Geen bovenkleding aan in winkel
vrijdag 29 augustus 2025 om 13:24
vrijdag 29 augustus 2025 om 13:43
vrijdag 29 augustus 2025 om 13:52
vrijdag 29 augustus 2025 om 13:57
Eens. In het openbaar heb je een shirt aan.
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:09
Maak toch niet uit? Je vindt wat je vindt. Al ben je wel gek, hij doet het er maar mee.Kletskous11 schreef: ↑29-08-2025 14:04Omdat die man mij belachelijk vond dat ik het ongepast vind. En ik me af vraag of ik gek ben of hij.
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:09
Natuurlijk vindt hij dat belachelijk. Hij doet namelijk niemand kwaad en als het je stoort kijk je de andere kant maar op. Dat er ook nog zoiets bestaat als fatsoen vinden sommigen heel lastig te snappen.Kletskous11 schreef: ↑29-08-2025 14:04Omdat die man mij belachelijk vond dat ik het ongepast vind. En ik me af vraag of ik gek ben of hij.
Terecht dat je hem eruit gezet hebt, dat had je immers met een vrouw ook gedaan, gelijke monniken enzo.
Kom maar terug als je je aan kan kleden.
.
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:10
In Amerika zijn hardlopende mannen zonder shirt ook heel gewoon. En sporten in alleen sport-bh zie je daar ook veel meer. Gek, want op andere vlakken is het juist veel conservatiever.
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:17
Ja, als hij het logisch had gevonden dat je er iets van zei, dan was hij waarschijnlijk überhaupt al niet zonder shirt de winkel in gekomen natuurlijk.Kletskous11 schreef: ↑29-08-2025 14:04Omdat die man mij belachelijk vond dat ik het ongepast vind. En ik me af vraag of ik gek ben of hij.
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:17
Ik ben wel eens benieuwd (niet dat ik het durf) hoe mensen zouden reageren als ik met ontbloot bovenlichaam zou rondlopen zoals mannen dat ook doen (sportschool, zwemmen, fietsen, klussen, etc. etc.).
Ik denk dat er vreselijk veel commentaar op zou komen (op allerlei gebieden).
Waarom zou een man het dan wel mogen?
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:40
In alle sportscholen waar ik ben geweest lopen de vrouwen er toch echt stukken minder aangekleed bij dan de mannen.Yraatje schreef: ↑29-08-2025 14:17Ik ben wel eens benieuwd (niet dat ik het durf) hoe mensen zouden reageren als ik met ontbloot bovenlichaam zou rondlopen zoals mannen dat ook doen (sportschool, zwemmen, fietsen, klussen, etc. etc.).
vrijdag 29 augustus 2025 om 14:50
Denk dat je dan binnen no time een agent naast je hebt staan (die al dan niet eerst voorzichtig probeert uit te vissen of alles nog wel helemaal goed met je gaat voordat je een boete krijgt).Yraatje schreef: ↑29-08-2025 14:17Ik ben wel eens benieuwd (niet dat ik het durf) hoe mensen zouden reageren als ik met ontbloot bovenlichaam zou rondlopen zoals mannen dat ook doen (sportschool, zwemmen, fietsen, klussen, etc. etc.).
Zoals laatst. Een vrouw die in een natuurbad zwom als onderdeel van haar revalidatie na borstkanker. De vrouw in kwestie had geen borsten meer en verdroeg niets op haar littekens. Na tig klachten werd de vrouw de toegang ontzegd tenzij ze een nutteloos bikini bovenstukje zou dragen om niet meer aanwezige tepels te bedekken.
vrijdag 29 augustus 2025 om 15:01
Ik vind het vooral heel erg goor en ongepast. In het openbaar doe je gewoon kleding aan. Ik zie het zomers weleens in de supermarkt, dikke man met enkel een korte broek. Dikke plukken okselhaar met druppels eraan hangend.. Nou sorry maar dan vergaat mij de eetlust hoor. Bah! Gedraag je gewoon normaal alsjeblieft.
Ik vind ook dat voor mannen en vrouwen dezelfde regels zouden moeten gelden. gewoon een shirt aan in het openbaar.
Ik vind ook dat voor mannen en vrouwen dezelfde regels zouden moeten gelden. gewoon een shirt aan in het openbaar.
vrijdag 29 augustus 2025 om 15:27
Ik heb op zich niks tegen op halfblote mannen in het openbaar, maar ik vind wel dat vrouwen zich dan ook shirtloos zouden moeten kunnen/mogen vertonen. En zo lang dat om uiteenlopende redenen niet mogelijk is houden de heren hun blote pens ook maar bedekt.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in