de pony's, 2x gegeten, naar de dierenarts geweest, naar de speeltuin, naar de kinderboerderij, pannekoeken gebakken, voorgelezen, 45 min in bad, voorlezen, stoeien en om 20:15 uur lag ze op bed. pffff ik zou ook wel willen.
Morgen nog een dag, maar kanonne wat is dit vermoeiend. Gelukkig hebben we zelf de tijd om er in te groeien.
Charlotte bij jou ook alles goed gelukkig.
Verder kan ik er ook niet bij dat men niets aankomt. Ik ben nu 12 weken en een beetje en ik kan nu al bepaalde broeken etc.
GW jij gaat dus ook voor een stokke kinderwagen. Je zult er geen spijt van hebben.
Rain vervelend zeg dat het allemaal vol zit. Is er niets in de buurt daarvan wat nog vrij is?
Mariss die mannen is wat. Zo zie je maar dat vrouwen ook wat kunnen.
Hier alles prima maar ik ben echt GESLOOPT!!! Die kleine meid is heel lief en echt een schat, maar die klep staat niet stil.
3x gewandeld, 1 uur gespeeld met de pony's, 2x gegeten, naar de dierenarts geweest, naar de speeltuin, naar de kinderboerderij, pannekoeken gebakken, voorgelezen, 45 min in bad, voorlezen, stoeien en om 20:15 uur lag ze op bed. pffff ik zou ook wel willen.
Morgen nog een dag, maar kanonne wat is dit vermoeiend. Gelukkig hebben we zelf de tijd om er in te groeien.
woensdag 22 juli 2009 om 21:35
GW, hoeveel je aankomt ‘moet’ komen tijdens je zwangerschap hangt ook af hoeveel je weegt voordat je zwanger wordt. Heb je van jezelf al genoeg vetreserves dan hoef je veel minder aan te komen dan wanneer je dat niet hebt. Schoonzusje had maat 44-46 dus vond het niet zo’n probleem om 8 kg kwijt te raken.
Riz, mooi dat alles goed is! De kleine is nu dus al eigenwijs hihi.
En een zusje voor Lois! Leuk!
Pfff, heb t wel gehad. Vanmiddag weer aan het klussen geweest en vanavond ook nog maar weer even mee. Heb nu echt last van mn rug en mn buik dus ga zo lekker op de bank een boek lezen.
Riz, mooi dat alles goed is! De kleine is nu dus al eigenwijs hihi.
En een zusje voor Lois! Leuk!
Pfff, heb t wel gehad. Vanmiddag weer aan het klussen geweest en vanavond ook nog maar weer even mee. Heb nu echt last van mn rug en mn buik dus ga zo lekker op de bank een boek lezen.

woensdag 22 juli 2009 om 21:42
Yaya, ik neig wel naar de stokke kinderwagen, maar ik bedoelde hier boven dat we zeker voor de stokke kinderstoel gaan. Maar die gaan we nog lang niet aanschaffen, kind zit er toch pas in als het een maand of 7 is en tot die tijd staat dat ding hier alleen maar in de weg (zo groot wonen we niet).
En vermoeiend zijn die kleine kinderen he, tis idd te hopen dat je daar in groeit...
En vermoeiend zijn die kleine kinderen he, tis idd te hopen dat je daar in groeit...
woensdag 22 juli 2009 om 22:00
quote:annika79 schreef op 22 juli 2009 @ 21:13:
Mijn auto had ineens de grap dat hij tijdens het remmen helemaal uitviel, ook als ik bijvoorbeeld 80 reed. Moest ik snel weer starten en doorrijden. Zo bizar! Deed ie een of twee dagen en daarna nooit weer last van gehad??!!!heej, ford ka toevallig? heb ik ook gehad. en het fijne was dat de rem bekrachtigd was. dus het alleen deed als de motor liep. fijn als je op een file afrijdt, en je motor slaat af!!!
Mijn auto had ineens de grap dat hij tijdens het remmen helemaal uitviel, ook als ik bijvoorbeeld 80 reed. Moest ik snel weer starten en doorrijden. Zo bizar! Deed ie een of twee dagen en daarna nooit weer last van gehad??!!!heej, ford ka toevallig? heb ik ook gehad. en het fijne was dat de rem bekrachtigd was. dus het alleen deed als de motor liep. fijn als je op een file afrijdt, en je motor slaat af!!!
woensdag 22 juli 2009 om 22:12
@fanatic, mijn schoonouders vinden het ontzettend leuk en gaan straks ook 1 dag in de week oppassen. En ik ben sinds de zwangerschap 9 kilo aangekomen.
@riz, wat leuk een zusje voor Lois.
Wij hadden bij de chinese supermarkt ijs gehaald en we dachten dat het kokosijs was. Bleek het Durianijs te zijn. Echt heel smerig ruikt en smaakt naar knoflook. Ik vind knoflook lekker door mijn eten, maar niet door mijn ijs. Bah.
@riz, wat leuk een zusje voor Lois.
Wij hadden bij de chinese supermarkt ijs gehaald en we dachten dat het kokosijs was. Bleek het Durianijs te zijn. Echt heel smerig ruikt en smaakt naar knoflook. Ik vind knoflook lekker door mijn eten, maar niet door mijn ijs. Bah.
woensdag 22 juli 2009 om 22:14
Wat fijn Riz een zusje voor Lois! Hoe voel jij je erbij?
lekker aftellen nu he Duvel.
Rain jij hebt ook altijd zin in sex he?
Hoop voor dat een vakantie boeken snel gaat lukken.
Vreemde auto Annika, en vooral heel vervelend!
Haha Yaya dat is nog eens echt oefenen he?
Rustig aan he Maya, je rust heb je ook nodig...
Jammer Moom was echt heerlijk vanmiddag, jammer he van die regen?
Ga zo slapen, truste allemaal....
lekker aftellen nu he Duvel.
Rain jij hebt ook altijd zin in sex he?
Hoop voor dat een vakantie boeken snel gaat lukken.
Vreemde auto Annika, en vooral heel vervelend!
Haha Yaya dat is nog eens echt oefenen he?
Rustig aan he Maya, je rust heb je ook nodig...
Jammer Moom was echt heerlijk vanmiddag, jammer he van die regen?
Ga zo slapen, truste allemaal....
woensdag 22 juli 2009 om 22:32
woensdag 22 juli 2009 om 23:08
Riz wat gaaf weer een kleine meid...
Ga vrijdag op vakantie met de tent naar de veluwe... Hoop dat het dit jaar droger blijft...
Lees wel vaak mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren, lig doordeweeks om half 9 op bed (nu niet heb vakantie), heb heel erg last van mij rug, ws bekkenpijn... niet prettig in ieder geval... Moet na mijn vakantie weer naar de verloskundige 14-8 en als het niet minder is geworden moet ik minder uren gaan werken... Oh ja ben tot nu toe 2 kilo aangekomen in 15 weken...
Iedereen die op vakantie gaat of vrij heeft een hele fijne vakantie en Erine ik hoop dat het een stralende dag gaat worden de 27e... maar dat zal best wel goedkomen...
Liefs
Ga vrijdag op vakantie met de tent naar de veluwe... Hoop dat het dit jaar droger blijft...
Lees wel vaak mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren, lig doordeweeks om half 9 op bed (nu niet heb vakantie), heb heel erg last van mij rug, ws bekkenpijn... niet prettig in ieder geval... Moet na mijn vakantie weer naar de verloskundige 14-8 en als het niet minder is geworden moet ik minder uren gaan werken... Oh ja ben tot nu toe 2 kilo aangekomen in 15 weken...
Iedereen die op vakantie gaat of vrij heeft een hele fijne vakantie en Erine ik hoop dat het een stralende dag gaat worden de 27e... maar dat zal best wel goedkomen...
Liefs

donderdag 23 juli 2009 om 08:19
quote:theemuts82 schreef op 22 juli 2009 @ 23:08:
Erine ik hoop dat het een stralende dag gaat worden de 27e... maar dat zal best wel goedkomen...
Ja Erine, ik hoop ook dat het stralend weer wordt, de dag voor je bruiloft (grapje thee!!!)
Fijn dat je weer even komt buurten meid. Balen dat je je zo verrot voelt... tsja de dooddoener 'je weet waar je het voor doet' maar kan me voorstellen dat het je soms wel opbreekt!
Hahaha Yaya durianijs, gadverdegadver! Zonde he, verheug je je helemaal op lekker ijs en dan dat. Ik had gister Ben & Jerry's New York Super fudge Chunk *kwijl*
Kga werken, baaaaaaaaaai
Erine ik hoop dat het een stralende dag gaat worden de 27e... maar dat zal best wel goedkomen...
Ja Erine, ik hoop ook dat het stralend weer wordt, de dag voor je bruiloft (grapje thee!!!)
Fijn dat je weer even komt buurten meid. Balen dat je je zo verrot voelt... tsja de dooddoener 'je weet waar je het voor doet' maar kan me voorstellen dat het je soms wel opbreekt!
Hahaha Yaya durianijs, gadverdegadver! Zonde he, verheug je je helemaal op lekker ijs en dan dat. Ik had gister Ben & Jerry's New York Super fudge Chunk *kwijl*
Kga werken, baaaaaaaaaai

donderdag 23 juli 2009 om 10:31
Ohw, das raar. Dan zal het wel aan mij(n pc) liggen.
Oooh wacht, snap het al denk ik. Kan komen doordat ik op mn werk ben en bepaalde sites zijn geblockt. Heb je smileys van een andere site afgehaald? Want ik zie bijv. achter Ik en Riz een link met een rood kruisje (oftewel voor mij geblockte sites vanaf hier...) Die link is nogal lang van tekst, waardoor alle kolommen rechts daarvan buiten de post vallen, en ik die dus niet kan zien.
Maar als jullie 'm wel normaal zien, dan kan ik 'm thuis denk ik ook wel gewoon zien!!
Oooh wacht, snap het al denk ik. Kan komen doordat ik op mn werk ben en bepaalde sites zijn geblockt. Heb je smileys van een andere site afgehaald? Want ik zie bijv. achter Ik en Riz een link met een rood kruisje (oftewel voor mij geblockte sites vanaf hier...) Die link is nogal lang van tekst, waardoor alle kolommen rechts daarvan buiten de post vallen, en ik die dus niet kan zien.
Maar als jullie 'm wel normaal zien, dan kan ik 'm thuis denk ik ook wel gewoon zien!!