Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2911 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Chris ik moet je bekennen dat ik het niet weet, ik had de indruk dat het een heel groot evenement is gezien ze het hebben over omleidingen en afgesloten straten.
Jullie waren zeker in ootmarsum voor het glazen huis of niet?

Coetje ik ben benieuwd of de allergoloog nog wat nieuws had?
Mijn verwijzing was niet binnengekomen,heb wel mijn verhaal kunnen doen en er is bloed geprikt en vervolgafspraken voor een huidtest en een provocatietest voor medicijnen.
Wordt vervolgd dus.

Wij aten soep en pannekoeken.
Nee het glazen huis weet ik niks van en ook niet gezien was het iets over kunst.?

Nee we wilden niet zo ver gisteren en ook niet zo lang weg Liz.
Gewoon met dat mooie weer n fijne rit. Als ik nog kon fietsen was het ook n prachtige tocht geweest.maar ben tevreden over gisteren was erg mooi .ja dat lopen op die kleine keitjes plus de nodige trappen en stoepen was niet geweldig maar ik zal toch wat moeten als ik nog ergens wil komen.
En ik oefen flink. 😀
Fijne avond 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
In ieder geval ben je wel geholpen coetje. maar dat die verwijzing er niet was is erg slordig. ❤️
Goedemorgen,

Gaat wel snel in Belgie,volgende week al die testen,dat is telkens een dagopname.

Liz,hoe is het met vriend nu?

Fladderak,hoe gaat het met jou?

Chris,lopen op die kinderkopjes is ook vervelend,en als ze nat zijn kunnen ze ook nog eens glad zijn,dat is hier in de stad in ieder geval wel.

Vandaag ga ik met Oudste naar het ziekenhuis,ze krijgt spuiten tegen de pijn van de scoliose en komt daarna gezellig logeren.

Fijne dag allemaal.
Fijn dat je gisteren toch geholpen bent coetje en dat je volgende week al terecht kunt voor de onderzoeken. Verwen dochter maar goed want die spuiten zijn echt niet fijn als ze dezelfde krijgt als ik heb gehad vorig jaar :-?
Bij vriend is er qua pijn en symptomen niks veranderd, kan ook niet natuurlijk omdat er nog niks verwijderd is. Wel is hij wat meer gerustgesteld nu hij duidelijke uitleg heeft gehad en de arts heeft gezegd dat ze zich nog niet direct grote zorgen maakt, dat had hij beiden nodig om zich wat zekerder te voelen omdat hij hier problemen had de artsen te begrijpen vanwege de combi van hun duits met accent uit eigen land, hun mondkapje en zijn gehoorproblemen.
Verwen je dochter maar coetje. even vertroeteld worden heeft ze minder pijn .❤️
Ik heb nog n was in de droger die moet in nog opvouwen. Ik was aan het strijken en was het water op in het strijkijzer. Weet niet of ik nog weer begin ijzer moet eerst afkoelen voor ik m kan vullen.
Morgen middag ga ik naar mijn nichtjes de afspraak is nu alleen smiddags niet meer de hele dag.
Ook prima. Ze hadden het ook over alleen smorgens maar dat vind ik niet prettig.dus morgen nog maar even verder overleggen.
Laat je vriend maar mooi hier in de stad blijven. Mijn ervaringen hier zijn positief. Ook over de behandeling van mijn man.
Fijn coetje toch geholpen en fijn Lize dat vriend wat gerustgesteld is. En goed zorgen voor dochter coetje. Ik vul gewoon water bij als het op is. Heet of niet. Man is naar de winkel voor een nieuw koffiezetapparaat. Het plaatje ging niet meer uit. Vandaag is het hier bewolkt. En benauwd. Wij eten tortilla met gepaneerd iets en tomatensalade met uitjes enzo.
Goedemorgen.heerlijk geslapen.
Straks ontbijten douchen of andersom. Dan optutten en vanmiddag aar mijn nichtjes.
Fijne dag 🌹
Veel plezier vandaag lieve Chris😍

Oudste is blijven slapen,ze heeft wel wat last en vannacht had ze koorts,kind van haar moeder🤣ik reageer ook zo heftig.
We gaan straks samen lunchen met mijn moeder.

Fijne dag allemaal!
Veel plezier bij je moeder coetje en chris veel plezier met je nichtjes vanmiddag!
Ik voel oudste helemaal coetje, ik reageerde ook echt heftig op die spuiten met koorts en klappertanden en shaken over mijn hele lichaam en al, vooral op die boven in mijn rug reageerde mijn lichaam heftig en die deden veel meer pijn dan die in mijn si gewricht.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven