Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Hier een korte update.

Ik ben nu een week of 3 aan het daten met een man die ik heb leren kennen via Bumble waarmee ik het heel erg leuk heb. We hebben veel gemeenschappelijke hobby's en hebben ook diepgaande gesprekken. Waar ik voorheen het lastig vond om over mijn gevoelens te praten lukt het me dat bij hem makkelijker.

Wat betreft aantrekkingskracht, ik denk dat het ook vaak een kwestie is van laten groeien. Het eerste moment dat ik hem zag en we elkaar begroetten had ik eigenlijk meteen al twijfels. Ik wist niet of we goed bij elkaar zouden passen om de een of andere reden. Maar tijdens de eerste date hadden we het wel gezellig en ik merkte aan hem dat hij mij leuk vond. Ik voel me meestal aangetrokken tot mannen die geen interesse in mij hebben haha. Dus met dat patroon in mijn achterhoofd wilde ik hem nog wel een keer zien. Gelukkig heb ik doorgezet want hoe vaker ik hem zie, hoe leuker ik hem begin te vinden. We hebben ook echt hele fijne en open gesprekken, en ik kan mijn twijfels openlijk met hem bespreken zonder dat hij zich aangevallen voelt oid.
Pupke schreef:
31-07-2025 10:10

Leuk dat jullie uit eten gaan Attraverso ;) En ook fijn dat het contact nu beter is! Maar euh.. kun je hem niet ná het etentje een knuffel en een kus geven? Wanneer ga je uit eten met Motorman?
Vanavond 😊
Leuk om dit allemaal zo te lezen!
Ik zit een beetje met Lassie....ik noem hem maar Lassie. Dat is de man die ik 2 jaar geleden heb ontmoet en 2 dates mee heb gehad. Vond hem toen heel jong over komen. Hij is ook 2,5 jaar jonger. In de tussentijd toch af en aan contact gehad.

Na mijn breuk van inmiddels 5 weken hem toch gezien met een ijsje eten. Ik voelde het op dat moment gewoon niet (+ik voelde me heel heel heel schuldig naar mijn ex toe), wel gezellig maar meer vriendschappelijk. Toch willen we weer een keer afspreken maar ook in het appen van hem. Continue van die aannames in de zin van 'Ik denk dat wij een hele goede match zijn' of 'Als wij dadelijk bij elkaar zijn of een relatie hebben'. Gisteren ook ineens 'kom je lekker douche met me?' of 'Wil je met mij verkering?'. Ik had echt zoiets van 'Grow up!!' je bent géén 12 jaar....je bent potverdorie 32 jaar.

Ik erger me hier een beetje aan en dat was destijds ook. Ik heb al helemaal géén zin meer om dan af te spreken. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nu moet van denken en als ik moet gaan afspreken. Ik heb het al een paar keer aangekaart en dan lijkt hij het te begrijpen maar ook weer niet.
Attraverso schreef:
31-07-2025 11:21
Vanavond 😊
Leeuukk! Veel plezier alvast! :-D
Ik moet vanmiddag werken en aansluitend sporten dus kan dan niet meer reageren haha!

Oeh lastig Plastics! Het is wel vrij kinderachtig in combinatie met hard van stapel lopen.. Hoe is hij verder? Is hij verder wel 'volwassen?' Misschien is het ook een manier van omgaan met de situatie en dat hij hierdoor denkt leuk over te komen zoiets?
pupke wijzigde dit bericht op 31-07-2025 11:33
37.75% gewijzigd
Attraverso schreef:
Vanavond 😊

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Plasticss schreef:
31-07-2025 11:22
Ik zit een beetje met Lassie....ik noem hem maar Lassie. Dat is de man die ik 2 jaar geleden heb ontmoet en 2 dates mee heb gehad. Vond hem toen heel jong over komen. Hij is ook 2,5 jaar jonger. In de tussentijd toch af en aan contact gehad.

Na mijn breuk van inmiddels 5 weken hem toch gezien met een ijsje eten. Ik voelde het op dat moment gewoon niet (+ik voelde me heel heel heel schuldig naar mijn ex toe), wel gezellig maar meer vriendschappelijk. Toch willen we weer een keer afspreken maar ook in het appen van hem. Continue van die aannames in de zin van 'Ik denk dat wij een hele goede match zijn' of 'Als wij dadelijk bij elkaar zijn of een relatie hebben'. Gisteren ook ineens 'kom je lekker douche met me?' of 'Wil je met mij verkering?'. Ik had echt zoiets van 'Grow up!!' je bent géén 12 jaar....je bent potverdorie 32 jaar.

Ik erger me hier een beetje aan en dat was destijds ook. Ik heb al helemaal géén zin meer om dan af te spreken. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nu moet van denken en als ik moet gaan afspreken. Ik heb het al een paar keer aangekaart en dan lijkt hij het te begrijpen maar ook weer niet.

1. Waarom voelde je je in hemelsnaam schuldig naar je ex toe?
2. Niet meer afspreken met deze Lassie. Waarom spreek je af met iemand waar je je aan ergert en waar je niets voor voelt?

Stop toch even met daten. Echt. In de staat waarin je nu verkeert gaat dit nooit tot een gezonde relatie leiden.

P.S: Ik ben de 50 gepasseerd, langeafstandsman ook, en wij noemen het ook verkering. Vind ik een heerlijk woord en net wat priller/luchtiger dan relatie. Maar iemand die na een keertje een ijsje eten begint over verkering, is geen relatiemateriaal.
Attraverso schreef:
Vanavond 😊

Aahh leuk, komt vast goed! Wat langer aankijken vanaf de overkant van de tafel doet ook al heel veel. Dan stoot je nog eens een keer geheel per ongeluk zachtjes tegen zijn knie en je zorgt dat je handen een beetje op tafel voor het grijpen liggen. :proud:
Plasticss schreef:
31-07-2025 11:22

Nou ben ik wel benieuwd waarom je hem Lassie noemt, maar dat terzijde :-).

Hij klinkt helemaal niet leuk, en jij vindt het ook niet leuk. Waarom is er dan een dilemma? Gewoon niet meer afspreken, toch?
Veel plezier Attra!

Met mijn vriend hadden we de derde date ook een etentje. (Met daarna naar de schaatsbaan kijken,) En toch is er na afloop als een stel pubers gezoend op de parkeerplaats.

Verder ben ik het eens met Mus, plastics. Als je niet goed in je vel zit zal daten alleen maar frustrerend en verdrietig zijn.
Dank jullie wel 😊 ik ben aan't werk maar loop de hele tijd te denken hoe ik het zou aanpakken, heb er zo veel zin in en dat is lang geleden!
Attraverso schreef:
31-07-2025 12:30
Dank jullie wel 😊 ik ben aan't werk maar loop de hele tijd te denken hoe ik het zou aanpakken, heb er zo veel zin in en dat is lang geleden!
Herkenbaar! En als er nu niet gezoend wordt zegt dat ook niks. Als een man je heel leuk vindt is hij eerder bang te snel dan te langzaam te gaan.

Veel plezier!
Pupke: Ja dat dus, continue van die toespelingen/aannames. Dan denk ik 'schei er eens mee uit'. Ook via instagram continue reels sturen. Ik heb toen ook al eens aangegeven dat ik daar niks mee doe ook van die seksueel getinte reels maar ook opmerkingen. Ook gisteren, hij wist dat ik bij mijn zus ging eten. Hij vroeg hoe het ging en ik zei 'ben net klaar met werken' en hij reageert 'O kom je hier naartoe?'. Ik zo 'Uhm nee...ik ga bij mijn zus eten' en hij 'Ja weet ik'. Ja hallo waarom stuur je dat dan? Ik kan daar echt niks mee.

Mus: 1. omdat ik toen echt de grootste schuldgevoelens had en het bij mij zocht waarom het over en klaar was. Nu achteraf gezien, heb ik heel veel rode vlaggen gemist tijdens het daten met hem...hij vind de heden daagse vrouwen narcistisch en te geëmancipeerd en feministisch. Praatte mij heel veel rare dingen aan...ik was ook een vermijdend persoon met alles en praatte van iedereen alles goed.

2. En je hebt gelijk...daarin, ik merk dat ik een hele grote afstand neem tot hem en ook minder reageer op zijn appjes (beetje ghosten). Dat moet nu als je iemand echt interessant vindt.

Klopt...ik heb over 4 weken vakantie en ik wil me daar nu volledig op concentreren, volgende week maandag de start van mijn behandeling bij de psycholoog en morgen ook nog eens gesprek met de bedrijfsarts. Ik kan dat daten er nu sowieso niet bij hebben.

Missunderstood: Vanwege zijn echte naam hahaha dat is niet overigens Lassie.
Ja klopt...ik ga nu ook afstand nemen. Ik merk dat ik dat sowieso al doe bij hem, door steeds minder te reageren op de app.
Doe het dan netjes, @Plastics. App hem gewoon dat je geen gevolg wilt geven aan jullie date en wens hem nog een fijn leven.
Nee, geen afstand nemen door steeds minder te reageren. Gewoon een vriendelijke maar duidelijke app sturen dat je geen contact meer wil. Klaar.
Mus: o zeker dat doe ik ook, maar ik merk aan mijzelf al dat ik minder reageer en dat moet niet.

Missunderstood: O nee dat ga ik ook niet doe, ik sluit dat netjes af. Is meer dat ik al aan mijzelf merk dat ik minder reageer en dat moet niet. Ik ga niet zomaar iemand ghosten.
Weertje schreef:
31-07-2025 10:30
Wat betreft aantrekkingskracht, ik denk dat het ook vaak een kwestie is van laten groeien. Het eerste moment dat ik hem zag en we elkaar begroetten had ik eigenlijk meteen al twijfels. Ik wist niet of we goed bij elkaar zouden passen om de een of andere reden. Maar tijdens de eerste date hadden we het wel gezellig en ik merkte aan hem dat hij mij leuk vond. Ik voel me meestal aangetrokken tot mannen die geen interesse in mij hebben haha. Dus met dat patroon in mijn achterhoofd wilde ik hem nog wel een keer zien. Gelukkig heb ik doorgezet want hoe vaker ik hem zie, hoe leuker ik hem begin te vinden. We hebben ook echt hele fijne en open gesprekken, en ik kan mijn twijfels openlijk met hem bespreken zonder dat hij zich aangevallen voelt oid.

Klinkt fijn zo Weertje en wat mooi dat je hem steeds leuker gaat vinden. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, al ben ik nog een stuk korter met hem aan het daten. We hebben ook fijne gesprekken en ik voel mij op m'n gemak, wat heel belangrijk is. Maar ik voel ook twijfels, alleen niet genoeg om het nu af te kappen. Dus ga nog wel voor de volgende date.
Wow wat zijn jullie goed bezig allemaal, straks zijn er geen singles meer!
En Mats ik heb je regelmatig gelezen, heel fijn dat je nu zo’n leuke relatie hebt.

Ook eens met de bespiegelingen over bepaalde patronen die je verhinderen een fijne relatie met iemand aan te gaan. En ja daar heb ik ook last van al is het minder nu, ik ben me er iig van bewust.
En goed om te lezen dat meerderen dat hebben kunnen veranderen trouwens of het iig proberen. En wat komt het toch ook vaak voor, toch wel soort van ‘fijn’ dat je niet de enige bent.

Attraverso veel plezier vnv. Is fijn gevoel he als je er echt naar uit kijkt.

Ik heb gisteravond een leuke date gehad, aantrekkelijk, en gezien de eerste indruk goede sociale vaardigheden, empathisch etc.
Alleen ik merk aan mezelf dat ik dan een beetje stoer ga doen of zo , heel stom. Hij had een opmerking over hoe we elkaar kunnen bereiken, geen tel.nrs uitgewisseld. En dan geef ik beetje ontwijkend antwoord, of zeg iets globaals over de dating app etc.
Ook wilde hij langer blijven en wilde ik na 1,5 uur weg. Dat vind ik ook echt genoeg voor een eerste date trouwens leuk of niet.
Tegelijkertijd wil ik dat hij contact opneemt, daar hebben we het trouwens nog wel even over gehad, dat bepaalde dingen gewoon leuk zijn als een man dat initieert of andersom. Daar waren we het ook over eens.
Dus weet niet, denk dat ik nogal tegenstrijdige signalen heb gegeven. Maar ms vindt hij mij ook niet leuk, kan ook.
Maar dat ik soms onhandige dingen doe als ik iemand leuk vind is vooral voor mezelf niet handig.
Zouden jullie zelf contact opnemen of toch maar even afwachten.? Ik neig naar het laatste. Maar twijfel een beetje.

Hebben jullie ook weleens gedrag tentoongespreide waarvan je achteraf denkt mwah kon beter? Ik ga dan bijv ook veel meer praten/ ratelen dan dat ik normaal doe.
Idd_ schreef:
31-07-2025 15:42
Klinkt fijn zo Weertje en wat mooi dat je hem steeds leuker gaat vinden. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, al ben ik nog een stuk korter met hem aan het daten. We hebben ook fijne gesprekken en ik voel mij op m'n gemak, wat heel belangrijk is. Maar ik voel ook twijfels, alleen niet genoeg om het nu af te kappen. Dus ga nog wel voor de volgende date.
Als jouw situatie enigszins op die van mij lijkt zou ik het ook nog een kans geven. Bij mij gingen mijn gevoelens in het begin echt alle kanten op. Ik was wel steeds enthousiast om hem weer te zien, maar als we dan samen waren had ik af en toe wel wat twijfels (misschien ook de angst om weer gekwetst te worden), die zijn er overigens nog steeds, maar mijn gevoel voor hem is wel echt gegroeid. Ik denk pas bij date 4 dat ik ook echt begon in te zien dat ik hem stiekem heel erg leuk vindt. Is er bij jullie al een volgende date gepland?
Eens met Weertje hoor Idd. Gewoon door daten, het wordt vanzelf duidelijk.
Weertje en idd_ ik zou ook gewoon doordaten. Tijd heeft raad.

Emmely oh dat is een beetje ongemakkelijk geweest. Ik ben helemaal niet van spelletjes spelen en 'de man moet eerst dit of dat'. Wanneer ik al een paar keer als eerste heb geapt ga ik wel even afwachten maar anders niet... Maar als ik iemand leuk vind gaan ratelen of zo dat herken ik wel! Ik ben dan niet zo relaxed gewoon mezelf aan't zijn zoals anders maar wil mijn beste beentje voorzetten en ben constant aan't nadenken over wat ik zou doen of zeggen.
Benieuwd voor straks 😁
Emmely, eens met Attraverso. Het hangt er wel een beetje vanaf, maar als je vanavond nog niets hebt gehoord dan zou ik toch zelf een berichtje erop wagen. En ja, ik kan ook raar gedrag vertonen als ik erg onder de indruk ben van iemand. Ratelen of juist dichtklappen bijvoorbeeld.

Weertje, waarschijnlijk zien we elkaar morgenavond weer. Ik heb idd ook gevoelens die alle kanten op schieten. Hoort er in mijn geval wel een beetje bij denk ik in het begin. Maar heb toch ook wel weer zin in hem te zien, dus dat zegt ook weer iets.

Attraverso, heel veel plezier gewenst vanavond!
Emmely schreef:
31-07-2025 16:15
Wow wat zijn jullie goed bezig allemaal, straks zijn er geen singles meer!
En Mats ik heb je regelmatig gelezen, heel fijn dat je nu zo’n leuke relatie hebt.

Ook eens met de bespiegelingen over bepaalde patronen die je verhinderen een fijne relatie met iemand aan te gaan. En ja daar heb ik ook last van al is het minder nu, ik ben me er iig van bewust.
En goed om te lezen dat meerderen dat hebben kunnen veranderen trouwens of het iig proberen. En wat komt het toch ook vaak voor, toch wel soort van ‘fijn’ dat je niet de enige bent.

Attraverso veel plezier vnv. Is fijn gevoel he als je er echt naar uit kijkt.

Ik heb gisteravond een leuke date gehad, aantrekkelijk, en gezien de eerste indruk goede sociale vaardigheden, empathisch etc.
Alleen ik merk aan mezelf dat ik dan een beetje stoer ga doen of zo , heel stom. Hij had een opmerking over hoe we elkaar kunnen bereiken, geen tel.nrs uitgewisseld. En dan geef ik beetje ontwijkend antwoord, of zeg iets globaals over de dating app etc.
Ook wilde hij langer blijven en wilde ik na 1,5 uur weg. Dat vind ik ook echt genoeg voor een eerste date trouwens leuk of niet.
Tegelijkertijd wil ik dat hij contact opneemt, daar hebben we het trouwens nog wel even over gehad, dat bepaalde dingen gewoon leuk zijn als een man dat initieert of andersom. Daar waren we het ook over eens.
Dus weet niet, denk dat ik nogal tegenstrijdige signalen heb gegeven. Maar ms vindt hij mij ook niet leuk, kan ook.
Maar dat ik soms onhandige dingen doe als ik iemand leuk vind is vooral voor mezelf niet handig.
Zouden jullie zelf contact opnemen of toch maar even afwachten.? Ik neig naar het laatste. Maar twijfel een beetje.

Hebben jullie ook weleens gedrag tentoongespreide waarvan je achteraf denkt mwah kon beter? Ik ga dan bijv ook veel meer praten/ ratelen dan dat ik normaal doe.
Ik weet niet welke date je nu bedoeld? Je had een date gehad met iemand van Breeze en contact over een tweede date, maar dat bleef een beetje hangen.

Is dit dan een andere date of dezelfde date waar het nog niet tot een tweede date is gekomen?
Nee andere date, die andere hangt nog steeds.
Hij , eerste date dus, wordt een penvriend😀 Hem zou ik best willen uitnodigen hoor, maar ergens ontbreekt de motivatie. En hij is vlg mij mega voorzichtig, wat ik niet perse aantrekkelijk vind. Of ook niet gemotiveerd.

En nu dus bezig in mijn hoofd met tweede date, waar ik nogal ah klunzen was. Stelde hem ook een paar keer dezelfde vraag, best gênant haha. Naast het feit dat ik hem echt echt leuk vond en niet zo bij de les was, had ik ook nogal slecht geslapen en was suf .
Weer een gezellige date maar er zit echt geen schot in de zaak, niets van geflirt, mixed signals... Ik snap er niets van. Ik denk dat ik eens een luchtig berichtje met een duidelijke hint ga sturen.
Attraverso schreef:
31-07-2025 21:32
Weer een gezellige date maar er zit echt geen schot in de zaak, niets van geflirt, mixed signals... Ik snap er niets van. Ik denk dat ik eens een luchtig berichtje met een duidelijke hint ga sturen.
Jammer! Waarom mixed signals?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven