Lijf & Lijn alle pijlers

Gewichtsverlies topic 2025 met tabel deel 2

24-08-2025 20:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 2 alweer van het afvaltopic.

Iedereen is welkom om mee te schrijven.,

Een paar basisregels:

* Respecteer elkaar
* Iedereen heeft zijn eigen afvalwijze of afvalmethode, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout
* Het is de bedoeling dat we elkaar op een postieve manier stimuleren en aanmoedigen. Het einddoel is voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!

Veel geluk en succes allemaal !

Nieuwe meeschrijvers kunnen na 2 weken in de tabel, en na 2 weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald om deze overzichtelijk te houden.
gegevens die veranderd moeten worden in de tabel graag dik gedrukt neerzetten zodat het beter te zien is.
NicknameLengteStartHuidigStreefTot afgevallenBMI
Love2dance1.7396.675.870.0-20.825.3
Purrmaid1.6894.275.770.0-18.526.8
MissFitz1.6487.77568.0-12.7
Novi1.8092.790.880.0-1.9
CreaMus1.6576.169.060.0-7.125.0
Wombat1.7364.962.559.0-2.420.9
Mutsie871.7780.077.075.0-3.024.6
Luilaksmurf1.78108.5100.490.0-8.131.7
Whippet261.78111.298.292.0-13.0
VR251.7875.073.668.0-1.4
NLNJ1.7085.565.565.0-20.0
love2dance wijzigde dit bericht op 25-08-2025 21:56
3.24% gewijzigd
Nou super !!
Ik zal gelijk doorgeven, morgen gaan we weer gas geven.. bij wijze van haha.

Start gewicht 111.2, nu 98.2 kg totaal afgevallen 13 kg
whippet16 wijzigde dit bericht op 24-08-2025 23:05
Reden: Toevoeging
8.28% gewijzigd
Zoals je ziet ben ik nog aan het klooien met die tabel… ineens staat er iets anders boven de tabel

Het is zoals mutsie al zei heel lastig te zien als je het in moet vullen je ziet idd geen tabel dan staan maar alleen lettertjes.. moet me er even in verdiepen hoe het werkt..maar probeer het op vakantie wel te doen.
Is even doorkrijgen, op je gemak een beetje mee aan de gang gaan.
Voor mij dus als het ware een nieuw start gewicht. En dit kan ook na je vakantie he haha. Fijne vakantie gewenst alvast !
Goed bezig L2D!
Fijn dat het je gelukt is en dat komt verder vanzelf, ziet er al goed uit.

Mijn gewicht van deze week is door ziek zijn en weinig eten wat vertekend denk ik, maar geef het toch door en dan kijk ik volgende week weer wat het dan is.

Gewicht: 77
Afgevallen: 3
BMI: 24,6
Hey wat fijn, dank je L2D! Bij mij zijn de getallen een beetje gehusseld, maar dat geeft niet. Komt ie:

Start was 87.7, streef is 68, huidig gewicht 75, totaal afgevallen 12.7 kilo. BMI stond er eerst ook bij maar is niet zo boeiend dus laat die vooral zitten in de tabel. Geniet van je vakantie en als je er niet aan toekomt dan is dat ook prima!
Goedemorgen, een nieuwe :)
Pieremachochel
O wauw, wat goed dat je het dan toch voorelkaar hebt weten te prutsen met die tabel L2D! Altijd gedoe dat soort dingen.
Ah, wat goed! Dankjewel L2D!

Lengte 1.80, startgewicht 92,7 kg, huidig 90,8 kg, afgevallen 1,9 kg. Streefgewicht 80 kg.
Positief maar ik had er niet echt bij stilgestaan: mijn broeken zijn te groot geworden en zakken tijdens het lopen af. Riem erbij in het laatste gaatje is inmiddels ook geen oplossing meer.
Wat tof Margreet! Dan zie je echt resultaat!

Superduf, ik neem altijd een appel als tussendoortje (want gezond) maar kom er net achter dat een ei minder kcal bevat.. misschien toch maar vaker een ei nemen, vult wel beter.
Ik merk dat ik vooral mee lees en weinig reageer. Maar als dat niet uitmaakt wil ik ook weer aansluiten.
Ik zit nu op 69 kg (een kilo zwaarder dan in de tabel), dit is erbij gekomen op vakantie en er nog niet vanaf.
Het gaat hier wat moeizaam. Ik heb wel een nieuwe smartwatch/activitytracker gekocht, dat motiveert wel om weer wat meer te bewegen.
Dank iedereen voor de vakantiewensen.

Man zit een ontzettend stomme film te kijken hier in het vakantiehuisje dus ik ben even voor de tabel gaan zitten :mrgreen:

Het is idd ff uitzoeken en vooral goed opletten…lijkt me dat het toch handiger moet kunnen op een forum zo;n tabel maken. Je ziet echt niet hoe de tabel eruit ziet tot je hem plaatst.
Maar goed al doende leert men ik heb hem nu maar eerst in word gekopieerd zodat ik niet gelijk alles kwijt was als ik iets fout deed :lol:

@creamus meelezen en af en toe schrijven kan hoor. Mits je af en toe iets laat horen laat ik je in de tabel staan. Of je moet zeggen haal mij er maar uit. Ik heb je gewicht voor nu bijgewerkt ( alleen bmi nog niet, stond er niet bij)

@krokusvm ja klopt een ei is minder, als ik een pink lady eet van zo;n 190 gram scheelt het bijna de helft. Zijn ook de fruitsuikers natuurlijk. Dus als je verder dan genoeg fruit binnenkrijgt zou ik idd kiezen voor een gekookt ei. Heb je gelijk weer wat extra eiwitten binnen. Dat helpt ook tegen de trek.

@margreetder fijn gevoel he…al is dat ophijsen ook niet handig :-D ik had het vandaag ook. Simpele zomerbroek aangedaan, handig met elastiek , doe ik mijn iphone erin en ik loop zakt door het gewicht gewoon mijn broek van mijn kont. :facepalm: :proud:

@mutsie vervelend dat je ziek was. Hoop dat je het ritme weer op kunt pakken nu. Voor nu voelt het vast lekker 3 kilo eraf.
Ah hier zijn jullie.
Thanks l2d! En fijne vakantie

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven