Ex ondernemers en buschauffeurs ervaring
vrijdag 22 augustus 2025 om 03:07
In mijn vorige topic beschreef ik hoe ik als jonge ondernemer er een beetje doorheen zat en ik voor mezelf nu iets “chills” wilde gaan doen. En voor mezelf dacht aan buschauffeur. Mij lijkt dat wel leuk en een extra rijbewijs en ik snap dat overal wel iets is en ook hier wat nadelen zijn! Ik zou toch graag in contact komen ofverhalen horen van mensen die het zijn of waarvan de man of vrouw het is gewoon voor t gevoel. En dan het liefst ook in eindhoven bijvoorbeeld.
Of mensen die na hun onderneming ook gewoon even opzoek waren na rust en regelmaat. En wat die dan hebben gedaan?
Qua salarois bijv ook een stap terug hebben gedaan voor de mentale ruimte. Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Een beetje een verdwaalde ex ondernemer
Of mensen die na hun onderneming ook gewoon even opzoek waren na rust en regelmaat. En wat die dan hebben gedaan?
Qua salarois bijv ook een stap terug hebben gedaan voor de mentale ruimte. Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Een beetje een verdwaalde ex ondernemer
zaterdag 23 augustus 2025 om 18:09
zondag 24 augustus 2025 om 13:36
Nee maar ben daar al aangenomen hahaTheeleutje schreef: ↑23-08-2025 18:09Ik heb je nog even op advies hier geloept maar je wilt buschauffeur worden zonder strenge toelatingseisen en toetsen???????????? Denk jij dat iedereen die aanklopt met de mededeling ik wil buschauffeur worden de verantwoordelijkheid krijgt om duizenden mensen van A naar B te vervoeren?
zondag 24 augustus 2025 om 13:50
Ik lach me rot... Heb je ze wel verteld dat je buschauffeur eigenlijk helemaal geen echt beroep vindt?
zondag 24 augustus 2025 om 13:55
Ik heb gezegd idd dat ik het als een tussenpauze zie voor een aantal jaar om te kijken wat ik echt wil gaan doenDronkenAardbei schreef: ↑24-08-2025 13:50Ik lach me rot... Heb je ze wel verteld dat je buschauffeur eigenlijk helemaal geen echt beroep vindt?
zondag 24 augustus 2025 om 13:57
Dat is natuurlijk niet hetzelfde (en ook niets mis mee) als wat je hier eerder schreef.ondernemer33 schreef: ↑24-08-2025 13:55Ik heb gezegd idd dat ik het als een tussenpauze zie voor een aantal jaar om te kijken wat ik echt wil gaan doen
Edit: veel plezier trouwens in je nieuwe job. Hoop dat je het leuk vindt om een tijdje te doen en dat je daarna niet meer denkt dat buschauffeur eigenlijk geen echt beroep is, want ik vind zo'n gedachte best wel denigrerend. Je brengt mensen op een veilige manier (althans dat is de bedoeling) van A naar B die anders misschien niet / nauwelijks in staat zijn om van A naar B te reizen.
dronkenaardbei wijzigde dit bericht op 24-08-2025 14:25
Reden: Aanvullende tekst.
Reden: Aanvullende tekst.
41.01% gewijzigd
zondag 24 augustus 2025 om 17:50
Dat doe je snel in 1 dag en dan ook nog in het weekend.
Gisteren wist je totaal nog niet waar je het over had.
maandag 25 augustus 2025 om 21:13
Het omgaan met moeilijke en agressieve passagiers, fysieke klachten zoals lage rugpijn door het vele zitten, stress door tijdsdruk en files, fysieke risico's door verkeersdeelname, en de noodzaak om te werken met wisselende en soms onregelmatige werktijden, inclusief avonden en weekenden.. nee, het lijkt mij alles behalve chill.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in