Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 69 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Astu! :gift:
:gift:
Hola! :cheer2:

Toevallig mijn decemberkalenderkraslot ingeleverd. Er zat inderdaad nul op, vandaar dat hij nog op tafel lag. Ik heb bij mijn moeder aangegeven dat ik liever een gewone adventskalender heb, dan zo'n krasding. Een klassieke heeft in ieder geval nog leuke plaatjes ed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Is het al weer zover 🤣😁
Ik ben erg benieuwd naar de Bijenkorf kalender!
De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
MrsDuck schreef:
25-08-2025 10:56
De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
Wat dat betreft zijn soms de kleine winkeltjes wel leuk. Zoals bijv. Filsen thee in Sneek, die maakt ook elk jaar een adventskalender met veelal nieuwe smaken losse thee. Is ook online gewoon te bestellen.
Misschien kan je zoiets ook vinden voor muesli?
Bo-Katan schreef:
25-08-2025 10:35
Is het al weer zover 🤣😁
Yep, ik zag gisteren de kruidnootjes ook al liggen in de supermarkt.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Heel leuk topic! Ik lees mee. Ik dacht er gisteren ook aan en ben op zoek naar inspiratie :)
Volg! Ben benieuwd of er ook baby gerelateerde Adventskalenders zijn :mrgreen:
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Zoiets.

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Er komt ook een Joop van Haasteren puzzel adventskalender zag ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nahhhh net toen ik mijn lunch maakte schoot er opeens het topic adventkalenders door mijn hoofd. Toeval bestaat :D

Ik ben van de theekalenders maar wil dit jaar misschien eens iets anders. Ben benieuwd wat er allemaal voorbij komt 🎄
Soms denk ik zo diep dat ik vissen voorbij zie zwemmen.
Yesss daar zijn we weer :cheer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik heb vorig jaar een Exit escape adventskalender gekregen. Wat vond ik dat leuk om te krijgen! Echt een leuk cadeau voor iemand die van puzzelen / escape rooms houdt.
Elke dag een raadsel/puzzel oplossen tot kerst.
:cheer:
Blij met dit topic. Zit er aan te denken om voor mijzelf dit jaar iets met thee te kopen. Maar misschien komt ik hier nog veel leukere ideeën tegen.
Voor man en kleuter sowieso nog geen idee.
Time doesn't hear if you ask it to wait. So own all your tears and just roll with the waves
Zizo schreef:
25-08-2025 14:28
Ik heb vorig jaar een Exit escape adventskalender gekregen. Wat vond ik dat leuk om te krijgen! Echt een leuk cadeau voor iemand die van puzzelen / escape rooms houdt.
Elke dag een raadsel/puzzel oplossen tot kerst.
Oehh dat klinkt super leuk! Ik ga er eens naar uitkijken
SweetFirefly schreef:
25-08-2025 11:11
Yep, ik zag gisteren de kruidnootjes ook al liggen in de supermarkt.
Die zg ik 2 wl geleden al idd. Kon me inhouden 🤣
Ohh ik volg! :cheer:
himalaya schreef:
25-08-2025 13:25
Er komt ook een Joop van Haasteren puzzel adventskalender zag ik.
Die heb ik weer gepre-ordered :-)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Meld zich ik ga rustig rond kijken.
_melon2 schreef:
25-08-2025 10:57
Wat dat betreft zijn soms de kleine winkeltjes wel leuk. Zoals bijv. Filsen thee in Sneek, die maakt ook elk jaar een adventskalender met veelal nieuwe smaken losse thee. Is ook online gewoon te bestellen.
Misschien kan je zoiets ook vinden voor muesli?
Moet je wel op tijd bestellen bij Filsen. Het is best een stresskip... maar ze heeft een fantastisch winkeltje en heerlijke thee. Dus hop...bestellen.
We hebben ook altijd eentje voor de poes van zooplis met snoepjes. Hoop dat deze er dit jaar ook weer is. Ik weet het zelf nog niet. Wel vaste prik is de Fokke en Sukke scheurkalender. Die ligt vast binnenkort ook weer in de winkel.

Maar ik heb nu nog zomervakantie 😎🍷
Ik heb er een aantal gehad in de afgelopen jaren -altijd verzorgingsproducten- en vind het altijd heel leuk om voor mezelf te doen. De mooiste was toen ik met de adventskalender aftelde naar mijn laatste dag bij mijn werkgever, heerlijk was dat. Afgelopen jaar overgeslagen, omdat ik eerst mijn voorraad op wilde maken. Net maar even gekeken en vanwege mijn bezoekje aan de DM dit voorjaar heb ik nog best wel veel voorraad. Maar... half oktober ben ik weer dichtbij Duitsland en het kriebelt wel om dan even bij de DM te gaan neuzen voor een kalender, zouden ze ze dan al hebben? Ik had altijd dure (Bijenkorf, Rituals, Clarins enzo) maar ik vind het altijd zo zonde als ik daar spullen niet van gebruik, dus nu zou het gewoon voor de fun zijn en wil ik het niet te duur maken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven