Ervaringen met 'tempelfeesten'

08-08-2025 13:26 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag,

Heeft iemand ervaring met tempelfeesten? Deze avonden worden georganiseerd door bijvoorbeeld liekeraakt.nl of door ecstatictemple.nl, wellicht zijn er ook andere organisatoren. Wat ons opvalt en aantrekt bij de omschrijving van de avond op de websites is dat liefde en gevoel centraal staan en lust niet wordt genoemd. Maar dit is de omschrijving die de organisator zelf vermeldt: wij zijn op zoek naar ervaringen van deelnemers. Is er iemand die een dergelijk feest heeft bezocht en ervaringen wil delen?

Nescio
Ja, “ ik heb veel feesten gehad en geleefd”.
Een tempel- een locatie met spirituele of religieuze bedoelingen eigenlijk Meestal heilig”. Dus er …..feesten of sessies houden is een soort ontheiligen. Ik vind het niks, meer sekte of ritueel gericht of opoffering tot hogere machten, waar je zelf misschien geen weet of intentie in had maar wel als pion voor gebruikt wordt. ((Als je daar überhaupt in gelooft)). Mij gaat het zelf eerder om respect.

Ik zou je eerder de feesten van littlesins, of madame Homard adviseren als het gaat om mooie unieke locaties in combinatie met vrijheid en erotiek
Die feesten worden niet letterlijk in tempels gehouden hè? Het zijn feesten vanuit de tantracommunity en kunnen op allerlei plekken zijn.

Ik ben zelf 2x naar zo’n feest geweest en heb toen besloten dat het niks voor mij is. Te zweverig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven