Adventskalenders 2025
maandag 25 augustus 2025 om 10:33
Hola!
Toevallig mijn decemberkalenderkraslot ingeleverd. Er zat inderdaad nul op, vandaar dat hij nog op tafel lag. Ik heb bij mijn moeder aangegeven dat ik liever een gewone adventskalender heb, dan zo'n krasding. Een klassieke heeft in ieder geval nog leuke plaatjes ed.

Toevallig mijn decemberkalenderkraslot ingeleverd. Er zat inderdaad nul op, vandaar dat hij nog op tafel lag. Ik heb bij mijn moeder aangegeven dat ik liever een gewone adventskalender heb, dan zo'n krasding. Een klassieke heeft in ieder geval nog leuke plaatjes ed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 25 augustus 2025 om 10:56
De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
maandag 25 augustus 2025 om 10:57
Wat dat betreft zijn soms de kleine winkeltjes wel leuk. Zoals bijv. Filsen thee in Sneek, die maakt ook elk jaar een adventskalender met veelal nieuwe smaken losse thee. Is ook online gewoon te bestellen.MrsDuck schreef: ↑25-08-2025 10:56De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
Misschien kan je zoiets ook vinden voor muesli?
Gewoon _melon met login problemen
maandag 25 augustus 2025 om 13:26
maandag 25 augustus 2025 om 14:40
maandag 25 augustus 2025 om 14:44
Oehh dat klinkt super leuk! Ik ga er eens naar uitkijken
maandag 25 augustus 2025 om 14:54
Die zg ik 2 wl geleden al idd. Kon me inhoudenSweetFirefly schreef: ↑25-08-2025 11:11Yep, ik zag gisteren de kruidnootjes ook al liggen in de supermarkt.
maandag 25 augustus 2025 om 15:43
Moet je wel op tijd bestellen bij Filsen. Het is best een stresskip... maar ze heeft een fantastisch winkeltje en heerlijke thee. Dus hop...bestellen.
maandag 25 augustus 2025 om 15:56
maandag 25 augustus 2025 om 16:03
Ik heb er een aantal gehad in de afgelopen jaren -altijd verzorgingsproducten- en vind het altijd heel leuk om voor mezelf te doen. De mooiste was toen ik met de adventskalender aftelde naar mijn laatste dag bij mijn werkgever, heerlijk was dat. Afgelopen jaar overgeslagen, omdat ik eerst mijn voorraad op wilde maken. Net maar even gekeken en vanwege mijn bezoekje aan de DM dit voorjaar heb ik nog best wel veel voorraad. Maar... half oktober ben ik weer dichtbij Duitsland en het kriebelt wel om dan even bij de DM te gaan neuzen voor een kalender, zouden ze ze dan al hebben? Ik had altijd dure (Bijenkorf, Rituals, Clarins enzo) maar ik vind het altijd zo zonde als ik daar spullen niet van gebruik, dus nu zou het gewoon voor de fun zijn en wil ik het niet te duur maken.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in