Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zaterdag 2 augustus 2025 om 14:36
Wat rot!Liv8 schreef: ↑02-08-2025 09:47Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Ik heb vakantie en normaliter zou dit echt ideaal vakantie weer voor mij zijn. Maar het heeft de laatste dagen weer zo hard en veel geregend dat het verdomme opnieuw ook binnen regent nu. En de regen houdt voorlopig nog niet op, ik heb er echt behoorlijk buikpijn van, van de voorspellingen.
Ik zal dus ook even iets minder aanwezig zijn hier, want inmiddels verheug ik me gewoon op 28 graden en zon![]()
Geniet van deze dagen!

Vind je droog en max 23 graden ook oké?

zaterdag 2 augustus 2025 om 18:12
Haha ja dat mag ook zeker. Voor mij is 'droog' even de sleutel tot wat rust in mijn hoofd (dat ik dat ooit zou zeggen..)
Maar ik heb het ellendige gevoel enigszins weggeshopt. Dus nu heeft ook mijn bankrekening een ellendige dag vandaag
zaterdag 2 augustus 2025 om 18:54
Is dat mijn karma? Omdat ik zei me te verheugen op warmer weerSterrenstof74 schreef: ↑02-08-2025 18:47Mag toch hopen dat de 40 graden die voor 15 augustus in de voorspellingen staat een foutje is????![]()
Maar nee dat is echt een foutje. Weeronline zegt 27. Ik vind buienradar echt waardeloos de laatste tijd.
ik heb weleens 30 gezien middenin de winter. Dat ik ook even in de stress schoot. Totdat ik dacht, dat kan niet kloppen
woensdag 6 augustus 2025 om 09:14
Hier is het de laatste tijd periode wel echt lekker afgekoeld in huis gelukkig.
Ik wilde vandaag een dagje uit doen, want nog niet zo warm, maar ik voel me sinds gisteravond niet zo best. Hopelijk knap ik vandaag goed op, en dan alsnog morgen maar een dagje weg. Balen dat het dan al weer een stukje warmer is, maar gelukkig nog geen 30
Ik wilde vandaag een dagje uit doen, want nog niet zo warm, maar ik voel me sinds gisteravond niet zo best. Hopelijk knap ik vandaag goed op, en dan alsnog morgen maar een dagje weg. Balen dat het dan al weer een stukje warmer is, maar gelukkig nog geen 30
donderdag 7 augustus 2025 om 15:50
Hier staan ook wel een paar 30'ers in de voorspelling, maar het voelt voor mij toch inderdaad ook iets anders dan wanneer het juni is. Al maakt dat het niet minder heet natuurlijk, dus het wordt nog steeds even afzien en doorbikkelen.
Vandaag is wel anders dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Helemaal niet zo gek veel zon en er komt zelfs een buitje aan.
Vandaag is wel anders dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Helemaal niet zo gek veel zon en er komt zelfs een buitje aan.
donderdag 7 augustus 2025 om 21:27
Mijn weekje vakantie in Nederland was koud en regenachtig, en normaal vind ik dat helemaal niet erg, maar met een heel actieve dreumes van 1,5 jaar die steeds naar buiten wil baalde ik eerlijk gezegd toch een beetje van de regen. We moesten nu toch wel van alles verzinnen om het kind te entertainen
Wel heel erg genoten van de koele avonden onder de veranda.
Terug in België was het direct weer een stuk warmer en ik vond het ook gewoon meteen weer te warm in de zon.

Terug in België was het direct weer een stuk warmer en ik vond het ook gewoon meteen weer te warm in de zon.
vrijdag 8 augustus 2025 om 07:32
vrijdag 8 augustus 2025 om 09:30
De komende dagen worden weer warmen, met bij ons een uitschieter op dinsdag van 33 graden. Nu heb ik het geluk dat ik na vandaag 2,5 week vakantie heb, dus kan het wat rustiger aan doen.
En zo te zien vallen de nachten ook nog mee, hoogste verwachte temperatuur is hooguit 18 graden. Dus hopelijk geen plaknachten.
Sterkte allemaal de komende dagen.
En zo te zien vallen de nachten ook nog mee, hoogste verwachte temperatuur is hooguit 18 graden. Dus hopelijk geen plaknachten.
Sterkte allemaal de komende dagen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in