Tips weekendje Brugge

27-08-2025 13:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik gaan eind september een weekend naar Brugge omdat we dan zoveel jaar samen zijn. We zijn er van zaterdag tm maandag. En aangeziend vriend niet echt van kleding shoppen houdt (andere leuke winkeltjes zijn wel welkom), ben ik op zoek naar andere leuke activiteiten/tips om te gaan doen. Ook romantische restaurantjes (om jubileum te vieren) zijn welkom!

We zijn sowieso van plan om lekker te gaan wandelen eventueel met gids en een boottochtje te doen.

Ik ben zwanger dus helaas moet ik lekkere biertours en wijn overslaan!
Vanuit Brugge kun je een bootje nemen naar Damme. Heel leuk dorpje, kan het wel helemaal omschrijven maar Google kan dat beter. Vond vooral de vele ooievaren en nesten heel bijzonder om te zien
Ik loop zelf graag rond in begijnhoven.
En vlakbij is 't Minnewaterpark.

Als je Brugge na 2 dagen gezien hebt én een auto mee hebt ... rij even door naar Lissewege. Eén van de mooiste dorpen van Vlaanderen.
Of ga uitwaaien aan de kust.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Een ijsje eten doe je bij Da Vinci! Heerlijke ijs hebben ze daar. En dan een voor 2 personen.
Ik ben in Brugge ooit bij een heel leuk snoepwinkeltje geweest waar je kon ze zien hoe ze de snoep maakten. Ik heb even gezocht en ik denk dat het Confiserie Zucchero was. Heel lekkere snoepjes ook.

https://www.zuccherobrugge.be/
Tjezus, wat vals
Ah dat klinkt leuk allemaal! Ik had zelf ook bedacht om inderdaad misschien nog de kust op te zoeken of een ander mooi plaatsje :)
MevrouwJack schreef:
27-08-2025 16:29
Ik ben in Brugge ooit bij een heel leuk snoepwinkeltje geweest waar je kon ze zien hoe ze de snoep maakten. Ik heb even gezocht en ik denk dat het Confiserie Zucchero was. Heel lekkere snoepjes ook.

https://www.zuccherobrugge.be/

Ziet er heel leuk uit! 😊

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven