Albert Heijn bestelling doen vanuit het buitenland

09-08-2025 18:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bestel nu enkele maanden mijn boodschappen op de site van de AH.
Momenteel ben ik op vakantie in t buitenland. Ik kom s'avonds laat weer thuis in Nederland en wil dat de volgende ochtend de AH mijn boodschappen bezorgd. Kan ik gewoon rustig thuis blijven en de koffers uitpakken.
Alleen lijkt het niet te lukken via de ah app. Er staat aldoor: er is een fout opgetreden.

Kan de klantenservice ook niet bereiken.
Iemand enig idee?
Zit je op de lokale wifi of roam je?
Gewoon via de website?
De klantenservice is in de app ook met chat te bereiken. Lukt dat ook niet?
https://allestoringen.nl/storing/albert-heijn/
Heb even gechat voor je met de klantenservice. Met een VPN verbinding (dan wel instellen op Nederland natuurlijk) moet het lukken.
Ik heb het eergisteren nog gedaan vanuit Italië en vandaag werd alles gewoon bezorgd. Misschien een algemene storing?
Ik gebruik momenteel een Esim. Ik ben in Azië, dus echt de andere kant van de wereld. Ook op de wifi van ons hotel lukt het niet.
Met de klantenservice chatten lukte mij ook niet. Bedankt 'dronkenaardbei' dat je dat hebt gedaan!

Heeft een van jullie misschien een tip voor een gratis vpn app. Ik ben hier namelijk totaal niet in thuis.
Ik zit op nordvpn. Je kan een abonnement nemen van een maand.
Die je gelijk weer op kunt zeggen, omdat je binnen 30dagen je geld terug kan krijgen.
Is wel wat omslachtig want je moet ze mailen. Je krijgt sowieso je geld terug, ik heb dat al eens gedaan en dat werd netjes geregeld.
Wat raar. Ik kon vorige maand vanaf de andere kant van de wereld gewoon mijn bestelling doen voor als ik weer thuis was. Dat was via de wifi van mijn gastadres.
Wel raar als het niet zou werken.
hvm schreef:
10-08-2025 03:50
Wat raar. Ik kon vorige maand vanaf de andere kant van de wereld gewoon mijn bestelling doen voor als ik weer thuis was. Dat was via de wifi van mijn gastadres.
Hier hetzelfde. Al vaker gedaan en nooit problemen gehad. Zonder vpn en andere kant van de wereld (dus geen Europa), zowel via wifi als via lokaal netwerk.
Tis inmiddels gelukt! Heb een gratis vpn gevonden en toen lukte het wel.
Toen ik de vpn uitzetten nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik in de ah app weer te zien dat 'mijn AH niet geladen kan worden'.
hvm schreef:
10-08-2025 03:50
Soms wordt het per land of zelfs per provider geblokkeerd (bijvoorbeeld omdat er vanuit die bron wel eens aanvallen zijn geweest of zo..
Lukte vanuit Bali ook niet. De site accepteert het niet vanuit alle landen. Ik heb via een VPN een verbinding in Amsterdam gemaakt en zo al m’n boodschappen besteld.

Privado VPN, is gratis.
Ah ik lees nu pas dat je er al achter was :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven