Smeer jij je handen/ellebogen in voor of in bed?
vrijdag 22 augustus 2025 om 19:51
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:00
Je kunt het toch beter aan je beddengoed krijgen dan in je goeie kleren?
Beddengoed kan op zestig graden gewassen worden, mijn kleding liever niet.
Ik had een vrij vette zalf voor eczeem op mijn bil. Tja, die zalf zat dan ook een beetje in mijn ondergoed/pyjama en als ik geen pyjama droeg in mijn beddengoed. Jammer dan.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:00
Ik vind die niet-ontbijt scènes bloedirritant. Zo'n inkijkje in het drukke en chaotische leven van zo'n gezin. Dochter die al helemaal klaar is en snel een hap toast neemt en gauw de deur uit sprint. En de man die haastig koffie inschenkt terwijl zij zijn stropdas even goed doet. En als je pech hebt ook nog een hond die zit te wachten op zijn voer.
Ondertussen schuiven ze papieren in aktetassen, zegt zij dat hij niet moet vergeten om vanmiddag dat ding voor zijn moeder op te halen. En vraagt zoon of ze er nog aan gedacht heeft om school te betalen voor het uitje.
Ondertussen schuiven ze papieren in aktetassen, zegt zij dat hij niet moet vergeten om vanmiddag dat ding voor zijn moeder op te halen. En vraagt zoon of ze er nog aan gedacht heeft om school te betalen voor het uitje.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:03
Zo heb ik een hele vette zalf voor op mijn hoofd tegen psoriasis. Ik heb kussenslopen waar het niet meer uit gaat. Hang dan wel een handdoek over het hoofdeind.Verbena schreef: ↑22-08-2025 21:00Je kunt het toch beter aan je beddengoed krijgen dan in je goeie kleren?
Beddengoed kan op zestig graden gewassen worden, mijn kleding liever niet.
Ik had een vrij vette zalf voor eczeem op mijn bil. Tja, die zalf zat dan ook een beetje in mijn ondergoed/pyjama en als ik geen pyjama droeg in mijn beddengoed. Jammer dan.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:04
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:04
Als iemand in het donker in een auto stapt zit er 9 van de 10 keer iemand op de achterbank.Yakuzakiko schreef: ↑22-08-2025 21:04Of iemand doet de koelkastdeur dicht en er staat een zombie achter.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:07
Yakuzakiko schreef: ↑22-08-2025 21:04Of iemand doet de koelkastdeur dicht en er staat een zombie achter.
Er worden boodschappen gehaald voor een etentje met tig mensen en alles past in één boodschappentas. Die ze steevast op het aanrecht zetten. Die tas die al overal heeft gestaan.....
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:09
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:29
Haha ja, valt mij ook vaak op. Net als dat insmeren. Ik eet mijn ontbijt gewoon op en smeer me niet in voor het naar bed gaan.
I am the one who has to die, when it's time for me to die. So let me live my life the way I want to. -Jimmi Hendrix-
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:39
madamecannibale schreef: ↑22-08-2025 21:37Ik smeer mijn voegen zo nu en dan in en doe dan sokken aan. Mijn handen smeer ik overdag in de winter regelmatig in maar zelden voor het slapen gaan.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:40
Ik wou dat ik jou wasItsnojoke schreef: ↑22-08-2025 20:52Ja, ik smeer elke avond mijn handen en voeten in. Ellebogen niet. Ik heb het spul op mijn nachtkastje staan, en doe het dus pas als ik echt in bed stap. Dan hoef ik niet met net ingesmeerde voeten op de houten vloer te komen.
Mijn crème trekt goed in en ik smeer het ook echt dusdanig in dat het even goed opgenomen kan worden, maar dan nog komt het allicht een beetje op mijn beddengoed. Daar zit ik niet in het minst mee.
Ik heb een ontzettende hekel aan het gevoel van droge handen en voeten.

Het klinkt als een heerlijk ritueel, maar ik heb nog nooit over mijn ellebogen of voeten nagedacht, dus dat zal ik vanaf nu proberen te doen.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:45
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:53
Ik smeer me wel altijd volledig in na het douchen, dus dat kan ‘s avonds ook zijn.
Anders handen en voeten als ze erg droog aanvoelen. Waar veel mensen een hekel aan hebben vind ik juist heerlijk: een lekker vettig gevoel. Soms ga ik helemaal in de body olie naar bed. Heerlijk.
Heb wel een tube handcrème naast mijn bed staan, maar meestal doe ik dit soort dingen in de badkamer.
Anders handen en voeten als ze erg droog aanvoelen. Waar veel mensen een hekel aan hebben vind ik juist heerlijk: een lekker vettig gevoel. Soms ga ik helemaal in de body olie naar bed. Heerlijk.
Heb wel een tube handcrème naast mijn bed staan, maar meestal doe ik dit soort dingen in de badkamer.
pina wijzigde dit bericht op 22-08-2025 21:55
15.57% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in