Entertainment alle pijlers

Ervaringen NlZiet

18-08-2025 20:41 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag de serie ‘Call the midwife’ kijken en NlZiet zend die blijkbaar uit. Kent iemand deze streamingdienst? En kun je na 2 weken weer makkelijk opzeggen? Weet iemand of je ook oude afleveringen terug kunt zien?
Ik heb deze streamingdienst. Je kunt oude afleveringen terugkijken. Opzeggen weet ik niet, want ik ben nog lid dus dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Wat eten we vanavond?
Ik heb Nl ziet en even gekeken maar alleen de seizoenen 12.13 en 14 staan erop.
Qua opzeggen geen idee wij hebben dit al jaren.
dank jullie wel voor de reacties. Alleen de laatste drie jaar vind ik te weinig om lid te worden.
dolfje schreef:
18-08-2025 21:07
Ik heb Nl ziet en even gekeken maar alleen de seizoenen 12.13 en 14 staan erop.
Qua opzeggen geen idee wij hebben dit al jaren.
Jammer! Anders had het mij ook interessant geleken. Zou heel graag de oudere seizoenen willen zien.
Sowieso kan je meestal per maand opzeggen niet per week of 2 weken.
Sterrenstof74 schreef:
18-08-2025 21:33
Jammer! Anders had het mij ook interessant geleken. Zou heel graag de oudere seizoenen willen zien.
Ja dat is echt stom. Ik heb ooit Netflix genomen juist voor deze serie en heb tijdens vakanties in Engeland een flink aantal seizoenen gezien. Daar is het nu ook gestopt, terwijl ik het echt een serie vond die bleef boeien. Maar ja, om nou alle DVD’s te kopen is ook weer zo wat.
Je zou toch denken dat de oudere seizoenen inmiddels wel weer goedkoop aan te kopen zijn voor streamingdiensten.
Is die weer niet bezig op BBCnl (dat eerst BBC first heette ? volgens mij blijven ze daar herhalen, maar geen idee welk seizoen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op Prime staan volgens mij de eerste seizoenen.
Ik heb nu al lang nlziet maar destijds eerst 14 dagen gratis genomen.Opzeggen was heel makkelijk. Kun je als ik me niet vergis direct na aanmelding al regelen zodat het automatisch stopt na je 14 dagen. Dat moest wel via de site zelf( inloggen op je account) en kon niet via de app
En volgens mij krijg je kort erna dan nog mail met een korting voor een bepaalde periode als je toch weer een abonnement wil
Https://mijn.nlziet.nl/abonnement-opzeggen
En als je nu een abo premium of extra neemt( 14 dagen gratis) ken he laat hem doorlopen zijn de 3 maanden daarna voor de helft van de prijs!
Je kunt altijd je abo downsizen als je bv toch daarna wil blijven maar alleen een basisabo wil
Ah, proefperiode kan idd heel makkelijk worden stopgezet op tijd.
La_Galette schreef:
18-08-2025 23:45
Op Prime staan volgens mij de eerste seizoenen.
Nee, misschien wel gestaan maar zie ze nu niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven