Werk & Studie alle pijlers

Ex ondernemers en buschauffeurs ervaring

22-08-2025 03:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn vorige topic beschreef ik hoe ik als jonge ondernemer er een beetje doorheen zat en ik voor mezelf nu iets “chills” wilde gaan doen. En voor mezelf dacht aan buschauffeur. Mij lijkt dat wel leuk en een extra rijbewijs en ik snap dat overal wel iets is en ook hier wat nadelen zijn! Ik zou toch graag in contact komen ofverhalen horen van mensen die het zijn of waarvan de man of vrouw het is gewoon voor t gevoel. En dan het liefst ook in eindhoven bijvoorbeeld.

Of mensen die na hun onderneming ook gewoon even opzoek waren na rust en regelmaat. En wat die dan hebben gedaan?

Qua salarois bijv ook een stap terug hebben gedaan voor de mentale ruimte. Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Een beetje een verdwaalde ex ondernemer
Ik heb je nog even op advies hier geloept maar je wilt buschauffeur worden zonder strenge toelatingseisen en toetsen???????????? Denk jij dat iedereen die aanklopt met de mededeling ik wil buschauffeur worden de verantwoordelijkheid krijgt om duizenden mensen van A naar B te vervoeren?
Doet me denken aan een scene van Little Britain. I want to be a pilot. Hilarisch.
Everything you see I owe to spaghetti!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven