Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
juliet64 schreef:
30-07-2025 11:45
Nee nouja, beter dan elke dag regen en 18 graden denk ik dan maar. Zoals vorig jaar. En ik geloof inderdaad echt dat het mooie weer er wel weer aankomt, dat wordt nu al een paar dagen lang voorspeld. Dan graag de hele maand augustus (en september( nog een echte zomer graag, danku.
En in oktober nog een Indian Summer graag.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
30-07-2025 11:40
21-22 is herfst. Dat is geen zomerweer.

21-22 is gemiddeld voor een Nederlandse zomer. Niet warm genoeg voor echte zomeractiviteiten zoals zwemmen, maar als je toch gewoon moet werken (zoals ik deze week) dan is het prima wat mij betreft. Lekker om te slapen, en een terrasje na het werk kan nog steeds.
Charlotta schreef:
30-07-2025 12:16
21-22 is gemiddeld voor een Nederlandse zomer. Niet warm genoeg voor echte zomeractiviteiten zoals zwemmen, maar als je toch gewoon moet werken (zoals ik deze week) dan is het prima wat mij betreft. Lekker om te slapen, en een terrasje na het werk kan nog steeds.
Nou, het is wel iets onder het gemiddelde hoor. Dat is volgens mij 23 graden.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
30-07-2025 12:18
Nou, het is wel iets onder het gemiddelde hoor. Dat is volgens mij 23 graden.

Dramatisch verschil idd, die ene graad ;-)

Nou ja mensen, het regent iig niet de hele dag. Count your blessings.
Ik heb inderdaad geen moeite met de huidige temperatuur, maar wel met die stortbuien steeds zomaar ineens, midden op de dag. Maar goed als het volgende week opknapt, ben ik zeker al heel blij.
Ik heb het nog niet koud gehad de laatste weken, maar vandaag heb ik met een dekentje over mn onderbenen achter de laptop gezeten.

Alle pijlen zijn nu gericht op volgende week!
Pieremachochel
bedenk ook dat wij het helemaal niet zo slecht hebben. In het midden van Europa (Zuid Duitsland, Oostenrijk etc) zijn er al dagen stortbuien. Daar kan je nu ook op de camping staan!
Dir topic is voorzon en zomerliefhebbers dus je mag er gerust van balen! ( op de noordpool is het pas koud! Ja?? En??)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
30-07-2025 22:25
Dir topic is voorzon en zomerliefhebbers dus je mag er gerust van balen! ( op de noordpool is het pas koud! Ja?? En??)
Dat dus!!!
Geen bijzonderheden
Ik vind het niet lekker, ja in de zon uit de wind en vooral geen regen.

Ja we hebben mooie weken gehad, en het zou fijn zijn als we er daar nog een aantal van gaan krijgen.

Ik vind het gewoon prut, vind het koud, nu zit ik ook minder in mijn vel, maar loop al dagen weer met lange broek shirt en vest.

Vind zelfs het zomer dekbed niet fijn, maar ja mijn man is er een die het snel warm heeft dat is dus vaak een compromis sluiten.
Ik overweeg om als dit zo blijft, mijn warmtedeken weer aan te gaan zetten, aan mijn kant.

Voor vandaag is er hier volle bak regen voorspelt 18/21 graden en kans op onweer. En de komende dagen met als dieptepunt zondag 14,9 mm regen.

Ergens vanaf woensdag zou de zon weer terug moeten komen.

Het is gewoon bagger de afgelopen weken, af en toe zon en droog maar vooral fris.

Laat augustus nog even lekker knallen met september erbij, een Indian summer tot in oktober.
We zitten al lang genoeg hier in de herfst.

Ja op de Noorpool is het koud, maar hee daar wonen we niet he.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven