Zwanger worden | Zomer 2025
zaterdag 3 mei 2025 om 15:01
Hi meiden,
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kind? | NOD | Ronde | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Nolanollie | 31 | 2e | 18 juli | 1e | Gaan aug starten |
Juul2014 | bijna 34 | 4e | 7 aug | 1e | Medisch |
Beepbeep | 32 | 1e | 21juni | 4e | - |
Plantenbak | 32 | 1e | Nader te bepalen | 1e | Gaan aug starten |
Vuurvlinder | 30 | 1e | 3 Aug | 2e | - |
RubyRose | 32 | 1e | 12 juli | 1e | Gaan juli starten, eerst verhuizen |
Simplysoof | 29 | 2e | ZWANGER ![]() | 1e? | - |
Marlijne | 30 | 1e | 5 juni | 2e | Medisch |
Sterren | 33 | 1e | 22 juli | 5e | - |
Toetie | 28 | 1e | 30 juli | 5e | - |
PickingUpThePieces | 29 | 3e | 26 juli | 2e | - |
Lilaloopsie | 29 | 2e | half aug | 2e | Lang spiraal gehad |
Krulala | 34 | 2e | 22 juli | 1e | Januari miskraam gehad ![]() |
Riekie | 33 | 4e | 15 aug | 2e | - |
Nimnim | 33 | 1e | NTB | 1e | - |
Snugbun | 31 | 1e | 18 aug | 1e | - |
nolanollie wijzigde dit bericht op 20-07-2025 20:54
51.01% gewijzigd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
vrijdag 15 augustus 2025 om 19:12
vrijdag 15 augustus 2025 om 21:33
vrijdag 15 augustus 2025 om 22:31
Ik heb de vorige keer gevraagd aan de arts daar en zij zei dat je donatie alleen gewenst is als je niet zwanger bent. Dus als je aan het proberen ben dan kun je wel doneren, maar dan raadde zij aan om dat tijdens je menstruatie te doen. Dan weet je zeker dat je niet zwanger bent.Sterren schreef: ↑15-08-2025 10:35Spannend Nimnim, ik had 9 augustus een positieve ovulatietest. Wilde eigenlijk deze maand niet testen maar kon het weer is niet weerstaan toen ik dat slijm zag haha! Maargoed.
Ik verwacht volgende week zaterdag of ongesteld te worden of een positieve test te hebben. Probeer geen early meer te doen.
Nu heb ik wel een vraag. Ik ben vandaag gebeld door Sanquin omdat ik bloeddonor ben en of ik kan doneren wegens te korte aanstaande maandag. Nu heb ik die afspraak gemaakt maar denk ik nu wat nou als ik wel zwanger ben. Weten jullie of dit kwaad kan?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in