Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
donderdag 31 juli 2025 om 17:48
Zijn zoon Pjotr die voor de Guardian schrijft maakte een afscheidscolumn voor/over hem:
https://www.parool.nl/cs-b90cd0a4/
merano wijzigde dit bericht op 31-07-2025 18:12
1.61% gewijzigd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 31 juli 2025 om 18:07
donderdag 31 juli 2025 om 18:11
donderdag 31 juli 2025 om 18:26
donderdag 31 juli 2025 om 18:47
Had wel gelezen dat hij een ongeluk op zijn zeilboot had gehad, maar dat het fataal zou aflopen had ik niet verwacht. Schrok er toch wel van.
In de afscheidscolumn van zijn zoon Pjotr staat dat hij in zijn tweede huis in Zeeland is overleden. En dat hij aan Pjotr vroeg om iedereen in zijn column te bedanken. Dat klinkt wel alsof zijn sterven niet onverwacht kwam en hij ook wist dat het ging gebeuren.
Heel verdrietig...
In de afscheidscolumn van zijn zoon Pjotr staat dat hij in zijn tweede huis in Zeeland is overleden. En dat hij aan Pjotr vroeg om iedereen in zijn column te bedanken. Dat klinkt wel alsof zijn sterven niet onverwacht kwam en hij ook wist dat het ging gebeuren.
Heel verdrietig...

donderdag 31 juli 2025 om 22:20
vrijdag 1 augustus 2025 om 07:29
Irregular_Choice schreef: ↑31-07-2025 22:20En je denkt niet dat dat misschien gewoon aan de autocorrect ligt of zo?
Nou inderdaad!
Ik typte net Derk in, en er werd automatisch Derksen van gemaakt. Autocorrect is soms bloedirritant!
Ik heb het ook vaak dat er woorden of namen komen te staan die ik helemaal níet getypt had.
Meestal zie ik het, maar soms zie je iets over het hoofd. Ik schreef ooit iets over Freddie Mercury waar ik al sinds kindertijd fan van ben. Staat er Frédéric Mercury!

Toen kreeg ik ook naar mijn hoofd dat een échte fan zo'n fout nooit zou maken!
Ja hoor! Kom op zeg!
RIP Derk
vrijdag 1 augustus 2025 om 08:27
Een vriendelijke correctie was het in ieder geval niet!!!
vrijdag 1 augustus 2025 om 09:43
mooimerano schreef: ↑31-07-2025 17:48Zijn zoon Pjotr die voor de Guardian schrijft maakte een afscheidscolumn voor/over hem:

Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 1 augustus 2025 om 09:43
Moet je eens opletten bij n condoleance . Er staat ontzettend vaak gecontroleerd i.p.v. gecondoleerd. Zal ik niemand voor terecht wijzen.
Vaak te gehaast om het even te controleren .
Conclusie …even controleren is niet overbodig.
Vaak te gehaast om het even te controleren .
Conclusie …even controleren is niet overbodig.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:34
Vreselijk. Charles heeft later ook erkend dat het echt niet oke was.Bo-Katan schreef: ↑31-07-2025 15:49Beetje off-topic maar ik vond dat destijds voor die jonge prinsen William en Harry zo vreselijk. Dat ze een rondje moesten maken langs de bloemenzee/ knuffels/ kaarsen waar mensen dingen achterlieten ter herdenking.
En bij de uitvaart achter de kist aan moeten lopen ..ik vond dat zo verdrietig voor ze. Hele wereld keek mee.
Verschrikkelijk ook die mensen in het publiek die de jongens huilend in de armen vielen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in