Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
zondag 3 augustus 2025 om 10:18
zondag 3 augustus 2025 om 10:30
zondag 3 augustus 2025 om 10:37
En ik las het hier op het forum.
zondag 3 augustus 2025 om 11:17
Das toch al best een respectabele leeftijd. Maar een verlies komt altijd te vroeg. En zeker de manier waarop. Vreselijk voor zijn nabestaanden. Mooi mens was het.PoesMinoes schreef: ↑02-08-2025 10:07Hij was pas 72, wat een verdriet voor iedereen die van hem hield.
zondag 3 augustus 2025 om 12:01
Natuurlijk niet.
Heb je net je AOW, mag je een paar jaar genieten en dan is het over.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 3 augustus 2025 om 12:20
O, nou dan heb ik het alleen gelezen in het Parool. Omdat veel mensen het gemist hadden, dacht ik dat het alleen daar gestaan had.
Such fun!1
zondag 3 augustus 2025 om 12:28
zondag 3 augustus 2025 om 12:30
Je hebt gelijk, maar het ligt denk ik ook wel aan je referentiekader.
Op zich is de gemiddelde overlijdensleeftijd in NL rond de 80. Dan is deze leeftijd zeker te jong. In de familie van mijn partner wordt bijna iedereen eind 80, in mijn familie helaas absoluut niet. Ik had zelf voor mijn familieleden willen tekenen voor 72 jaar.
(Dan steken sommige opmerkingen uit de schoonfamilie soms best)
zondag 3 augustus 2025 om 12:37
Mijn moeder was net 74 toen ze overleed. Veel te vroeg wat ons en haar betreft en ik heb me geërgerd aan mensen die met verhalen kwamen over negentigers die er wel klaar mee waren. In mijn moeders familie doe je het met 74 niet slecht, bij mijn vader zijn ze allemaal 80+. Ja, zo kom je aan een gemiddelde.lenthe_ schreef: ↑03-08-2025 12:30Je hebt gelijk, maar het ligt denk ik ook wel aan je referentiekader.
Op zich is de gemiddelde overlijdensleeftijd in NL rond de 80. Dan is deze leeftijd zeker te jong. In de familie van mijn partner wordt bijna iedereen eind 80, in mijn familie helaas absoluut niet. Ik had zelf voor mijn familieleden willen tekenen voor 72 jaar.
(Dan steken sommige opmerkingen uit de schoonfamilie soms best)
zondag 3 augustus 2025 om 12:49
verkeerde quote , zal de leeftijd zijn 
deze bedoelde ik:
Das toch al best een respectabele leeftijd. Maar een verlies komt altijd te vroeg. En zeker de manier waarop. Vreselijk voor zijn nabestaanden. Mooi mens was het.
dacht ik vroeger ook, dat 72 oud was, nu ben ik het zelf , en nu valt t wel mee

deze bedoelde ik:
Das toch al best een respectabele leeftijd. Maar een verlies komt altijd te vroeg. En zeker de manier waarop. Vreselijk voor zijn nabestaanden. Mooi mens was het.
dacht ik vroeger ook, dat 72 oud was, nu ben ik het zelf , en nu valt t wel mee

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 3 augustus 2025 om 14:02
In mijn familie 4 mensen die de 40 niet haalden onder wie m'n eigen broer. Daarnaast ook anderen jn m'n omgeving jong overleden. Recentelijk nog een collega van 42. Dus inderdaad afhankelijk wat je referentiekader is. Een gemiddelde is ook maar een gemiddelde.KamilleT schreef: ↑03-08-2025 12:37Mijn moeder was net 74 toen ze overleed. Veel te vroeg wat ons en haar betreft en ik heb me geërgerd aan mensen die met verhalen kwamen over negentigers die er wel klaar mee waren. In mijn moeders familie doe je het met 74 niet slecht, bij mijn vader zijn ze allemaal 80+. Ja, zo kom je aan een gemiddelde.
Maar ieder verlies is er 1. De manier waarop bij Derk lijkt me als nabestaande gewoon klote. Zo ineens uit het leven gerukt.
zondag 3 augustus 2025 om 14:06
zondag 3 augustus 2025 om 14:19
zondag 3 augustus 2025 om 14:22
Ik vind vroeger oude mensen er sowieso meer oudemenserig uitzien. Mijn oma was al vanaf haar 60e een omatype met grijs haar, mantelpakjes en van die huidkleurige panties. Mijn vader is nu 80plus en draagt "gewoon" nog spijkerbroeken. Hij ligt nu best slecht maar ik vind hem veel te jong om het loodje te leggen.nlies schreef: ↑03-08-2025 12:49verkeerde quote , zal de leeftijd zijn
deze bedoelde ik:
dacht ik vroeger ook, dat 72 oud was, nu ben ik het zelf , en nu valt t wel mee![]()
maandag 4 augustus 2025 om 17:03
Loni Anderson zeker wel, was echt een bekende actrice en sekssymbool ze was een tijdje getrouwd met Burt Reynolds . Nou ben ik achter in de 50 dat scheelt denk ik .
maandag 4 augustus 2025 om 17:09
Ik kende deze 2 ook niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 4 augustus 2025 om 17:42
nah de naam zei me wel wat, maarja ik ben een popculture nerd,Yildizlar2 schreef: ↑04-08-2025 17:03Loni Anderson zeker wel, was echt een bekende actrice en sekssymbool ze was een tijdje getrouwd met Burt Reynolds . Nou ben ik achter in de 50 dat scheelt denk ik .
laatste keer dat ik keek was google gratis
Relax we're all crazy, it's not a competition

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in