Ervaringen NlZiet
maandag 18 augustus 2025 om 21:33
maandag 18 augustus 2025 om 22:43
Ja dat is echt stom. Ik heb ooit Netflix genomen juist voor deze serie en heb tijdens vakanties in Engeland een flink aantal seizoenen gezien. Daar is het nu ook gestopt, terwijl ik het echt een serie vond die bleef boeien. Maar ja, om nou alle DVD’s te kopen is ook weer zo wat.Sterrenstof74 schreef: ↑18-08-2025 21:33Jammer! Anders had het mij ook interessant geleken. Zou heel graag de oudere seizoenen willen zien.
Je zou toch denken dat de oudere seizoenen inmiddels wel weer goedkoop aan te kopen zijn voor streamingdiensten.
dinsdag 19 augustus 2025 om 00:40
Ik heb nu al lang nlziet maar destijds eerst 14 dagen gratis genomen.Opzeggen was heel makkelijk. Kun je als ik me niet vergis direct na aanmelding al regelen zodat het automatisch stopt na je 14 dagen. Dat moest wel via de site zelf( inloggen op je account) en kon niet via de app
En volgens mij krijg je kort erna dan nog mail met een korting voor een bepaalde periode als je toch weer een abonnement wil
En volgens mij krijg je kort erna dan nog mail met een korting voor een bepaalde periode als je toch weer een abonnement wil
dinsdag 19 augustus 2025 om 00:43
dinsdag 19 augustus 2025 om 00:49
dinsdag 19 augustus 2025 om 22:00
Nee, misschien wel gestaan maar zie ze nu niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in