Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1260 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Hmm Attraverso, dat is jammer want het is inmiddels hoogste tijd. :proud: Een berichtje zou ik idd wel doen, ik zou alleen niet weten wat dan te schrijven als hint maar jij hebt misschien al een idee erbij.
En bedoel je aanwezige mixed signals, of juist de afwezigheid daarvan?
Ik moet er eens een nachtje over slapen...
Attraverso schreef:
31-07-2025 22:35
'Ik vind mijn leven prima zo, alleen' 'ik ben niet op zoek naar snelle seks maar een diepe connectie' ''kijken waar dit naartoe gaat'...
Als ik zeg dat ik in een bepaald weekend over enkele weken ergens naartoe wil kijkt hij meteen in zijn agenda of hij dan moet werken...
Hij is denk ik bang om te snel te gaan en jou af te schrikken. De klacht die mannen krijgen is dat ze te needy zijn. Ze moeten zichzelf kunnen redden anders knappen vrouwen af, daarom zegt hij dat hij zijn leven alleen prima vindt. Maar hij wil een relatie, anders zat hij toch niet op een dating app. En als hij snelle seks had gewild dan had hij al lang een move gemaakt. Ik denk dat hij je heel leuk vindt. En ik zou dus geen hints geven, alleen dat je het heel fijn vond hem weer te zien, met een blozende smiley. En verder niks. Dan weet hij genoeg en voelt hij wel dat je meer wil zonder dat je er druk op legt.
Eens met Happening. Hij lijkt voorzichtig te manoeuvreren.. je gaf zelf eerder aan dat niet alle mannen durven bij je en dat je een bepaalde uitstraling hebt. Ik denk dat hij er echt een project van maakt.
Maar is het qua gesprekken en zo wel weer iets intiemer, intenser geworden? Of blijft dat kabbelen.
Denk dat je als vrouw best een klein zetje kan geven. Zoets als Happening zegt, of hem even aanraken, dat soort dingen. Samen een film kijken of wat er dan ook goed voelt. Denk gewoon dat hij wat aanmoediging nodig heeft?
Date heeft contact opgenomen, leuk!
Hij stuurde een uur nadat ik thuis was wel een berichtje hoe gezellig hij het weer vond.
Het blijven gesprekken die ik met vrienden ook kan hebben, soms dieper over moeilijke periodes bijvoorbeeld en soms grappig. Maar ik had me voor het eerst wat opgekleed, vorige ontmoetingen vroegen casual, comfy kleding en Ik kreeg zelfs geen klein complimentje.
Ik weet het niet.
En had hij uiteindelijk nog een appje gestuurd toen je hem zag typen?

( ik meen dat je dat schreef)
Attraverso schreef:
01-08-2025 06:35
Hij stuurde een uur nadat ik thuis was wel een berichtje hoe gezellig hij het weer vond.
Het blijven gesprekken die ik met vrienden ook kan hebben, soms dieper over moeilijke periodes bijvoorbeeld en soms grappig. Maar ik had me voor het eerst wat opgekleed, vorige ontmoetingen vroegen casual, comfy kleding en Ik kreeg zelfs geen klein complimentje.
Ik weet het niet.
Ik denk dat je op de verkeerde signalen let. Hij vindt je erg leuk, anders zou hij echt niet meteen een berichtje sturen. Ik zou bij de volgende date aansturen op iets waarbij je lichamelijk contact hebt. Kun je niet mee op zijn motor of zo? Of kijk samen een film of iets anders waarvoor je naast elkaar kan gaan zitten. Je hebt mijn verhaal misschien wel gevolgd. Ik heb op een gegeven moment 'gewoon' gezegd dat ik nu wel behoefte had aan een knuffel. En ben bij het drankje op de bank tegen hem aan gaan zitten. En toen mijn toestemming nou eenmaal duidelijk was voor hem op die manier, bleek hij enorm goed van wanten te weten ;) En ook in bed beslist geen onzekere vent te zijn. :-$

Mannen zijn soms gewoon heel erg bang om fysiek te snel te gaan. Ze doen het ook nooit goed genoeg, ze zijn te snel of ze zijn te langzaam. En als ze iemand echt leuk vinden, versterkt dat de voorzichtigheid. Als je je fijn voelt bij hem en je vindt hem leuk, dan denk ik dat je een duidelijk signaal moet geven dat je fysiek contact met hem fijn vindt. Niet over de app, maar tijdens de date.
happening wijzigde dit bericht op 01-08-2025 10:35
2.33% gewijzigd
Peertjes schreef:
01-08-2025 08:39
En had hij uiteindelijk nog een appje gestuurd toen je hem zag typen?

( ik meen dat je dat schreef)
Nee
Attraverso schreef:
01-08-2025 08:55
Nee
Hhmm.. jammer.
Emmely schreef:
31-07-2025 16:15
Wow wat zijn jullie goed bezig allemaal, straks zijn er geen singles meer!
Haha nou ik wel hoor! Hartstikke single en de wachtkamer is hartstikke leeg. Maar dat kan ook niet anders als je helemaal niet swiped maar het is even prima zo ;)

En wat betreft je date: Qua tijd ben ik het helemaal met je eens! Ik vind 1-1,5u ook altijd een mooie tijd, vooral omdat het ook wel energie kost.. tenminste mijn batterij is daarna wel leeg haha. Ik kan soms ook heel stom uit de hoek komen (vind ik zelf) maar dat is dan puur zenuwen of jezelf op dat moment beter voor doen ofzo? Anyway ik zou hem gewoon een berichtje sturen! Al die ‘regels’ heb ik echt lak aan haha.

Hmm lastig Attraverso! Weet je voor jezelf waarom je hem wél nog eens zou willen maar ook waarom niet?
Hey!

Ik meld me ook even! Alweer een tijd single en probeer her en der wat te gaan daten. Tot nu toe zonder succes...

Net weer klaar met een man na acht hele fijne dates. Ik dacht eindelijk de perfecte man te hebben getroffen. Hij was in het begin ook erg enthousiast waar ik aan moest wennen, maar kreeg opeens een berichtje dat hij het toch niet helemaal voelde. Ondanks dat ik altijd in mijn achterhoofd houd dat dit kan gebeuren had ik het niet verwacht. Immers zou hij een dag na onze laatste date misschien nog langskomen (hij kon uiteindelijk niet om goede redenen) en heeft hij wat spullen laten liggen. Ik merk dat ik deze wel erg pijnlijk vond omdat het voor het eerst is dat ik iemand tegen ben gekomen waar ik niet het gevoel had dat ik moeite moest doen om deze persoon echt leuk te vinden. En de manier waarop het eindigde (via een appje) was ook totaal niet verwacht. Ik moet sowieso nog even appen over zijn spullen, dus ben benieuwd of ik hem nog een keer in levende lijven ga zien en hoe dat zal vergaan.
Ach Eekhoorntje, dat is niet leuk zeg. Ik kan mij voorstellen dat je je daar rot bij voelt en eerlijk gezegd vind ik het ook echt niet oké om dat met een appje te vertellen.
Peertjes schreef:
01-08-2025 11:07
Ach Eekhoorntje, dat is niet leuk zeg. Ik kan mij voorstellen dat je je daar rot bij voelt en eerlijk gezegd vind ik het ook echt niet oké om dat met een appje te vertellen.
Merk ook wel dat dat me het meeste stoort. Na zoveel leuke (en intensieve) dates had ik wel meer dan een appje verwacht. Sowieso omdat hij duidelijk had aangegeven dat hij weer wilde afspreken na de laatste keer.

Met de vorige man waarmee ik gedatet heb hebben we, nadat we al enige twijfels hadden uitgesproken naar elkaar, alsnog even een koffietje gedaan en het erover gehad. Dan eindigt het toch wat fijner dan via een appje. Al helemaal omdat de kans groot is dat we elkaar nog wel eens gaan tegenkomen.
Ah Eekhoorntje, dat niet leuk! Ik heb het zelf een tijdje geleden ook meegemaakt, wij hadden wel nog wat meer dates gehad, maar ik herken wat je zegt dat het pijnlijk is omdat het iemand was waarbij het vanzelf ging en die jij leuk vond. Zo vaak kom je die niet tegen. Geef jezelf even tijd om er overheen te komen, 8 dates is ook niet weinig! Je mag best wat meer tijd nemen dan na mannen na 2 dates.

En wat betreft een appje of telefoontje. Ik weet dat de sociale norm een telefoontje is, dat dat als netter wordt gezien en tegelijkertijd denk ik: een telefoontje is echt niet zoveel beter. De boodschap is hetzelfde, het doet pijn. Het is makkelijk om te focussen op de vorm, en daar wat van te vinden, maar onder aan de streep is het hetzelfde. En dat is gewoon shit!
Peertjes schreef:
01-08-2025 11:07

Vind ik ook, na 8 dates kun je zoiets niet met een appje afdoen. Echt raar gedrag.
Ik had gewoon verwacht op nog een date ontmoeting en dat we het dan besproken hadden, maar wellicht is dat een te hoge verwachting? Dit vooral omdat hij had aangegeven snel weer te komen en gezien hij spullen had laten liggen ik ervan overtuigd was dat dit inderdaad zijn intentie ook was.

Ja, ik ga voor nu even het laten rusten. Maar vrees wel dat door deze man de lat erg hoog weer ligt, haha.
Ik heb het juist aangevoeld... Net een app met een hele resem complimenten maar de chemistry ontbreekt...
Attraverso schreef:
01-08-2025 11:29
Ik heb het juist aangevoeld... Net een app met een hele resem complimenten maar de chemistry ontbreekt...
Ai, dat is jammer.
Attraverso schreef:
01-08-2025 11:29
Wat jammer! Was dit iemand waar je zelf wel verder mee had gewild?
Jeetje, na acht dates een appje? :O Dat vind ik echt asociaal zeg. Dat is al haast verkering lijkt me (of hoe je dat nu ook noemt).
Happening schreef:
01-08-2025 11:38
Jeetje, na acht dates een appje? :O Dat vind ik echt asociaal zeg. Dat is al haast verkering lijkt me (of hoe je dat nu ook noemt).
HAHA, nou bijna... Het waren ook wel intensieve dates. Echt van twee uur 's middags tot de volgende dag avond en ook (bijna) altijd blijven slapen. Het enige wat ik wel had dat we nooit echt diepe gesprekken hebben gehad. Ik wist vooral veel feitelijke dingen, maar niet echt hoe hij was als persoon. Dus wellicht ligt daar het probleem wel.
Ah, jammer Attraverso. Toen je over je twijfels schreef vermoedde ik het al dat je het juist had aangevoeld. Meestal klopt dat gevoel ook gewoon. Maar ik vind je wel stoer, je hebt op een leuke en luchtige manier wat door laten schemeren en hierdoor is het wel duidelijk nu.
Wat onwijs zuur Eekhoorntje! Ik vind het ook echt de weg van de minste weerstand om zoiets via een appje af te doen, heel laf. En ook super stom dat er nog spullen van hem bij je liggen, dan weet hij toch ergens ook zelf wel dat hij je nog onder ogen moet komen?

Ach wat jammer Attraverso. Maar nu weet je wel waarom hij zo 'afstandelijk' bleef en hij weet niet wat 'ie laat lopen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven