VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Wind, is dat nog steeds die oom met dezelfde naam als Bries? Nog steeds in de zin van: die is toch al een tijd erg ziek? Naar hoor, is inderdaad vervelend als hij in je vakantie overlijdt. Hoe willen jullie dat dan gaan doen, gaat GW dan alleen terug met het vliegtuig oid?

Gaan je ouders ook vrijdag met vakantie, of kwamen die nou een week later? Ik weet het even niet meer.
Iemand ervaring met digitenne?
Oh, ik ben blij dat jullie het 'normaal' vinden dat ik het erg zou vinden als het in de vakantie gebeurt.

Oom heeft inderdaad dezelfde naam als BRS en heeft sinds een jaar prostaatkanker (ook weer die kutziekte) is op zich goed te behandelen, maar bij hem niet. Hij is er één van de categorie kleinzerig dus ik denk dat hij, achteraf gezien, niet serieus genoeg is genomen toen hij maar bleef klagen over buik- en rugpijn. Hij ligt nu al 20 weken in het ziekenhuis en heeft een hele grote tumor in zijn buik (aan zijn darmen) en eten is zeer pijnlijk. Allemaal erg schrijnend, maar ben er van overtuigd dat hij er dood beter aan toe is. Ik heb hem al een tijd niet meer gezien maar hij schijnt 42 kilo te wegen en ziet er heel grauw uit.

Als hij in onze vakantie gaat dan wil GW terugrijden, maar ik denk dat vliegen sneller is, maar omdat geld bij ons momenteel een beetje een issue is wil GW de goedkoopste variant gaan. Terwijl ik hem het liefst zo snel mogelijk heen en weer heb zodat onze vakantie niet helemaal in het water valt.

Mijn ouders komen inderdaad ook een week langs bij ons in Zuid Frankrijk en ze komen in de tweede week dus volgende week zaterdag. Hopelijk met goed nieuws en een zonnig humeur.
Dan zou het wel handig zijn (dit is ook erg dat ik dit zeg) als GW terug moet als je ouders er zijn. Dan ben je in ieder geval niet alleen in Zuid Frankrijk, met de kinderen....

Hij zou ook heen kunnen vliegen en terug met je ouders meerijden trouwens, als dat uitkomt qua timing. Dat scheelt dan wel weer.

Met Ryan Air oid vliegen is misschien nog niet eens veel duurder dan op en neer rijden als je de tol en de benzine optelt?

Jee, dat je daar dan weer allemaal over na moet denken zeg. Het is niet echt zorgeloos allemaal.

Nee, geen ervaring met digitenne Ely. Zit er weleens over te denken, maar zie het nut er dan ook weer niet zo van in. We kregen ook een aanbieding van 3 in 1 van Tele2. Zit ik nu ook weer over te dubben.

Ik ga weer even het zonnetje in Knorrie tukt en ik ben aan het lezen op het terras. Was even boven om een korte broek en een bloter t-shirt aan te doen, het is warm ineens.
Jee Wind wat een gedoe allemaal. En idd heel logisch dat je hoopt dat het niet in de vakantie gebeurt. Maar vaak zeggen de 'voorspellingen' over hoeveel dagen nog helemaal niks. Een oom van Sjaak is ook onlangs overleden. Die wilden ze in eerste instantie niet eens meer wakker laten worden na de operatie omdat het er zo slecht uit zag en hij volgens de artsen niet meer dn 24 uur te leven had. Toch gedaan want de kinderen wilden afscheid nemen, heeft die man nog zeven weken doorgeleefd, in het ziekenhuis, zonder al te veel pijn en nog alles kunnen regelen. Ik snap daar helemaal niks van, hoe ze er zo naast kunnen zitten. Zeg dan dat je het niet weet ofzo.
Nee, geen ervaring met Digitenne hier.

En ik zag trouwens nog een hele mooie zwangere foto van je op je Hyves!

Ja, Morrie daar zie ik ook nog het meeste tegen op. Dat hij aankomend weekend overlijdt terwijl we er net zijn en dat ik dan alleen (en beroerd, want nog steeds erg moe en misselijk) met die kinderen in Zuid Frankrijk zit. ben al zo'n held

Zit je op je terras? Moet je geen Tour kijken?

Hier staat de tour op en zag je net een mooi bovenaanzicht en zag je al die renners van zo'n kronkelende berg naar beneden zoeven met een noodgang. Je zal op je bek gaan....
Ik heb net digitale tv van upc besteld. En geïnstalleerd. Bedoel je dat?
Dank Wind!

Hier hebben we ook digitale tv van UPC, maar we zoeken een oplossing voor boven, omdat we daar geen kabelaansluiting hebben. Extra tuner kost 4 euro ofzo per maand, en digitenne 7,50. Is wel duurder, maar draadloos en een splitter lijkt toch signaalverlies te geven. dus was het aan het overwegen.

Heb net even gekeken wat wij kwijt zijn aan telefonie, internet en tv. Is 60 euro totaal, dus incl. telefoonrekening. Is best netjes toch? Of zijn jullie veel minder kwijt per maand?
Ja ik ben veel minder kwijt. Heb al jaren geen vaste telefoon meer omdat we alles mobiel doen en dat ding altijd leeg of kwijt was. En ik vermoed dat er met mijn internet iets raars aan de hand is want ik betaalde 16,70 voor kabel en internet. En nu komt er dus nog 4 euro bij voor digitale televisie. Wat ik alleen maar genomen heb omdat ik dat nick jr wilde met de hele dag dora en diego enzo (), kom ik er nu achter dat die er niet bij hoort. Grrr. Misschien dus toch maar overstappen naar duurdere versie, kan ik ook opnemen, dat is eigenlijk wel handig.
Kenny is dus op zijn bek gegaan. Mijn held. Mijn smaakmaker van de tour. We noemden onze Knorrie al liefkozend Hummeltje. Balen.

Telefoon kost ons een kleine 100 euro per twee maanden. Voor internet komt daar dan nog iets van 5 euro per maand bij en tv weet ik niet. 30 euro per 3 maanden ofzo? Dat zou betekenen dat het 65 euro per maand is.

Telefoon opzeggen wil ik niet want ik heb een mobiel van de zaak en dat vind ik dan echt not done. Maar ik wil eigenlijk wel van dat dure KPN abonnement af, we bellen haast nooit.
Net terug van de verloskundige en het duurde even maar uiteindelijk hebben we het hartje gehoord. Toch fijn... ben nu uit de gevarenzone (14 weken).

GW is naar mijn schoonouders om de dakkoffer er op te laten zetten. KW en BRS zijn bij mijn ouders (de biopsie was goed gegaan en viel achteraf mee, de bikkel) zodat wij nu naar de vk konden en morgen ongestoord kunnen inpakken. Nog aangegeven dat de jongens gewoon thuis wilde blijven maar mijn moeder wilde graag afleiding. En die heeft ze nu

Mijn moeder is gisteren na mijn bezoek ook langs mijn broertje gegaan om het te vertellen. Vertelde ze net dat mijn schoonzusje echt in tranen is uitgebarsten en niet te troosten was. Vandaag zijn ze overspoeld door sms-jes met een hoop medeleven en drama. Hasske lief eigenlijk, maar ik heb nog geen traan gelaten en wil het eerst afwachten en nu voel ik me een beetje schuldig dat schoonzusje zo duidelijk geëmotioneerd is en ik minder.

Wat een gezeik...
Wind, ik herken het wel hoor.

Mijn vader heeft blaaskanker gehad en ik heb toen ook niet gehuild. Ik dacht steeds, voor zover je zulke dingen echt bedenkt: huilen kan altijd nog als het echt ernstig wordt. En dat is het nooit geworden (kanker is natuurlijk altijd ernstig, maar hij is genezen en ik heb dat gevoel ook altijd gehad, dat hij zou genezen). Ik heb 1 keer gehuild toen bij een controle een jaar nadat alle tumoren weggehaald waren er toch weer onrustige cellen gevonden werden. Toen schrok ik. Maar verder niet.... En ik ben normaal een enorme jankerd. Maar als het er echt toe doet, dan ineens kan ik heel sterk zijn.

Eerst maar eens de uitslag horen toch? Het kan allemaal nog enorm meevallen.

Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!
Eens met Morrie. Emoties kunnen tonen zegt niet altijd wat over hoe je je voelt hoor.

En heel nuchter bekeken is er toch ook nog geen slecht nieuws?

Fijn dat je het hartje gehoord hebt!

Ik ga vanavond vroeg naar bed, ben bekaf door afgelopen nacht.

Vandaag ging het wel beter met de kinderen, dat was wel fijn
Wind wat fijn dat je het hartje gehoord hebt. Toch altijd speciaal, ook al dacht ik iedere keer vantevoren, tss, zo'n beetje geklop op de achtergrond. En op het moment zelf sprongen (tot drie keer toe ) de tranen in mijn ogen. How bizar.

En denk je niet dat je moeder het misschien juist wel fijn vond dat jij gewoon rustig bleef? Je weet natuurlijk ook nog helemaal niet wat er aan de hand is, misschien valt het allemaal wel reuze mee. En inderdaad, huilen kan altijd nog.

Ely, fijn dat de kids weer wat relaxter waren. Ik werd er echt gestoord van op het laatst. Ik had ze de dag dat ik ben bevallen ook een extra dag naar het kdv gebracht, omdat ik het idee dat ik een hele dag in mijn eentje voor twee van die druktemakers moest zorgen gewoon niet aankon. Dáár heb ik me wel schuldig over gevoeld. Achteraf was het maar goed ook want om 12 uur braken mijn vliezen .

Ik zit Poseidon te kijken, brrr spannend hoor.
Zo, er staat weer een nieuwe buikfoto op hyves. Wel van vandaag, dus wallen zichtbaar.

Richt je dus op de buik en niet op mijn (bolle) toet
Ely, je ziet er prachtig uit!
Nou, na mijn berichtje van kwart voor tien heb ik nog een lekker avondje gehad. Ik ging nog even snel een was in de droger doen en kwam er toen achter dat de hele kelder blank stond . Ergste was nog wel dat het mijn eigen schuld was, ik was met mijn domme hoofd vergeten dat ik de slang van de wasmachine eruit had gehaald om er wat ontstopper in te gieten (soms stroomt er wat water terug uit de buis, en met ontstopper is dat dan altijd wel weer opgelost). Er heeft dus gewoon twee uur een was staan draaien en al dat water werd in plaats van afgevoerd de kelder in gespoten. Lekker handig. Toen ik dat eenmaal allemaal opgeruimd had liep ik de keuken in, was daar ook een lekkage. Grrrrrrrrr, nu blijkt dat een deel van het lood op het dak is weggeslagen door de regen.

Daar alles opgedweild, kwam ik boven, werd poppetje wakker. Ik geloof dat ik om 1 uur een keer sliep.

Vandaag ook drukke dag. Eennalaatste dag voor de vakantie en nog veel af te maken. Tussendoor nog even snel boodschappen doen, dan naar huis, kinderen te eten geven, omkleden, mijn zusje ophalen, en dan gaan we vanavond uit eten met vrienden uit buitenland die even in Nederland zijn. Dus wel de moeite waard.

Hoe is het met Mille? Sinds het berichtje over de gecancelde vakantie niet meer gezien!
Mille had het gewoon druk met andere dingen LLL

Wind, wat een schrik zeg, van je moeder! Ik hoop dat jullie heel snel te horen krijgen dat het allemaal meevalt. En misschien dat je ook zo rustig bleef omdat je je onbewust gewoon afsluit voor een worst case scenario? Juist omdat het je veel doet?

En van oom en vakantie kan ik me ook goed voorstellen. Niemand schiet er wat mee op als het tijdens jullie vakantie zou gebeuren, de oom zelf ook niet, dus het kan idd. maar beter snel gaan dan allemaal. Sterkte in elk geval, niet leuk allemaal!

Nathje, hoe gaat het? Niet al te beurs hoop ik? Was je niet al eerder een keer van de trap gekukeld?

Sauna in september klinkt leuk, ik moet meteen weer aan HvS denken. Als ik kan wil ik graag mee!

Oeh LLL, balen van lekkage!

En hah, lees net allerlei berichten terug met speculaties over hoe ik vakantie-opmerking bedoelde. Heel simpel, we cancelen niet want tickets en huurauto zijn al betaald en dat krijgen we toch niet terug. Maar we moeten wel zuinig aan gaan doen, want we hadden deze maand met nog wat andere dingen erbij 1200 euro meer aan uitgaven dan gehoopt/verwacht, en dan nog de verbouwing na de vakantie..

Dus achteraf hadden we beter niet op vakantie kunnen gaan, en nu gaan we wel maar gaan we daar gezellig op een houtje bijten Boodschappen doen bij de plaatselijke Aldi/Lidl en een beetje opletten met uitstapjes enz.

Is ook niet erg, maar het is wel jammer dat je dan weggaat met het gevoel dat je het beter niet had kunnen doen en daar ook goed op moet letten wat je uitgeeft. Maar op een schaal van 1 tot 10 met al het wereldleed stelt dit natuurlijk helemaal niks voor

Grappig dat Dropje ineens versterking krijgt van twee (bijna-)plaatsgenoten! Da's pas creepy
Wel grappig trouwens hoe dat toch werkt met geschreven tekst; ik schrijf iets in de veronderstelling dat het vast wel duidelijk is en jullie vragen je en masse af hoe het zit.

Dan is ook wel weer even duidelijk hoe snel en makkelijk misverstanden kunnen ontstaan, zelfs als je elkaar al een tijd kent
quote:Mille schreef op 23 juli 2009 @ 10:41:

Mille had het gewoon druk met andere dingen LLL

Hmm, ja het stond er een beetje dwingend he, was niet de bedoeling .

Wel fijn dat de vakantie (toch) gewoon doorgaat. Beter zuinig op vakantie dan niet, nietwaar? Gaat het met de kat nog steeds goed?

Ik verveel me dood, moet nog 100 dingen doen maar het is hier compleet uitgestorven en het regent ook al de hele ochtend. Werkt niet echt stimulerend.
Oh, gelukkig.. Mille gaat wel gewoon op haar welverdiende vakantie. Toch maar fijn dat jullie niet kunnen annuleren want nu ga je en ben je toch weg. En boodschappen bij de Liddl is, nu we het een paar maanden doen, helemaal niet erg. Ik vind het juist wel stimulerend om te zien hoeveel het scheelt. Sommige spullen haal ik nog steeds bij AH, maar veel dingen dus gewoon low budget. En nog een low budget tip; nodig jezelf vooral veel uit bij familie

Jeetje, wat een lekkageleed bij jou thuis, Lilalorre. was je alleen thuis met de kinderen of had je nog hulp van je man/vriend?

Is het goed opgedroogd?

Oom van GW vroeg gisteren aan mijn schoonmoeder (die iedere dag bij hem op bezoek gaat) of wij nog op vakantie gingen. Dus zij verteld. Toen stelde oom zelf voor dat GW vandaag even langs mocht komen (mochten we voorheen niet) om afscheid te nemen. Pfff... Als hij dan in onze vakantie overlijdt dan heeft GW hem in ieder geval nog gezien.

Zo, laatste boodschappen zijn gedaan voor de vakantie. Even een broodje eten en dan inpakken. En dit regenachtige weer is toch het fijnste weer om te vertrekken? Liever dit dan met 30 graden

En Ely, wat een joekel van een buik! En nu ik de buik zo zie zeg ik dat je een jongetje krijgt. Wel zo eerlijk voor Zen

Voel je je nog goed?

Iemand enig idee of Vrolijk al op vakantie is?

Wij mailen Vrolijkerd (om iets technisch voor de sites ivm aankomende vakanties) maar die heeft nog niet gereageerd en normaal is hij heel snel met reageren.
Pfff Wind wat een nare situatie met de oom van GW. Wel fijn dat hij langs mag komen. Voor GW ook wel fijn om te af te sluiten, toch?

Gelukkig viel de ingreep bij je moeder mee. En nu maar afwachten...

Volgens mij is Vrolijk trouwens niet op vakantie. Wel 4 weken vrij om dingen te regelen voor de verbouwing in huis.

En vanochtend leuk gesprek gehad bij jouw werk! Leuke plannen voor oktober en andere vestigingen hebben ook interesse, leuk he?

Gelukkig ga je toch Mille! Niet echt leuk op deze manier maar misschien kun je het ombuigen naar iets positiefs? Sommige dagen primitief eten ofzo

Ik zit niet op Hyves maar ga toch even kijken of ik kan zien hoe Ely eruit ziet! Vast prachtig!

Ik ben trouwens nog bont en blauw. En nu je het zegt was ik een tijdje terug ook al eens gevallen (dwars door het traphekje heen) maar dit keer echt de hele trap. Geen aanrader!

Ook weer een kuurtje voor de blaas dus ik ben lekker bezig maar niet heus!

Ga maar snel weer aan het werk voordat ik mezelf te zielig vind.
HI daar,

Hier niet op vakantie. Ik ben eigenlijk al vrij vanaf gister, maar laatste dingen aan het doen nog voor werk. Pff...druk, druk..

Zitten er wel aan te denken om nog ff naar Frankrijk te gaan voor een week of meer, maar veel natuurlijk al volgeboekt en wil ook niet de hoofdprijs betalen voor even weg. Maar zou het wel leuk vinden dus we zijn even aan het zoeken. Alle tips welkom!

Gister wel leuk met vriendin, en vroeger ex-collega, de hele dag op stap geweest en heerlijk geshopt. Echt de hele dag ook lekker gekletst, gegeten en we waren al om 9.30 weg en pas 21.30 terug dus versleten!

Wind, fijn dat je echo goed was en was verschrikkelijk sneu voor GW me zijn oom. Ik zal Vrolijkerd ff porren :-)

Ely, niets bolle toet. Je ziet er prachtig uit!

Ik moet verder nog even wennen aan de nieuwe dames, maar welkom.

hmm..telefoon..brb
Vrolijk, je klinkt... eh druk :-)

We hebben Vrolijkerd gemaild op voornaamvrolijkerd@vrolijk.nl. Is dat goed? We gaan morgen vroeg weg dus zou fijn zijn als we nog even contact hebben.

Zullen we na mijn vakantie even afspreken voor de boeken en de skikleding?

Ach, arme beurse Nathje.... ik ben ook eens van de trap gevallen (zwanger) en was toen ook helemaal beurs en gaar. Had echt pijn!

Maar van de trap vallen + blaasontsteking si superzielig.

Vrolijk wil je kamperen, hotel of huisje?
En Nathje.. wat leuk al die leuke dingen op mijn werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven