Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
woensdag 20 augustus 2025 om 17:30
En dit inderdaad.. zo geen zin meer in.
Doe mij maar stoere boots leren jasjes een leuke sjaal truien.
Nog even geduld..
yesss wijzigde dit bericht op 20-08-2025 18:20
12.87% gewijzigd
woensdag 20 augustus 2025 om 17:45
Ben ik er toch weer ingetrapt... die koppen dat de zomer vandaag een stap terug zou doen... ja, het is 25 ipv 30.... nou geweldig, wat een verschil.
Nee, dit voelt gewoon als hoogzomer. Vooral met sporten vind ik het echt irritant, ben niet vooruit te branden.
En hier binnen ook gewoon 25 graden en de hele dag de zon erop.
Nee, dit voelt gewoon als hoogzomer. Vooral met sporten vind ik het echt irritant, ben niet vooruit te branden.
En hier binnen ook gewoon 25 graden en de hele dag de zon erop.
woensdag 20 augustus 2025 om 19:15
Ik vond het vandaag ook echt nog te warm, maar nu buiten in de schaduw toch wel lekker. Zit graag buiten, als dat maar niet in de zon hoeft.
Ik weet dat ik hierin afwijk van de meeste van jullie, maar ik vind het wel jammer dat buiten zitten straks niet meer kan en de dagen zich weer grotendeels binnen gaan afspelen.
Ik hou van kortere dagen, maar die avond mag ook om 20 uur beginnen
Oh, en ik ga vanaf zondag kamperen. 8 graden 's nachts. Dat vind ik wel erg koud
Ik weet dat ik hierin afwijk van de meeste van jullie, maar ik vind het wel jammer dat buiten zitten straks niet meer kan en de dagen zich weer grotendeels binnen gaan afspelen.
Ik hou van kortere dagen, maar die avond mag ook om 20 uur beginnen

Oh, en ik ga vanaf zondag kamperen. 8 graden 's nachts. Dat vind ik wel erg koud

woensdag 20 augustus 2025 om 21:33
Ik woon dus in een soort studio waar ik geen aparte ramen heb, maar twee gigantische tuindeuren die eigenlijk volledig raam zijn. Is prachtig, maar in de nachten heel vervelend want ik durf ze ‘s nachts niet open te laten omdat onze tuin in principe niet zo moeilijk is om in te komen. Voelt anders een beetje als slapen met de voordeur open, bang voor inbraak.
Dat betekent in de zomer dat ik echt zodra het wat afkoelt alles open moet gooien en dat het weer dicht moet als ik naar bed ga. Dat window is op dit moment nog best klein en onvoldoende om het huis echt een beetje te koelen. Blijf dus warme nachten hebben.
Dat betekent in de zomer dat ik echt zodra het wat afkoelt alles open moet gooien en dat het weer dicht moet als ik naar bed ga. Dat window is op dit moment nog best klein en onvoldoende om het huis echt een beetje te koelen. Blijf dus warme nachten hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in