Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 939 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Rouge__ schreef:
19-07-2025 16:00
waarom verbaasd mij dit niet :lol: :p:
maar idd of als mensen domme dingen uitkramen, zeggen van maar wat bedoel je precies? kan je het uitleggen net zo lang tot ze zichzelf klem lullen

ik laat iemand echt uitrazen, zucht dan even diep en zeg dan heel rustig en kalm.. maar waarom schreeuw je..?

Afbeelding
Dat probeerde ik toen bij deze persoon ook en gaf mijn grenzen aan. Bij haar werkte het niet. 🤷‍♀️
Je pense donc je suis
Strikje schreef:
18-07-2025 14:11
En, is je zoon of dochter geslaagd?
Jaaaaa, zo blij!!!!
ZomerVlinder schreef:
19-07-2025 17:55
Jaaaaa, zo blij!!!!
Gefeliciteerd! :cheer2:
Je pense donc je suis
ZomerVlinder schreef:
19-07-2025 17:55
Jaaaaa, zo blij!!!!
:jump: Gefeliciteerd
Maar mensen gaan voorbij
MadameBijoux schreef:
19-07-2025 17:22
Dat probeerde ik toen bij deze persoon ook en gaf mijn grenzen aan. Bij haar werkte het niet. 🤷‍♀️
wat een doos, was weglopen nog een optie?
Relax we're all crazy, it's not a competition
MadameBijoux schreef:
19-07-2025 20:39
Gefeliciteerd! :cheer2:

Yesssss! :cheer: :cheer2:
Rouge__ schreef:
19-07-2025 23:28
wat een doos, was weglopen nog een optie?
Nee,helaas niet. Heb haar opgebeld omdat ze raar op een van mijn gedichten op mijn face-book-timeline had gereageerd. En ik zag dat ze me op whatsapp had geblokt. Ik vroeg op een normale manier wat er was en ze viel tegen me uit. Zelf toen ik mijn grenzen aangaf. Het is klaar en gelukkig zijn er genoeg anderen. Bedankt voor je belangstelling! 👍
Je pense donc je suis
De geitenroomkaas pittige Mangochutney van de Albert Heijn is erg lekker. Maar i.v.m. een slechte Nutriscore van D ga ik hem alleen af en toe kopen.
Je pense donc je suis
ik HAAT verliefd zijn >:-(
Nou ja zeg, heb ik aangegeven dat alle pakketjes naar een bepaald pakketpunt moeten, wordt het gewoon voor de deur gelegd :facepalm:
MadameBijoux schreef:
20-07-2025 15:33
Nee,helaas niet. Heb haar opgebeld omdat ze raar op een van mijn gedichten op mijn face-book-timeline had gereageerd. En ik zag dat ze me op whatsapp had geblokt. Ik vroeg op een normale manier wat er was en ze viel tegen me uit. Zelf toen ik mijn grenzen aangaf. Het is klaar en gelukkig zijn er genoeg anderen. Bedankt voor je belangstelling! 👍
hmm oke.
nhja opgeruimd staat netjes
1x is genoeg
Rouge__ schreef:
23-07-2025 22:55
hmm oke.
nhja opgeruimd staat netjes
En achteraf hoorde ik dat ze zat te klagen over mijn gedichten op face-book. What the fuck? Ik maak zelf wel uit wat ik op mijn time-line zet. Maar
inderdaad ´opgeruimd staat netjes´. :-D
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
24-07-2025 09:05
En achteraf hoorde ik dat ze zat te klagen over mijn gedichten op face-book. What the fuck? Ik maak zelf wel uit wat ik op mijn time-line zet. Maar
inderdaad ´opgeruimd staat netjes´. :-D
maar dat mensen moet zich weer met hun eigen zaken bemoeien :bonk:
Rouge__ schreef:
24-07-2025 10:07
maar dat mensen moet zich weer met hun eigen zaken bemoeien :bonk:
Inderdaad! ik ga haar trouwens ook niet meer groeten als ik haar ergens weer tegen kom. Heb haar nooit wat gedaan en als ze bij mij tijdens een door mij georganiseerde lunch of verjaardag samen met mijn vriendinnen thuis kwam ontbrak het haar aan niets. Prima als je niet meer met mij om wilt gaan maar zeg dat dan op een normale manier! Hoe gaat het trouwens met jou?
Je pense donc je suis
Collega heeft een beetje teveel deo op. Net of hij een hele bus heeft leeggespoten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nee collega, het wordt niet op prijs gesteld als je zonder een afspraak te hebben neerploft op de gastenstoel aan mijn bureau en meteen een luid en uitgebreid verslag van je meeting van net naar me toetert. Ik ben aan het WERK. Ik doe MIJN werk. Jij lult alleen maar en hebt geen idee hoe je dingen goed opvolgt.
Dus ik ga mijn kijkje op die gesprekken niet langer delen want jij gaat met de pluimen én met mijn tijd aan de haal. Je verkoopt jezelf als pro en senior... maar daar merk ik verdomd weinig van.
Rot op uit mijn kamer en maak een afspraak als je me wil spreken.
Wat doe ik hier eigenlijk nog. Energie en plezier haal ik er allang niet meer uit.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
24-07-2025 15:38
Wat doe ik hier eigenlijk nog. Energie en plezier haal ik er allang niet meer uit.
Forum of iets anders?
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Mijn god weer een crowdfunding voor een uitvaart, regel als volwassene verdomme je eigen zaken.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Op mijn werk een nieuwe collega (rond de 60 jaar) in ons team die er dingen uitflapt zoals : 'ga jij met de lift?!? Je hebt nog jonge benen!' *plus afkeurende blik*
En 'je kunt toch wel gewoon twee uur rustig zitten?' *plus zucht*.
En zo nog wel een paar uitspraken. Op dag 1.

Nee, Gerda, ik heb geen jonge benen en ik kan ook niet gewoon lang zitten. Of staan. Of lopen. Dat je niets aan me ziet wil niet zeggen dat ik niks mankeer.

Ik heb nog niet formeel kennis met haar gemaakt, maar heb er ook weinig zin in met deze kortzichtige onnadenkende uitspraken. Ze heet trouwens niet echt Gerda 😬
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
MadameBijoux schreef:
24-07-2025 10:31
Inderdaad! ik ga haar trouwens ook niet meer groeten als ik haar ergens weer tegen kom. Heb haar nooit wat gedaan en als ze bij mij tijdens een door mij georganiseerde lunch of verjaardag samen met mijn vriendinnen thuis kwam ontbrak het haar aan niets. Prima als je niet meer met mij om wilt gaan maar zeg dat dan op een normale manier! Hoe gaat het trouwens met jou?
idd, comunicatie is key

met mij?
De zin "wat maakt dat..." :pukey:
oh houd op zeikerd het heeft pas nog geregend en flink ook tis zomer ja neem nog een raketje en hou je muil
Als je nou gewoon naar mij geluisterd had en je eigen ego even opzij had gezet of tenminste even goed in mijn dossier had gekeken had ik hier nu niet op de eerste hulp gelegen met een allergische reaktie! 2 van die verdomd pijnlijke spuiten in mijn arm en nog steeds pijn op de borst.En even je excuus aanbieden is teveel gevraagd!
Wat een kutwijf ben je! Die klacht komt eraan hoor!!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven