Mijn vriend wil dat ik het met een ander doe

19-01-2025 21:02 88 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik wil hier iets delen om te zien of jullie adviezen hebben hoe hiermee om te gaan. Ik ben 25 en mijn vriend is 30.
Ik heb nu 5 jaar een relatie met mijn vriend. We wonen 3 jaar samen. Alles gaat prima, daarom was ik vorige week heel erg verbaast dat mijn vriend na de seks ineens zei "Wil je het niet een keer met een ander doen? Het lijkt me zo geil als je dat zou doen... en dat je het dan opneemt en ik mee kan luisteren..."
Ik ben nog steeds in shock en weet niet wat ik er van moet denken. Ik snap totaal niet waar dit vandaan komt. Ik hou van hem, hoezo wil hij dat ik hem bedrieg? Gisteren begon hij er weer over dus hij lijkt serieus te zijn...
zoetjerminder schreef:
25-08-2025 11:48
Ik vind het allemaal ook niet erg ingewikkeld en denk dat we geen update meer gaan krijgen...
Ik vind hotwifing prima. ieder zijn kink en fantasie. De uitwerking ervan klinkt heel ondoordacht: je kunt daar niet zomaar iemand voor gebruiken. zoek dan iemand via een app ofzo. straks denkt die arme man dat je op hem valt. Of kun jij je niet meer op de gym vertonen. je kunt de man niet als een soort sex toy inzetten.
Als het een aantrekelije donkere man is, is de kans heel groot dat hij dit (helaas) gewend is. Een vriend van ons wordt ook heel regelmatig zo aangesproken bijvoorbeeld tijdens het uitgaan. Niet ok, maar helaas vaak wel realiteit wat er gebeurt. Donkere gespierde mannen worden door bepaalde mensen nogal als fetish gezien :facepalm:
zoetjerminder schreef:
25-08-2025 11:48
Ik vind het allemaal ook niet erg ingewikkeld en denk dat we geen update meer gaan krijgen...
TO heeft inmiddels een gratis abonnement bij deze sportschool en geen tijd meer voor het forum?
frouwke schreef:
25-08-2025 15:36
Als het een aantrekelije donkere man is, is de kans heel groot dat hij dit (helaas) gewend is. Een vriend van ons wordt ook heel regelmatig zo aangesproken bijvoorbeeld tijdens het uitgaan. Niet ok, maar helaas vaak wel realiteit wat er gebeurt. Donkere gespierde mannen worden door bepaalde mensen nogal als fetish gezien :facepalm:
ja dat is zo erg, en herkenbaar. mannen die dan vragen zou je het niet eens met een donkere man willen doen. totaal respectloos om mensen zo als objecten weg te zetten
Hoi allen,

Sorry dat ik nu pas reageer, er is veel gebeurd.
Allereerst las ik sommige negatieve reacties en daardoor ging ik ook twijfelen of ik dit wel echt wilde of alleen mijn vriend volgde in zijn fantasie.
Ik ben die zaterdag uiteindelijk wel gaan sporten en heb de desbetreffende man ook gezien die mijn vriend op het oog had.

Maar heb geen move gemaakt omdat ik te veel twijfels had of ik er goed aan deed.

De weken daarna heb ik veel intensieve gesprekken net mijn vriend gehad, wat nou de echte reden is dat hij dit wilde. "Het idee wind me gewoon op" en ik vroeg ook door naar aanleiding van een reactie hier: "waarom dacht je specifiek aan deze man, een donkere man?" Hij zei: "omdat ik hem had gezien hoe gespierd hij was en zo anders als ik is en dat vind ik daardoor nog opwindender, vooral het idee dat jij hem misschien ook aantrekkelijker vind dan dat je mij vindt is een gedachte die ik eng vind en tegelijk mega geil, een mix van jaloezie en geilheid" ik begreep daar eerst niet veel van. En voor mij had ik t afgesloten.
Als we seks hadden bleef hij soms tijdens de seks erop terugkomen, dan zei hij dingen als sluit je ogen en denk aan hem, terwijl hij in me zat. Zeker in t begin vond ik dat mega ongemakkelijk. En ik stond er echt niet meer voor open. Daarom heb ik ook niet meer gereageerd hier.
Maar de laatste 2 weken begin ik toch te wennen aan mijn vriends fantasie, en snap ik beter wat hij daar zo spannend aan vind. En eerlijk gezegd door hem, denk ik nu ook vaker aan de man in de gym.

En nu komt mijn grote update.

Gisteren ben ik gaan sporten in mijn eentje. En hij was er ook.
We hadden een paar keer oogcontact niks raars. Maar ik bekeek hem gisteren anders dan andere keren.
Bij de gym hebben we ook een saunagedeelte.

Ik besloot na het sporten nog even van de sauna te genieten. Met mijn handdoek om mijn middel (borsten bedekt) ging ik in de Finse sauna zitten.

Er zaten nog 2 mannen en een vrouw in. Na een paar minuten kwam uitgerekend de man de sauna in van mijn vriends fantasie.

Hij groette mij en de anderen. Hij had zijn handdoek om zijn kruis maar deed zijn handdoek los om op zijn handdoek te gaan zitten, recht tegenover mij.

Ik had nu zicht op zijn brede borstkast en ik zag zijn penis in slappe toestand, zijn eikel raakte de handdoek. Ik had moeite om er niet naar te kijken, zijn lengte en vooral de dikte ervan deed iets met me, en ik begon te fantaseren hoe het er stijf uit zou zien. Iedere keer als ik dacht dat t te opvallend was dat ik er naar keek wende ik snel mijn blik af. Ik kon het niet helpen maar dit beeld is blijven hangen en ik denk er vandaag al de hele dag aan.
Volgens mij had hij toch door dat ik naar zijn penis keek, want net toen ik keek begon hij met mij te praten "en heb je lekker gesport?" Ik schrok en keek snel naar zijn gezicht. We babbelden over de toestellen die we hadden gebruikt. En hoe vaak en op welke dagen hij er altijd was. Ik kreeg het niet alleen door de sauna steeds warmer, maar voelde ook steeds geiler worden. Ik deed mijn handdoek wat losser om de warmte wat te laten gaan. Ik maakte mijn borsten vrij. En scande goed op zijn reactie. Ik zag dat zijn ogen af en toe op mijn borsten gericht waren en ik kreeg er een super rood hoofd van.....

Meer is er niet gebeurd. Behalve dan toen ik de sauna uitging ik nog een laatste blik op zijn penis had, en ik duidelijk zag dat hij een beetje gegoeid was en halfstijf op zijn handdoek ruste.
Ik was er echt mega geil van geworden en later toen ik thuis kwam heb ik gelijk alles aan mijn vriend verteld...

Ik zei nadat ik alles had verteld.... (ik schaam me er een beetje voor om het hier op te schrijven) "Wil je me nu neuken, dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik aan wat ik in de sauna vandaag gezien heb"

Het werd echt de ruigste en wildste seks dat ik ooit met mijn vriend heb gehad.

Dat was dus gisteravond. Mijn vriend wil dat ik de volgende keer een duidelijke move maak en hem duidelijk laat merken dat ik hem wil..

Ik vind het nog steeds een beetje eng en weet niet zo goed hoe ik die move dan moet maken..hebben jullie tips? En doe ik er goed aan denken jullie om nu toe te geven aan dit verlangen?

1 ding weet ik wel: wat ik toen in de sauna zag groeien.. wil ik graag een keer proeven en in me voelen..... zei ik dat echt?!?!
Is dit echt?!
Jaja
Best lastig typen he met al dat bloed elders..
Heeft vriend de VIVA-inloggegevens te pakken gekregen?
What would Patsy do?
Ik zou je fantasie eens delen op een verhalen site. Je hebt talent ;-)
Mag het personeel van de sportschool (zoals de boksleraar waarover TO schrijft) onder openingstijden naakt tussen de abonnees van de sportschool gaan zitten?
Ik begrijp deze reacties niet goed..... snap niet waarom mensen twijfelen aan mijn verhaal. Als je het onzin vindt of raar hoef je niet te reageren.
Lalaloepsie schreef:
05-09-2025 15:49
Mag het personeel van de sportschool (zoals de boksleraar waarover TO schrijft) onder openingstijden naakt tussen de abonnees van de sportschool gaan zitten?

Misschien was hij klaar met zijn werkdag? Tenzij het echt een regel is van zijn werkgever dat het niet mag vind ik het niet zo heel vreemd dat hij zelf ook even naar de sauna gaat, misschien is het voor hem kosteloos. De meeste mensen zien het naar de sauna gaan niet als iets met een seksuele lading en elkaar na werktijd naakt zien is nu ook weer niet zo ongepast. Als ik naar de sauna in mijn eigen stad ga kan ik ook een collega tegenkomen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven