Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
woensdag 13 augustus 2025 om 10:31
woensdag 13 augustus 2025 om 13:38
Die van mij ook hoor! Echt standje herrie en helpt het echt.. als hij aanstaat wel maar verder niet echt want hele dag zon, appartement op het zuiden en veel ramen kan een mobiele airco ook niet aan. Het is nu in ieder geval echt standje overleven, man wat is het weer afschuwelijk heet! Gelukkig is het zaterdag weer voorbij, 23 graden, nu al zin in!
woensdag 13 augustus 2025 om 14:02
En dit! Ze zijn hier al vanaf april met van alles bezig... staat nu weer een bouwkeet in de straat en dat begint om 08.00u al
Dan hoor je al geschreeuw en gereedschap etc. Zal blij zijn als iedereen opgepleurd is.
Ik wil rust! Zit eraan te denken om misschien in de Herfst/Winter ertussen uit te gaan, ben er helemaal klaar mee. Komt ook weer hoofdpijn opzetten, zucht

woensdag 13 augustus 2025 om 16:21
Met echt warme dagen worden de hoogste temperaturen meestal pas tegen 17u bereikt, is dat nou altijd al zo geweest? Ik kan me dat van vroeger niet herinneren (qua gevoel dan, want toen had je/keek ik nog niet naar temperatuurverloop per uur), ik had vroeger het idee dat het warmste moment van de dag tussen 12 en 15 lag (want dan stond de zon het hoogst).
Het is echt ontzettend heet nu en totaal geen wind. Gelukkig is het in huis nog koel, hopelijk loopt het niet enorm op de komende dagen maar anders ga ik wel voor de ventilator hangen.
Het is echt ontzettend heet nu en totaal geen wind. Gelukkig is het in huis nog koel, hopelijk loopt het niet enorm op de komende dagen maar anders ga ik wel voor de ventilator hangen.
woensdag 13 augustus 2025 om 16:45
Ja hier is het ook op zijn heetst nu, 33 graden weer.. weer in slaap gevallen vanmiddag
de uren van vannacht ingehaald pfff.
Zijn jullie het ook zo beu dat alles weer zo on hold staat?
Ik wil ook gewoon weer intensiever sporten, heb ook allerlei plannen maar in de tussentijd lig ik maar van mijn eigen en komt er niks van terecht.
Wil mijn leven terug en me vooral weer mezelf voelen, heb op meerdere vlakken echt een ellendige Zomer achter de rug, hopelijk is het hierna in ieder geval klaar met de 30+ ers.. en dan elke dag een stapje dichterbij de Herfst.

Zijn jullie het ook zo beu dat alles weer zo on hold staat?
Ik wil ook gewoon weer intensiever sporten, heb ook allerlei plannen maar in de tussentijd lig ik maar van mijn eigen en komt er niks van terecht.
Wil mijn leven terug en me vooral weer mezelf voelen, heb op meerdere vlakken echt een ellendige Zomer achter de rug, hopelijk is het hierna in ieder geval klaar met de 30+ ers.. en dan elke dag een stapje dichterbij de Herfst.
woensdag 13 augustus 2025 om 16:47
Ja, dat dacht ik ook altijd. Dat het vroeger tussen 12 en 15 het warmst was. Maar het is inderdaad in de namiddag.
Hier nu 35,5 buiten.
Binnen 28 beneden. Boven is het helemaal niet uit te houden.
Ik ben het kotsbeu.
Kan helemaal niks. Ook niet slapen.
Uitzitten en afzien en hopen dat het snel voorbij gaat.
Hier nu 35,5 buiten.
Ik ben het kotsbeu.
woensdag 13 augustus 2025 om 17:15
Ik heb zo nog een verjaardag van mijn broer. Heb er echt een hekel aan om op dit soort dagen nog in de namiddag of avond weg te moeten. Tot een uur of drie is het nog niet verschrikkelijk heet binnen, dus dan is het nog oke. Maar het idee dat ik zo de mobiele airco uit moet zetten en me moet aankleden, bah.
woensdag 13 augustus 2025 om 17:23
Naar het strand, zeevlam, dus lekker koel.
https://www.nu.nl/319061/video/pier-van ... evlam.html
https://www.nu.nl/319061/video/pier-van ... evlam.html
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 13 augustus 2025 om 18:54
Jongens wat een hitte. Op mijn werk hebben we geen airco (boekenwinkel) en een plat dak met glas, dus daar was het vandaag 30 graden. Vreselijk, loop ik daar de hele dag met mijn suffe kop rond. Gelukkig kon ik wat eerder stoppen vandaag, maar thuis is het toch ook 28. Nou, je kan me opvegen hoor.
Gisteren ben ik wel lekker naar een aquagym les gegaan waar het water heerlijk koud was.
Gisteren ben ik wel lekker naar een aquagym les gegaan waar het water heerlijk koud was.
woensdag 13 augustus 2025 om 18:58
Dat komt o.a. doordat we hier eigenlijk in verkeerde tijdzone ziten én door zomertijd. Het zou nu 2 uur vroeger horen te zijn.flawed schreef: ↑13-08-2025 16:47Ja, dat dacht ik ook altijd. Dat het vroeger tussen 12 en 15 het warmst was. Maar het is inderdaad in de namiddag.
Hier nu 35,5 buiten.
Ik ben het kotsbeu.
woensdag 13 augustus 2025 om 20:24
Niet verkeerd, gewoon anders.Sterrenstof74 schreef: ↑13-08-2025 18:58Dat komt o.a. doordat we hier eigenlijk in verkeerde tijdzone ziten én door zomertijd. Het zou nu 2 uur vroeger horen te zijn.
We zitten in de perfecte tijdzone.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 14 augustus 2025 om 09:41
Ja! Het is echt alsof je een leven hebt en bij deze hitte stopt het letterlijk eventjes.. Maar ik hoor wel echt steeds meer mensen die dit ook helemaal niet leuk vinden. Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen die met deze hitte functioneren. Ik zette gisteren de was op mijn balkon, lag mijn onderbuurvrouw te bakken in de zon! Echt. Hoe. Hou. Je. Dat. Vol.

donderdag 14 augustus 2025 om 13:08
Oh ik snap dat ook niet hoor.. of mensen die nu hele afstanden gaan fietsen of gaan joggen pffff.
Net toch een korte wandeling (wilde eigenlijk naar de sportschool maar helaas
)even een boodschap maar wat een onderneming weer en zag een bekende en kreeg een soort paniek reactie omdat ik me echt niet lekker voel dus snel de supermarkt uit gegaan maar nu heb ik de helft van mijn boodschappen niet en moet ik straks weer terug
Net toch een korte wandeling (wilde eigenlijk naar de sportschool maar helaas

yesss wijzigde dit bericht op 14-08-2025 13:12
6.11% gewijzigd
donderdag 14 augustus 2025 om 13:11
Ik hoop het ook echt!Leergierig schreef: ↑14-08-2025 07:57Ik hoop ook dat dit nu het laatste is geweest. Vreselijk die hoge temperaturen nu en vooral de luchtvochtigheid. Ik kan ook steeds slechter tegen warmte.
Houd dit niet lang meer vol..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in