Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4165 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
18-07-2025 11:19
Politie.

:love: :proud:
Idd_ schreef:
18-07-2025 11:34
:love: :proud:
En dan nog een motard 🤣
Oh wacht... Begrijpen jullie dat in NL? Rijdt met de motor.
attraverso wijzigde dit bericht op 18-07-2025 11:36
20.27% gewijzigd
Ik heb juist het gevoel dat het allemaal nu pas begint. Ouder en wijzer, kinderen groot en bijna zelfstandig, heel erg veel shit overwonnen en lessen geleerd. Ik heb elk rimpeltje dubbel en dwars verdiend, vind ik zelf :) En heel eerlijk: de meeste 50 plus mannen zijn ook niet meer hun strakke gladde zelf, toch?
Attraverso schreef:
18-07-2025 11:35
En dan nog een motard 🤣
Haha nou, ik begreep em gelijk :lol:
MissUnderstood schreef:
18-07-2025 11:08
Aan de andere kant probeer ik mezelf ook voor te houden dat dit lijf, dat niet meer strak is en echt ook kilo's te veel heeft, mij wel al meer dan 50 jaar door een leven leidt waarin ik kinderen heb opgevoed, ouders heb begraven, vriendschappen heb gesloten, dierbaren heb verloren, 5 miljoen maaltijden heb gekookt, vrijwilligerswerk heb gedaan, naasten heb bijgestaan, nachtenlang heb gedanst, heb gereisd - nou ja, je snapt wat ik bedoel. Ik zie zelf heus wel dat mijn beste jaren qua uiterlijk echt achter me liggen, maar kijk ook wel met een soort liefde naar dat lichaam dat mij door dit mooie leven heeft geloodst.

De man die aan dit uitgezakte maar o zo dierbare lichaam mag zitten, moet dus wel wat te bieden hebben.

Dit klinkt uiterst zweverig, maar ik kan het niet beter uitleggen.
Dat heb je juist heel mooi verwoord zo.
Happening schreef:
Ik heb juist het gevoel dat het allemaal nu pas begint. Ouder en wijzer, kinderen groot en bijna zelfstandig, heel erg veel shit overwonnen en lessen geleerd. Ik heb elk rimpeltje dubbel en dwars verdiend, vind ik zelf :) En heel eerlijk: de meeste 50 plus mannen zijn ook niet meer hun strakke gladde zelf, toch?
Dat is omdat je net verliefd bent en al niet lang single en openstaand voor een relatie.
En nee die ervaring heb ik niet, veel 50+ mannen zien er echt wel goed uit, zijn sportief,... en de andere vallen me niet op 😁
Mimali wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie. :heart:

Happening, klinkt ook super. :flirting:
Attraverso schreef:
En dan nog een motard 🤣

Oeh, hot hot hot!
Peertjes, zou even aankijken hoe het loopt als je hem belt. Misschien komt er toch een moment dat je denkt, nu zou ik hem kunnen uitnodigen. Of misschien doet hij dat wel, dat zou helemaal leuk zijn. Het lastige is dat je niet in z'n hoofd kan kijken he. Als je nou van tevoren al wist of hij het ziet zitten zou het een stuk makkelijker zijn. Maar wat MissUnderstood (geloof ik) schreef is ook wel een goede, je kunt hem misschien uitnodigen onder het mom van collega's onder elkaar. Al is dat misschien ook lastig, aangezien jullie dat kort geleden ook hebben gedaan als ik mij goed herinner.
Wat betreft uiterlijk, ik ben midden 40 en heb er wel wat last van. Ben nooit zo zeker geweest over mijn uiterlijk, maar vroeger was het toch wat makkelijker. Vind het bijv. moeilijker worden met kleding en even zonder make-up de deur uit voel ik mij ook niet meer prettig bij. Die afhangende kaaklijn begint bij mij ook, Attraverso. Toch wel een beetje moeite mee ook.
Idd_ schreef:
18-07-2025 11:40
Mimali wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie. :heart:

Happening, klinkt ook super. :flirting:
Lief van je😊..

Hoe gaat het bij jou en met daten? Weet even niet meer zo goed of er nog iets loopt, wordt zoveel geschreven hier..
Happening schreef:
Dit gevoel heb ik op mentaal gebied ook zeker. Alles lijkt op zijn plek te vallen..
Attraverso schreef:
18-07-2025 11:39
Dat is omdat je net verliefd bent en al niet lang single en openstaand voor een relatie.
En nee die ervaring heb ik niet, veel 50+ mannen zien er echt wel goed uit, zijn sportief,... en de andere vallen me niet op 😁
Ik denk dat het eerder te maken heeft met een rottige scheiding doorstaan en een hoop shit overwonnen. Sinds dat achter de rug is, ben ik superhappy en blij met alles en iedereen om mij heen. Ben onlangs ook een hele nieuwe carrière begonnen. Deze man is natuurlijk een geweldige bonus, maar de basis lag er al wel.

Ik snap wel dat het anders is als je al heel lang single bent en misschien ook geen kinderen hebt of geen leuke baan.

Ik vind de meeste vrouwen van mijn leeftijd juist veel leuker, actiever en knapper dan de gemiddelde man, met vaak een bierbuikje en kaal hoofd. En de echte sportievelingen vind ik vaak te mager of ze vinden zichzelf wel heel geweldig. Vind ik beide niet aantrekkelijk.
Dat ligt allemaal al lang achter mij, al lang gescheiden, al lang kind uit huis, al lang een carrièreswitch gemaakt en een leuke job, eigen woning,... alles op de rit. Ik herken het gevoel dat jij hebt, ben jaren 'happy single' geweest, alleen gereisd,... het is goed geweest. Er mag weer iemand bij.
Attraverso schreef:
18-07-2025 13:14
Dat ligt allemaal al lang achter mij, al lang gescheiden, al lang kind uit huis, al lang een carrièreswitch gemaakt en een leuke job, eigen woning,... alles op de rit. Ik herken het gevoel dat jij hebt, ben jaren 'happy single' geweest, alleen gereisd,... het is goed geweest. Er mag weer iemand bij.
Het lijkt mij anders om single te zijn als de kinderen uit huis zijn. Dat is bij mij nog niet zo. Dus ik zit nog volop in de drukte, de verhalen, de vrienden en vriendinnen die over de vloer komen. Dat brengt natuurlijk heel veel leven in de brouwerij en ik ben nog aan het zorgen, dat kost ook veel tijd en energie. Misschien dat als ik een jaar of vijf verder zou zijn, dat ik ook wel actief op zoek zou gaan naar een man. En het echt zou missen.
Happening schreef:
18-07-2025 13:22
Het lijkt mij anders om single te zijn als de kinderen uit huis zijn. Dat is bij mij nog niet zo. Dus ik zit nog volop in de drukte, de verhalen, de vrienden en vriendinnen die over de vloer komen. Dat brengt natuurlijk heel veel leven in de brouwerij en ik ben nog aan het zorgen, dat kost ook veel tijd en energie. Misschien dat als ik een jaar of vijf verder zou zijn, dat ik ook wel actief op zoek zou gaan naar een man. En het echt zou missen.
Dat is absoluut zo, merk ik vaak wanneer ik date met een man die nog kinderen thuis heeft. Voordeel is dat ik helemaal vrij ben om te gaan en te staan waar ik wel, nadeel is dat ik, buiten de hond, al jaren helemaal alleen woon.
Hé als het goed is heb jij nu je date Attraverso! Veel plezier :-D
Nee het is voor zondag, hij komt met de hond mijn kant uit naar een mooi domein in mijn buurt en omdat hij zich verplaatst betaal ik de drankjes. Hij moet die avond nog werken dus zal sowieso geen erg lange date worden.
Maar ik kijk er naar uit 😊
Oooohhh, ik dacht ook vanmiddag dus kwam al even kijken af en toe voor een update 😅
Peertjes schreef:
18-07-2025 18:21
Oooohhh, ik dacht ook vanmiddag dus kwam al even kijken af en toe voor een update 😅
😅 Was blijkbaar een misverstand maar ik kan morgen niet dus is het voor zondag.
Haha dan ben ik twee dagen te vroeg🤣
Pioen00 schreef:
16-07-2025 08:54
Echt, ik ben er weer even helemaal klaar mee, waar zijn de echt leuke mannen gebleven???

Sorry, ik heb er geloof ik net eentje van de markt gehaald... Het is een speld zoeken in een hooiberg, maar ze zitten er bij tijd en wijle tussen!

Ik ga hier zo verder bijlezen. Langeafstandsman is vanochtend vertrokken. We hebben een toptijd gehad met elkaar en ik heb behoorlijk veel vertrouwen in de toekomst. Ook omdat het echt niet altijd makkelijk was, maar we nergens voor wegliepen. Deze man blinkt uit in communicatie en dat is zó fijn! We zijn sowieso heel open en persoonlijk naar elkaar, waardoor we inmiddels denk ik een behoorlijk goed beeld hebben van de ander. De chemie tussen ons is heel bijzonder. Ik voel me echt heel fijn en goed bij hem. :$

Daar moet je dan 50+ voor worden... Maar het is wel ontzettend gaaf om mee te maken en ik had dit niet meer verwacht... Het grootste risico blijft de afstand. Ik durf gewoon niet te zeggen of ik dat ga trekken en van hem weet ik dat ook niet.
De tijd zal het leren. Maar voorlopig is het heerlijk! :love:
The impossible only takes a little longer
Super Mus! En wat fijn dat jullie zo goed kunnen communiceren. Dat is wel een belangrijk onderdeel van de basis.
Mimali schreef:
18-07-2025 12:26
Lief van je😊..

Hoe gaat het bij jou en met daten? Weet even niet meer zo goed of er nog iets loopt, wordt zoveel geschreven hier..

Ik blijf nog niet goed in mijn vel. Ondertussen (had ik nog niet gemeld hier) heb ik sinds een paar dagen weer een contact lopen. We gaan als het goed is binnenkort even bellen.
Heerlijk Mus, geniet!

Leuk om te lezen idd_, stapje voor stapje, komt goed met jou.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven