Wat vragen jullie voor je verjaardag?
donderdag 14 augustus 2025 om 18:28
donderdag 14 augustus 2025 om 18:34
donderdag 14 augustus 2025 om 18:35
donderdag 14 augustus 2025 om 18:36
Niks, als ik iets nodig heb dan koop ik het zelf wel. Ik vind het gewoon leuk en gezellig als mensen komen, maar ik hoef echt geen kado.
Ik vind iets voor je verjaardag vragen ook meer voor kinderen. Bij volwassenen is het vaak toch weer die kadobon die je krijgt of een flesje wijn wat je niet drinkt. Als ik al iets meeneem is het vaak wat te eten. Maar je gaat zelden iemand blij maken met spullen in huis of een luchtje, dat is zo smaak gevoelig.
Ik vind iets voor je verjaardag vragen ook meer voor kinderen. Bij volwassenen is het vaak toch weer die kadobon die je krijgt of een flesje wijn wat je niet drinkt. Als ik al iets meeneem is het vaak wat te eten. Maar je gaat zelden iemand blij maken met spullen in huis of een luchtje, dat is zo smaak gevoelig.
donderdag 14 augustus 2025 om 18:41
Vorig jaar heb ik spuugdure schoenen gevraagd die ik anders nooit zou kopen en dit jaar heb ik een barbecue gevraagd en een paar boeken. Op zich vind ik het ook prima om niks te krijgen maar daar kom ik bij man en kinderen echt niet mee weg. Mijn vader en zijn vrouw sturen altijd geld, wat natuurlijk ook altijd welkom is

Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
donderdag 14 augustus 2025 om 18:43
Whoah, kende ik niet.. Wat een mooie sieraden! Ben helaas net jarig geweest.
donderdag 14 augustus 2025 om 18:43
ik wil een blower. Kei handig

en ik ben dol op kadootjes. En als mensen het niet weten, ben ik altijd blij met een mooie bos bloemen of iets waarvoor ik uitgenodigd word om samen te doen (samen wandelen en lunchen, samen naar de sauna, samen workshop x, samen naar de kapper, samen naar Appeltern en een plantje uitzoeken, etc)

en ik ben dol op kadootjes. En als mensen het niet weten, ben ik altijd blij met een mooie bos bloemen of iets waarvoor ik uitgenodigd word om samen te doen (samen wandelen en lunchen, samen naar de sauna, samen workshop x, samen naar de kapper, samen naar Appeltern en een plantje uitzoeken, etc)
donderdag 14 augustus 2025 om 18:49
Ja mooi hè!
Al mijn oorbellen zijn van Anna&Nina en ik heb daar ook de extra gaatjes in mijn oren laten prikken.
Ik had er even niet aan gedacht, maar ik ben morgen al jarig, dus ik ben wat laat om deze voorkeur door te geven
donderdag 14 augustus 2025 om 18:59
donderdag 14 augustus 2025 om 19:03
Ik word zo blij van cadeautjes! Wijn, boeken, chocola, bad/doucheproducten, cremes, parfum, sokken, kaarsen, kookgerei, olijfolie, kruiden, soms een specifieke cd, verf, stiften, potloden, planten, bloemen, plantenpotten, dekentjes, spellen, koffie, thee, zoetigheden sterke drank, mooie glazen, servies, soms iets van kunst.
Ik kan bijna eindeloos doorgaan.

donderdag 14 augustus 2025 om 19:03
Boeken, fles wijn altijd goed. Bonnen voor parfumerie ook. Verder heb ik tegenwoordig een lijstje waar ik dingen opschrijf die ik door het jaar heen tegen kom die ik leuk vind, maar niet direct nodig. Staat nu bijvoorbeeld ook een set borrelglaasjes op met de vorm van specifieke bergen erin. Heb ik het nodig? Nee. Vind ik het leuk om te hebben? Ja!
donderdag 14 augustus 2025 om 19:11
O doe eens een link/afbeeling? Dit klinkt als iets wat ik ook niet nodig heb!TinyTiny schreef: ↑14-08-2025 19:03Boeken, fles wijn altijd goed. Bonnen voor parfumerie ook. Verder heb ik tegenwoordig een lijstje waar ik dingen opschrijf die ik door het jaar heen tegen kom die ik leuk vind, maar niet direct nodig. Staat nu bijvoorbeeld ook een set borrelglaasjes op met de vorm van specifieke bergen erin. Heb ik het nodig? Nee. Vind ik het leuk om te hebben? Ja!
donderdag 14 augustus 2025 om 19:12
donderdag 14 augustus 2025 om 19:16
Nu wil ik die ook! Alleen al voor de heb, ik schenk nooit borrels, maar te leuk dit.
Where is my mind?
donderdag 14 augustus 2025 om 19:18
Echt heel leuk!
donderdag 14 augustus 2025 om 19:18
Bij voorkeur iets wat eetbaar of drinkbaar is.
Concerttickets voor kleine concerten. (Geen dingen van 150 euro per stoel.)
Cd's of een specifiek boek.
Een zelf-uitgezocht kledingstuk dat ik niet voor mezelf koop wegens te duur, te speciaal, ik heb al genoeg kleding in mijn kast, ...
Een etentje.
Ik heb niets met keukenspul, interieurspul of parfum.
En ik kom om in de douchespullen.
Concerttickets voor kleine concerten. (Geen dingen van 150 euro per stoel.)
Cd's of een specifiek boek.
Een zelf-uitgezocht kledingstuk dat ik niet voor mezelf koop wegens te duur, te speciaal, ik heb al genoeg kleding in mijn kast, ...
Een etentje.
Ik heb niets met keukenspul, interieurspul of parfum.
En ik kom om in de douchespullen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 14 augustus 2025 om 19:19
donderdag 14 augustus 2025 om 19:20
Van een vriendin een specifiek boek, weet dat zij hem echt leuk vond. Van mn zusjes een rugzak voor vakantie. Mn moeder een uitje. En de rest heb ik gezegd hoeft niet want geen idee en vind het ook lastig want kan iemand zn budget niet inschatten.
Wil bijv graag een specifieke paraplu. Maar best duur en moet van ver komen dus dan denk ik teveel gedoe en duur en al te laat qua bestellen denk ik.
Wil bijv graag een specifieke paraplu. Maar best duur en moet van ver komen dus dan denk ik teveel gedoe en duur en al te laat qua bestellen denk ik.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in