huisje met jacuzzi en sauna buiten

23-08-2025 11:30 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor een weekendje weg in oktober ben ik op zoek naar een huisje met in de tuin een jacuzzi en sauna. Liefst op de Veluwe of ergens anders in Midden Nederland. Het gaat om 2 personen en een hond. Alleen jacuzzi is ook een optie (hottub alleen als er een bubbelsysteem bij zit)
Iemand tips?
Kijk eens bij Mölke in het plaatsje Zuna :)
daisybelle schreef:
23-08-2025 12:16
Kijk eens bij Mölke in het plaatsje Zuna :)
Die had ik gevonden inderdaad, maar ik denk dat die hottub geen bubbelsysteem heeft.
evaluna schreef:
23-08-2025 13:28
Die had ik gevonden inderdaad, maar ik denk dat die hottub geen bubbelsysteem heeft.
Ze adverteren de hottub als bubbeltub op hun website, lijkt me dan dus juist wel.
Where is my mind?
SurferRosa schreef:
23-08-2025 13:33
Ze adverteren de hottub als bubbeltub op hun website, lijkt me dan dus juist wel.
Ik ga nog eens kijken; dat heb ik niet gezien. Dank je!

Edit: gevonden; inderdaad bij 1 huisje staat bubbeltub. Maar dat is het duurste huisje; 720 euro voor een weekend vind ik wat veel. Ik zoek nog even verder.
Heb je al op natuurhuisje gekeken?
Daar haal ik meestal zo'n weekendje weg vandaan.
debuurvrouw schreef:
23-08-2025 14:28
Heb je al op natuurhuisje gekeken?
Daar haal ik meestal zo'n weekendje weg vandaan.
ja, ook gekeken. Lastige is dat er dan vaak bij staat dat in periodes van nachtvorst de hottub niet gebruikt kan worden (eind oktober kan er best nachtvorst zijn). Of er staat dat de hottub op tijdslot gaat omdat er meer gasten gebruik van kunnen maken. Dat zoeken we niet.
Denk dat we de hottub laten varen en voor een landal huisje met sauna gaan.
evaluna schreef:
23-08-2025 15:04
ja, ook gekeken. Lastige is dat er dan vaak bij staat dat in periodes van nachtvorst de hottub niet gebruikt kan worden (eind oktober kan er best nachtvorst zijn). Of er staat dat de hottub op tijdslot gaat omdat er meer gasten gebruik van kunnen maken. Dat zoeken we niet.
Denk dat we de hottub laten varen en voor een landal huisje met sauna gaan.
Dat is ook lekker toch?
En een bubbelbad binnen?
Marveld in Groenlo heeft heerlijke huisjes met bubbelbad en sauna binnen. Aanrader! Maar ook prijzig...
Eureka
De ijsvogel
Topparken
Landal Amerongse Berg, zeer goede ervaring mee.
Jacuzzi buiten, sauna binnen. Heerlijk!
Luxe huisje, mooie inrichting, quooker etc.
Klein rustig parkje.
Parc Sandur, grote 2 persoons jacuzzi en een echte sauna.
Park Berkenrhode, hebben bijna alle huisjes met sauna en hottub. Vorig jaar was in 600,- kwijt voor een week in december.
Babylon schreef:
23-08-2025 23:09
Park Berkenrhode, hebben bijna alle huisjes met sauna en hottub. Vorig jaar was in 600,- kwijt voor een week in december.
Ja dit! En veel hondenvrienden ❤️
Op aankomst en vertrekdag mag je niet in de hottub staat er, opwarmen duurt 4 uur.... doe mij maar een jacuzzi, die staat dag en nacht klaar.
Topparken heeft ook veel huisjes met sauna en/of jacuzzi. Zitten op verschillende plekken in Nederland. Al een paar keer geweest, kwalitatief goede huisjes/chalets.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Topparken ook bekeken inderdaad; toch gekozen uiteindelijk voor een luxe Landal huisje op de veluwe met sauna en open haard. Vanaf het park verschillende wandelroutes voor met de hond. Zin in! Volgende keer een huisje met Jacuzzi denk ik maar dat kostte nu bijna het dubbele voor een weekend.
Deze Airbnb in Apeldoorn heeft geen sauna, maar wel een heerlijke jacuzzi in de tuin.
Wij komen hier graag: https://www.airbnb.com/l/J0bcqLTZ
toulouse_74 schreef:
23-08-2025 23:44
Op aankomst en vertrekdag mag je niet in de hottub staat er, opwarmen duurt 4 uur.... doe mij maar een jacuzzi, die staat dag en nacht klaar.
Wij mochten er gewoon op aankomst dag in. Uitcheckdag niet, maar we gingen toch vroeg weg. Sochtends na t opstaan hout opstoken en tegen een uur of elf tot savonds laat konden we erin:)!
De Beekse Hoeve in Otterlo
https://www.bedandbreakfast.nl/nl/l/274 ... 7cRI31QWFL

Staat hier iets tussen?

Hier ben ik zelf geweest, maar dat is geen Veluwe of midden Nederland:

https://www.bedandbreakfast.nl/nl/a/b0e ... e-geetling
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven