Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
woensdag 1 oktober 2025 om 16:48
Nee, hij heeft een echte allergie en geen pseudo-parttime-coeliakie zoals jij. Waar jij spontaan genezen bent op het moment dat er bier te halen valt, kan hij dus al doodgaan van iemand die een Snickers staat te eten en dan praat met consumptie. Altijd. Overal.
En vanwege trutten zoals jij, die met een zelfdiagnose interessant willen doen, zegt hij dat dus keer op keer. Hij doet dat niet voor aandacht. Hij doet dat niet omdat zijn plaat blijft hangen. Hij doet dat niet om medelijden te krijgen. Hij doet dat omdat hij niet dood wil gaan door te stikken omdat zo’n domme trut als jij bij hoog en laag beweert dat je aan alles gedacht hebt en vervolgens doodleuk pesto verstopt op dat broodje
En vanwege trutten zoals jij, die met een zelfdiagnose interessant willen doen, zegt hij dat dus keer op keer. Hij doet dat niet voor aandacht. Hij doet dat niet omdat zijn plaat blijft hangen. Hij doet dat niet om medelijden te krijgen. Hij doet dat omdat hij niet dood wil gaan door te stikken omdat zo’n domme trut als jij bij hoog en laag beweert dat je aan alles gedacht hebt en vervolgens doodleuk pesto verstopt op dat broodje
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 2 oktober 2025 om 11:06
donderdag 2 oktober 2025 om 13:34
Vooral de scene met Laura en Arnie, pffff die kwam even binnen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 2 oktober 2025 om 18:48
Dansjedansje1000 schreef: ↑02-10-2025 11:06Ondanks de gekte op de woning markt staat ons huis al weer 6 weken te koop.
Ik begrijp het niet en baal er ontzettend van. Wil ons huis verkopen!
We hebben echt geen lelijk/niet onderhouden huis. Alles is juist recent verbouwd.
Please laat zaterdag met de open huizen dag de koper komen!!!!
Heb je er al eens iemand een mening over laten vormen?
Wij hebben de laatste maanden veel woningen gezien. Sommigen niet om aan te zien, sommigen heel mooi. Van die laatsten hebben we er een paar gezien die ook al wat langer stonden. En na bezichtiging was ook precies duidelijk waarom.
donderdag 2 oktober 2025 om 18:52
donderdag 2 oktober 2025 om 21:26
ik keek het altijd in het Duits maar het werd ineens zo saai. Kijken het nu niet meer. GTST heb ik nog nooit gekeken. Sommige scenes kunnen echt heftig zijn. Maakte ik mee bij het andere GTST oftewel GZSZ op RTL Duits.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 03-10-2025 16:27
0.10% gewijzigd
Je pense donc je suis
vrijdag 3 oktober 2025 om 08:36
dit soort mensen gun je echt een allergie of jeuk en korte armpjes.., ik had het denk ik wel hardop zegt.LemoosGaatDoor schreef: ↑01-10-2025 16:48Nee, hij heeft een echte allergie en geen pseudo-parttime-coeliakie zoals jij. Waar jij spontaan genezen bent op het moment dat er bier te halen valt, kan hij dus al doodgaan van iemand die een Snickers staat te eten en dan praat met consumptie. Altijd. Overal.
allergie is zwaar kut, maar pinda-allergie is echt next level

OT: kijk dit haat ik dus van werken op ''industrie/kantoor gebied... waarom kunnen mensen nooit facking normaal doen.
ik hoop dat griezel is afgeschrikt en anders even de beveiliging opschroeven/ meer aanwezig.
van 16:00 desnoods inplaats van na 6en
GTST: mijn oma was soap gek, je moest haar echt niet bellen tijdens de Bold of GTST. mede door haar ben ook gaan kijken, maar nadat ze overleed ben ik gestopt met kijken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 3 oktober 2025 om 16:12
Dat is wel erg vervelend. Heb je voor niets alles klaar gezet. Ik zou me daar ook aan ergeren.Henk-und-Roelie schreef: ↑03-10-2025 16:05Op visite willen komen en dan niet op komen dagen. Daar hou ik dus niet van.
Je pense donc je suis
vrijdag 3 oktober 2025 om 16:26
Ik raak gefrustreerd van de belastingen. Gelukkig is er vandaag een motie ingediend. Maar dit kabinet zorgt er tot nog toe ieder jaar voor dat de laagste inkomens (let wel, werkenden) meer belastingen gaan betalen door een afbouw van heffingskorting/arbeidskorting) en de hogere inkomens juist minder belasting gaan betalen.
vrijdag 3 oktober 2025 om 16:27
Ja, precies plus dat in plaats van wachten andere dingen had kunnen doenMadameBijoux schreef: ↑03-10-2025 16:12Dat is wel erg vervelend. Heb je voor niets alles klaar gezet. Ik zou me daar ook aan ergeren.

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
vrijdag 3 oktober 2025 om 16:29
Dat is verloren tijd ja. Hebben ze ook niet afgezegd?Henk-und-Roelie schreef: ↑03-10-2025 16:27Ja, precies plus dat in plaats van wachten andere dingen had kunnen doen![]()
Je pense donc je suis
vrijdag 3 oktober 2025 om 18:07
zondag 5 oktober 2025 om 12:01
Novasure?
Viel mij zowaar mee en ik ben al een jaar helemaal niet meer ongesteld geweest ipv 35 jaar pmshorror en de laatste paar jaar echt paar maanden achter elkaar ongesteld en dan weer 3 niet en dan 8 maanden weer wel, bizar werd het. Nu niets meer.
Ik merk wel dat ik toch wat klachten heb ivm perimenopauze/menopauze maar daar is hormoontherapie voor beschkbaar.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in