Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
vrijdag 15 augustus 2025 om 21:44
zaterdag 16 augustus 2025 om 13:59
Oh dat klinkt leuk, ik ga het ook eens opzoeken om een beetje in de Herfst stemming te komen.Kidneybean schreef: ↑15-08-2025 22:11Ik kijk van die trein cabview filmpjes op YouTube. Meestal die opgenomen zijn in de herfst/winter. Krijg dan echt herfstkriebels![]()
zaterdag 16 augustus 2025 om 14:07
Bakje neerzetten met afwasmiddel en azijn. Helpt hier heel goed.
Ook kun je van die plakstrips in plantenpotten steken om vliegen te vangen. Die haal ik bij het Kruidvat.
zaterdag 16 augustus 2025 om 14:38
Die ouderwetse vliegenvangers werken als een tierelier. Wel strategisch ophangen zodat je er niet met je haren aan blijft kleven.

zaterdag 16 augustus 2025 om 14:59
Klopt, maar ik ken die jij bedoelt ook. Ook perfect, zolang het maar plakt.
zaterdag 16 augustus 2025 om 18:12
zaterdag 16 augustus 2025 om 22:36
zondag 17 augustus 2025 om 09:15
Dit. Ik vind zomerkleding ook stom. Ik heb geen korte broeken of hemdjes. Ik draag, tot groot vermaak van mijn collega's die er allemaal erg luchtig bij lopen, lange broeken en het liefst t-shirts met 3/4 mouw.
Gisteren wezen shoppen. Werd erg blij van de herfst- en winterdingen die er al hangen. Veel bruin, blauw, rood. Weinig zwart. Nog niet veel schoenen en jassen helaas.
Het komt er aan jongens! Het komt er aan! Onze tijd!
Een pluviofiel met hart en ziel.
zondag 17 augustus 2025 om 09:19
17 graden? Ga je emigreren? Hier komende twee weken elke dag minstens 20 graden (wat ik perfect vind, maar vraag me af waar die 17 graden dan wordt verwacht).
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in