Napraattop 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje 🌞

13-08-2025 14:42 659 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.8 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
Reden: Aangepast, bedankt voor de tip
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Groot schreef:
23-08-2025 12:34
Zo af en toe lees ik eens mee in het minnaarstopic, ik schrijf er nooit mee maar nu moet ik toch echt op mijn handen zitten met dat ultradomme gelul van die Yoekiweerstand. "Nou jongens, met de grootste moeite heb ik mijn minnaar vaarwel gezegd vorige week want het ging te weinig over mij, mijn relatie en mijn problemen, hij wilde alleen maar over seks praten :( . Man wat heb ik het toch moeilijk met het missen van de aandacht :'( . Mijn man? Nee die weet het natuurlijk niet. Wel een paar goede gesprekken mee gehad afgelopen weekend, heel fijn. Maar nou heb ik maandag toch een geweldige klusjesman ontmoet! Wat een klik, wat een gesprekken, ge-wel-dig :cheer2: . Dus we zijn al dagen aan het appen! Het gaat niet om seks hoor, maar de gesprekken zijn zó heerlijk. Maar goh, wat moet ik hier nog toch mee hè, want na seks zal het wel weer moeilijk worden. Waar ben ik nou toch oepsie zomaar per ongeluk in verzeild geraakt :calimero: :angel: :O . Moeilijk, moeilijk zeg, help! Nou doei, ik ga weer snel verder met appen met de oh zo geweldige klusjesman die het niet om de seks gaat. Oh hihi, wat zegt ie nu toch :-O$ , als ie had gekund had ie me al lang geneukt :-O$ :hihi: :angel: . Nou jongens nu moet ik echt gaan hoor want moeilijk en oeps enzo maar ik moet snel verder appen"
Sommige mensen hebben écht een heel zwaar leven.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
23-08-2025 13:04

Superdramatisch zwaar!

Star⁴ schreef:
23-08-2025 12:43
Dat klinkt als een Gerda met een hele dikke duim.

In elk geval zeer aandachtsgeil. Of het nou door verzinsels/trollen is of echt. Ik vind het trouwens ook heel ongeloofwaardig, maar toch zijn er wel mensen zijn die echt zo dom doen.
Moiren schreef:
23-08-2025 13:04
Ff loepen…
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
23-08-2025 13:39
Ff loepen…
Wie? En waarom?
Ruin it yourself.
S-Groot schreef:
23-08-2025 12:34
Zo af en toe lees ik eens mee in het minnaarstopic, ik schrijf er nooit mee maar nu moet ik toch echt op mijn handen zitten met dat ultradomme gelul van die Yoekiweerstand. "Nou jongens, met de grootste moeite heb ik mijn minnaar vaarwel gezegd vorige week want het ging te weinig over mij, mijn relatie en mijn problemen, hij wilde alleen maar over seks praten :( . Man wat heb ik het toch moeilijk met het missen van de aandacht :'( . Mijn man? Nee die weet het natuurlijk niet. Wel een paar goede gesprekken mee gehad afgelopen weekend, heel fijn. Maar nou heb ik maandag toch een geweldige klusjesman ontmoet! Wat een klik, wat een gesprekken, ge-wel-dig :cheer2: . Dus we zijn al dagen aan het appen! Het gaat niet om seks hoor, maar de gesprekken zijn zó heerlijk. Maar goh, wat moet ik hier nog toch mee hè, want na seks zal het wel weer moeilijk worden. Waar ben ik nou toch oepsie zomaar per ongeluk in verzeild geraakt :calimero: :angel: :O . Moeilijk, moeilijk zeg, help! Nou doei, ik ga weer snel verder met appen met de oh zo geweldige klusjesman die het niet om de seks gaat. Oh hihi, wat zegt ie nu toch :-O$ , als ie had gekund had ie me al lang geneukt :-O$ :hihi: :angel: . Nou jongens nu moet ik echt gaan hoor want moeilijk en oeps enzo maar ik moet snel verder appen"
:rofl:
There is always something happening, and it's usually right now
Moiren schreef:
23-08-2025 14:08
Wie? En waarom?
Yoekiweerstand.

Waarom niet.
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
23-08-2025 14:36
Yoekiweerstand.

Waarom niet.
Je snapte het sarcasme niet?
Ruin it yourself.
S-Groot schreef:
23-08-2025 13:22
Superdramatisch zwaar!

In elk geval zeer aandachtsgeil. Of het nou door verzinsels/trollen is of echt. Ik vind het trouwens ook heel ongeloofwaardig, maar toch zijn er wel mensen zijn die echt zo dom doen.
Ik heb het daar ok al gevraagd, maar verwacht eigenlijk geen antwoord. Dit drama is toch pas sinds vorige week dinsdag?
What would Patsy do?
S-Groot schreef:
23-08-2025 13:22
Superdramatisch zwaar!

Ik begin ook een beetje naar trollen te neigen nu.
What would Patsy do?
Ladyday21 schreef:
23-08-2025 15:24
Ik heb het daar ok al gevraagd, maar verwacht eigenlijk geen antwoord. Dit drama is toch pas sinds vorige week dinsdag?

Nee sinds 4 dagen :rofl: . Ik vind het van zo'n ongelofelijk simpel niveau. Lijkt me voor de andere schrijvers in dat topic ook bloedirritant, dat domme geblaat zonder ook maar een beetje in te gaan op de reacties. Roosss reageerde sinds een tijdje al niet eens meer op die Yoekie, nou dan moet je het flink bont maken volgens mij.
S-Groot schreef:
23-08-2025 16:16
Nee sinds 4 dagen :rofl: . Ik vind het van zo'n ongelofelijk simpel niveau. Lijkt me voor de andere schrijvers in dat topic ook bloedirritant, dat domme geblaat zonder ook maar een beetje in te gaan op de reacties. Roosss reageerde sinds een tijdje al niet eens meer op die Yoekie, nou dan moet je het flink bont maken volgens mij.
:HA: deze dinsdag dus…

Dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik, nee dat kan écht niet het zal wel vorige week zijn geweest…

Mijn hemel. Ik weet nog steeds niet of ik het serieus moet nemen, maar zo ja, wel zielig ergens. Volgens mij zoekt ze dus eigenlijk gewoon een nieuwe man.
What would Patsy do?
Ladyday21 schreef:
23-08-2025 16:22
:HA: deze dinsdag dus…

Dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik, nee dat kan écht niet het zal wel vorige week zijn geweest…

Mijn hemel. Ik weet nog steeds niet of ik het serieus moet nemen, maar zo ja, wel zielig ergens. Volgens mij zoekt ze dus eigenlijk gewoon een nieuwe man.

Hm, zielig... eerder sneu. Kijk, zou ze nou ingegaan zijn op de berichten over dat ze beter vriendinnen kan zoeken, of hulp bij HA/POH zoeken (wat haar al maanden geadviseerd wordt) dan zou ik het idee hebben dat ze mogelijk echt iets wil veranderen. Maar dat wil ze helemaal niet joh, dit vluchten en drama wil ze. Leuk voor die kinderen ook.
Dagje Sail. Hele dag op pad om precies op 1 schip te kunnen. Wat een mensenmassa en een pokke-eind lopen!
Frizz schreef:
23-08-2025 17:15
Dagje Sail. Hele dag op pad om precies op 1 schip te kunnen. Wat een mensenmassa en een pokke-eind lopen!
O wat zonde. Ik ben 's avonds gegaan en was goed te doen. Maar ja, laatste dag natuurlijk vandaag ook.
Zoon niet compleet overprikkeld?
Frizz schreef:
23-08-2025 17:15
Er is hier ooit een replica van een Vikingschip gebouwd. Die lag er ook (of misschien vandaag niet meer, maar toch).
Ik vind het geweldig, maar ga niet vanwege de drukte idd.
Star⁴ schreef:
23-08-2025 17:20
O wat zonde. Ik ben 's avonds gegaan en was goed te doen. Maar ja, laatste dag natuurlijk vandaag ook.
Zoon niet compleet overprikkeld?

Ja ik dacht we gaan vroeg. Maar om 9.30 uur was het al SUPER druk, en ik had geen idee dat die klotebrug open was dus Java-eiland zó ver zou zijn. Zoon inderdaad overprikkeld en kon slecht genieten. Behalve op dat ene schip kijken hebben we alleen tijd besteed aan lopen en dan weer een tijdje zitten op een enigszins rustige plek om bij te komen.

Lijkt me leuk in de avond, zag ook prachtige foto’s ervan met mooie luchten.
frizz wijzigde dit bericht op 23-08-2025 17:30
6.68% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
Er is hier ooit een replica van een Vikingschip gebouwd. Die lag er ook (of misschien vandaag niet meer, maar toch).
Ik vind het geweldig, maar ga niet vanwege de drukte idd.

Oh die heb ik dan gemist, ook bij de Sail In.
Frizz schreef:
23-08-2025 17:30
Oh die heb ik dan gemist, ook bij de Sail In.
Geen idee wanneer dat schip is binnen gevaren maar er was hier wel wat om te doen. Anders had ik het ook niet geweten. Zat een oud-bs-docent van zoon op.

Jammer dat het het nét niet was vandaag.
Zoon klaarde helemaal op van een softijsje bij onze plaatselijke snackbar. Die is weer oké. :D

Nu ik nog.
Frizz schreef:
23-08-2025 17:36
Zoon klaarde helemaal op van een softijsje bij onze plaatselijke snackbar. Die is weer oké. :D

Nu ik nog.
Borrel?

Gelukkig snel weer bijgetrokken dan.
Ik kan al niet tegen mensen die vanielje zeggen en het dan ook nog zo schrijven :cry:
Star⁴ schreef:
Morgen ook nog toch?
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
23-08-2025 18:51
Morgen ook nog toch?
Sail out morgen, dus veel boten mag je al niet meer op.
Star⁴ schreef:
23-08-2025 18:34
Ik kan al niet tegen mensen die vanielje zeggen en het dan ook nog zo schrijven :cry:
Wacht maar tot die room&teak willen….
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star⁴ schreef:
23-08-2025 18:58
Sail out morgen, dus veel boten mag je al niet meer op.
Ah dank, ik heb alleen gelet op begin- en einddatum, ik wil geen enkele boot op, maar moet wel met de pont ;-D
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven