Mode & Beauty alle pijlers

Mascara die geen donkere randen of vlekken geeft??

08-06-2024 23:49 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien al vaker gevraagd hoor....maar ik krijg het met de zoekfunctie niet voor elkaar op dit moment.

Ik zoek een mascara (zwart) die niet afgeeft onder mijn ogen.
Heb er al heel veel geprobeerd. Duur, goedkoop, waterproof, smudgeproof, lang houdbare.....

Maar ik traan vrij snel en heb lange onderwimpers (en normale lengte boven). Binnen no time heb ik vlekjes op mijn 'wallen' of donkere randen aan de onderkant. Heel vervelend en krijg er vaak (goed bedoeld) 'commentaar' op.

Ook veel tips gehad (bijv beetje poeder aanbrengen), geen mascara op onderste wimpers (wat wel helpt maar vind het toch wat kaal omdat ik blonde wimpers heb).

Binnenkort een bruiloft en wil het zo graag mooi houden 😭

Welk merk en type mascara raden jullie aan?
Pelle schreef:
15-08-2025 21:50
Deze?
Afbeelding

Ja deze!
Ik ben zaterdag nog even gauw langs de DM gegaan en heb er nog 2 van gekocht. Jippie!
Bovenstaande mascara is sinds deze week ook te koop bij het Kruidvat! En nog iets goedkoper zelfs. Hopelijk blijft hij in het assortiment, handig voor in de toekomst :-D
Ik heb de estee lauder zero smudge mascara. Helemaal perfect!
..
Bij mij geven mijn boven wimpers juist af op mijn ietwat dikke oogleden. Super irritant. Zou die tubing mascara daar ook goed tegen helpen?

Ik ga hem sowieso halen, ben heel benieuwd.
Choco-fan schreef:
25-08-2025 11:51
Bovenstaande mascara is sinds deze week ook te koop bij het Kruidvat! En nog iets goedkoper zelfs. Hopelijk blijft hij in het assortiment, handig voor in de toekomst :-D
Heb je een linkje? Online kan ik het niet vinden.
Bestel het graag ipv er naar te zoeken het kleine filiaal in onze stad. Ben bang dat ik anders voor niks naar de stad fiets.
De Panorama mascara van L’Oréal is ook een tubing mascara en vaak in de
aanbieding 1+1 gratis.
Is echt een geweldige mascara
lenthe_ schreef:
25-08-2025 22:15
Heb je een linkje? Online kan ik het niet vinden.
Bestel het graag ipv er naar te zoeken het kleine filiaal in onze stad. Ben bang dat ik anders voor niks naar de stad fiets.

Ik zag het in de folder van het Kruidvat staan. Maar in de folder op de website zie ik hem niet staan vreemd genoeg.
Clinique High Impact Zero Gravity. Ik heb een zeer vette huid, ook rondom mijn ogen en dit is de enige mascara die niet vlekt, afbrokkelt of een zwarte waas onder mijn ogen geeft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven