Wat vragen jullie voor je verjaardag?

14-08-2025 18:28 89 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dit jaar mijn verjaardag weer eens te vieren en word van alle kanten bestookt met de vraag wat ik wil hebben.
Dus opzoek naar inspiratie voor leuke cadeautips :) Waar worden jullie blij van om te krijgen?

Heb gewoon echt geen specifieke wensen, koop altijd alles wat ik nodig heb :mrgreen:
Messen, boeken, vazen, kaas, drank, tas, wollen sokken, nieuwe Stanley, leren placemats, slaapmasker, lonttrimmer, kaars, parfum, Remarkable, pasjeshouder, iets sieraderigs van Anna + Nina, strandhanddoek van Buvanha.
star⁴ wijzigde dit bericht op 14-08-2025 18:35
21.23% gewijzigd
Van cadeaus wordt ik niet echt blij en ik hoef niets. Maar dat vinden mensen lastig. Als mensen iets willen geven is wat geld of een bon prima.

Van het geld koop ik iets duurders voor bijv. hobby of nieuwe kleren.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Niks, als ik iets nodig heb dan koop ik het zelf wel. Ik vind het gewoon leuk en gezellig als mensen komen, maar ik hoef echt geen kado.

Ik vind iets voor je verjaardag vragen ook meer voor kinderen. Bij volwassenen is het vaak toch weer die kadobon die je krijgt of een flesje wijn wat je niet drinkt. Als ik al iets meeneem is het vaak wat te eten. Maar je gaat zelden iemand blij maken met spullen in huis of een luchtje, dat is zo smaak gevoelig.
O en heel kinderachtig mag je me ook Lego geven.
Vorig jaar heb ik spuugdure schoenen gevraagd die ik anders nooit zou kopen en dit jaar heb ik een barbecue gevraagd en een paar boeken. Op zich vind ik het ook prima om niks te krijgen maar daar kom ik bij man en kinderen echt niet mee weg. Mijn vader en zijn vrouw sturen altijd geld, wat natuurlijk ook altijd welkom is :mrgreen:
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Star⁴ schreef:
14-08-2025 18:34
Messen, boeken, vazen, kaas, drank, tas, wollen sokken, nieuwe Stanley, leren placemats, slaapmasker, lonttrimmer, kaars, parfum, Remarkable, pasjeshouder, iets sieraderigs van Anna + Nina, strandhanddoek van Buvanha.
Whoah, kende ik niet.. Wat een mooie sieraden! Ben helaas net jarig geweest.
ik wil een blower. Kei handig
Afbeelding

en ik ben dol op kadootjes. En als mensen het niet weten, ben ik altijd blij met een mooie bos bloemen of iets waarvoor ik uitgenodigd word om samen te doen (samen wandelen en lunchen, samen naar de sauna, samen workshop x, samen naar de kapper, samen naar Appeltern en een plantje uitzoeken, etc)
Star⁴ schreef:
14-08-2025 18:40
Mij maak je ook blij met LEGO, liefst wel 18+ LEGO. Maar zonder cadeau komen vind ik ook prima.
apppie schreef:
14-08-2025 18:43
Whoah, kende ik niet.. Wat een mooie sieraden! Ben helaas net jarig geweest.
Ja mooi hè!
Al mijn oorbellen zijn van Anna&Nina en ik heb daar ook de extra gaatjes in mijn oren laten prikken.

Ik had er even niet aan gedacht, maar ik ben morgen al jarig, dus ik ben wat laat om deze voorkeur door te geven😅.
Eigenlijk meestal boeken.
Ah super, al veel tips waar ik iets mee kan! Bedankt!

Geen cadeau vind ik ook prima. Maar ik ken een aantal mensen die per sé iets willen geven en dan met iets aankomen dat ik nooit gebruik. Dan liever iets vragen wat ik wel leuk ga vinden :)
Star⁴ schreef:
Dit vind ik een hele leuke! Sta zo vaak bij Lego te kijken maar ik koop nooit zoiets voor mezelf!
Star⁴ schreef:
Dit vind ik een hele leuke! Sta zo vaak bij Lego te kijken maar ik koop nooit zoiets voor mezelf!
Ik word zo blij van cadeautjes! Wijn, boeken, chocola, bad/doucheproducten, cremes, parfum, sokken, kaarsen, kookgerei, olijfolie, kruiden, soms een specifieke cd, verf, stiften, potloden, planten, bloemen, plantenpotten, dekentjes, spellen, koffie, thee, zoetigheden sterke drank, mooie glazen, servies, soms iets van kunst. :) Ik kan bijna eindeloos doorgaan.
Boeken, fles wijn altijd goed. Bonnen voor parfumerie ook. Verder heb ik tegenwoordig een lijstje waar ik dingen opschrijf die ik door het jaar heen tegen kom die ik leuk vind, maar niet direct nodig. Staat nu bijvoorbeeld ook een set borrelglaasjes op met de vorm van specifieke bergen erin. Heb ik het nodig? Nee. Vind ik het leuk om te hebben? Ja!
TinyTiny schreef:
14-08-2025 19:03
Boeken, fles wijn altijd goed. Bonnen voor parfumerie ook. Verder heb ik tegenwoordig een lijstje waar ik dingen opschrijf die ik door het jaar heen tegen kom die ik leuk vind, maar niet direct nodig. Staat nu bijvoorbeeld ook een set borrelglaasjes op met de vorm van specifieke bergen erin. Heb ik het nodig? Nee. Vind ik het leuk om te hebben? Ja!
O doe eens een link/afbeeling? Dit klinkt als iets wat ik ook niet nodig heb!
https://en.alpinte.ch/product-page/setshot6x
Dank je, heel tof!
Nu wil ik die ook! Alleen al voor de heb, ik schenk nooit borrels, maar te leuk dit.
Where is my mind?
Echt heel leuk!
Bij voorkeur iets wat eetbaar of drinkbaar is.

Concerttickets voor kleine concerten. (Geen dingen van 150 euro per stoel.)
Cd's of een specifiek boek.
Een zelf-uitgezocht kledingstuk dat ik niet voor mezelf koop wegens te duur, te speciaal, ik heb al genoeg kleding in mijn kast, ...
Een etentje.

Ik heb niets met keukenspul, interieurspul of parfum.
En ik kom om in de douchespullen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik ben dol op geurkaarsen dus toen ik jarig was heb ik van de meiden 2 hele lekker geurkaarsen gekregen.

En van mijn vriendinnen samen met mijn ouders een bloem boeket abonnement voor een heel jaar ik ben dol op bloemen dus ben hier echt blij mee.
Van een vriendin een specifiek boek, weet dat zij hem echt leuk vond. Van mn zusjes een rugzak voor vakantie. Mn moeder een uitje. En de rest heb ik gezegd hoeft niet want geen idee en vind het ook lastig want kan iemand zn budget niet inschatten.

Wil bijv graag een specifieke paraplu. Maar best duur en moet van ver komen dus dan denk ik teveel gedoe en duur en al te laat qua bestellen denk ik.
Denken jullie dan bij het samenstellen van je lijstje ook aan het bedrag? Want ik zie hier boven wel dingen voorbij komen die best wel wat kosten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven