* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Ik begin te vermoeden dat ik m al eens gezien heb (of deels). Maar er is verder ook niet echt iets dat ik leuk vind. Ik vind het wel leuk om Gwyneth Paltrow heel de tijd zonder make up te zien. En Jake Gyllenhaal is ook niet slecht.
Mmmmm ik ben nu al niet meer geboeid eerlijk gezegd.

Oh Caat mocht je nog langskomen. Hoe heette die olie van jou? Of was dat alleen die anti uitscheur olie? Die heb ik voorlopig nog niet nodig natuurlijk.
Ik ga even een boek lezen denk ik.. Fijne avond nog!
misschien dat je buik gaat uitscheuren? Opensplijten bij je navel ofzo

Onze auto moet morgen naar de garage dus eigenlijk moest ik op de fiets. Maar nou heb ik de auto van mijn schoonvader te leen gekregen zodat ik niet hoef te fietsen. Lief he. Denk ook niet dat ik 30 minuten fietsen kan volhouden zonder te kotsen dus het is wel heel fijn dat ik toch een auto heb.

Ik ga zo lekker naar bed met een stapel tijdschriften. Heel pakket leesvoer van mijn schoonmoeder gekregen. Lekker!

Vandaag had ik trouwens de bevestiging van de kraamzorg in de bus. Moet ik invullen in welk zhuis ik wil bevallen en de naam van de verloskundige. Alsof ik dat nu al weet! Ik weet niet waar ik wil bevallen en heb ook geen idee wie er tzt dienst heeft. Dus ik onderteken het maar gewoon en stuur het blanco terug. Mijn eigen geboortedatum weet ik wel, maar verder kan ik ongeveer niks invullen....
Nog geen baby hoor.... Vanmiddag echt drie uur geslapen en net na het eten even gewandeld naar mijn ouders. Misschien bevalling opwekkend

Ik ga nu weer naar bed met een suffe chicklit

Pien, ik heb nog een flesje van die olie, heb het een keer gebruikt (en niet met `vieze` handen aan het flesje gezeten) en ik kon er niet tegen. Je mag hem zo hebben. Mag pas vanaf 34 weken dus voor die tijd zullen we elkaar vast wel zien en anders stuur ik het op!

Trusten meisjes en Beng, wat een topper dat pakket!
Wat is het hier stil geweest, afgelopen avond. Ben ik niet gewend van ons!

Ik kan niet slapen... en ben er dus maar even uit gegaan. Even iets anders doen. Ik lag alleen maar te denken aan die bevalling, hoe het daarna zou zijn, hoe onze kleine zou zijn, hoe ik dit zou doen, hoe ik dat zou doen etc etc etc...

Beng, wat een superdeal, die shirtjes! Echt heel goedkoop.

Elev, al mijn collega's zijn inmiddels bevallen, de laatste twee (die uit mijn eigen team) beiden 4 weken geleden. Nu alleen ik nog. Duurt iig niet lang meer.

Ik ga eens kijken of ik nog in slaap kan komen... tot morgen!
Oh Mard cool! Maar weer geen doorzettende baby dus. Jammer! Hopelijk slaap je een beetje.

Luus wat een gewoel weer. Wel nog een beetje geslapen? Hiero weer erg onrustig.

Elev leuk boek gelezen?

Heb eigenlijk geen drol te melden merk ik alweer. Ben gewoon verslaafd!
Goodmorning, heerlijk geslapen, geen baby maar wel een stuk van de slijmprop verloren denk ik. Nog nooit zoiets gezien iig Kwam precies op het goede moment want had vanochtend net het vertrouwen in mijn lichaam opgezegd. DAt was hard aangekomen blijkbaar

Had vanochtend echt even het gevoel dat ik het nooit op eigen kracht ging redden en vooral dat wachten breekt me een beetje op. Maar nu er blijkbaar dus toch iets gebeurt ben ik alweer blijer. Ik probeer dan ook maar steeds te denken aan het kleine dikzakje dat het blijkbaar nog erg goed naar haar zin heeft hierbinnen en dat ik me daar gewoon bij neer moet leggen, heeft mijn moeder haar hele leven ook bij al mijn eigenwijzigheden moeten doen

Chiek moest ook wel lachen om je opmerking gisteren, lief zegt ook de hele tijd dat soort dingen. Met als toppunt gisteren, `ze lijkt gewoon echt op jou, ze is gewoon de sleutels kwijt`

Luus, bevallingsgedachten, babyhersenspinsels. Het hoort er denk ik gewoon bij, heb precies hetzelfde
Even een naam weghalen in je post Mard.

Haha, de sleutels kwijt, echt een dochter van d'r moeder.... geweldig!

voor jou omdat je al zoooooo lang moet wachten en je lijf je wel heel erg op de proef stelt. Knap dat je er ondanks alles toch nog een beetje de moed in weet te houden.
Zou er nog iemand op dit forum zijn die niet weet hoe mijn geliefde heet?

Het is echt de slijmprop trouwens, net een heel stuk echt vies joh.
!

Las gisteren op de site van de vk dat de slijmprop verliezen niet duidt op een beginnende bevalling maar ik hoop dat jij het tegendeel gaat bewijzen Mard!
Nou Mard, toch weer wat gebeurd! Het hoeft inderdaad niet te wijzen op een bevalling, maar het kan wel...en in jouw geval vind ik ook dat dat moet Het kan toch bijna niet anders, hoe lang ben je nu overtijd...ruim een week?

Luus, ook niet echt lekker geslapen dus? Ik ook niet zeg...wat een k*tnacht was dit
Voor de niet-meer-bij-mard-aanwezige slijmprop!! Laten we hopen dat het nu dan echtechtecht gaat beginnen!!

Enneh, misschien kun je even een huissleutel naar binnen schuiven voor minimard?

Luus nog niet bevallen dus.. Probeer het anders om te draaien, elke dag dat je nu nog zwanger bent kun je er weer eentje wegstrepen. En de rij met zwangere dagen wordt alleen maar korter

Kom net van de gynaecoloog, de uitslag van mijn bloed was nog niet binnen (schiet lekker op dan ) , bloeddruk was 105/55, hartje gehoord. Alleen vond ze de baby wat klein... dus nu heb ik volgende week een extra echo. Ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken, maar stiekem doe ik dat toch een beetje. Man zei al: wil je dan liever een reuzin door je kruis duwen?

Ik probeer het maar gewoon als een gratis extra keer baby-kijken te zien!
Wat een verschil in bloeddrukken dan zeg...die van mij gisteren was 140/83

Even jammer dat de uitslag van het bloed nog niet binnen was, maar goed rood bloed = goed bloed In mijn omgeving waren ook een aantal dames die een groei-echo hebben gekregen omdat de baby een beetje aan de kleine kant leek...niets aan de hand...maar snap wel dat het in je hoofd zit!
Chiekie, inderdaad gewoon een keertje extra babykijken Maar dat soort berichten (die ook altijd gepaard gaan met `je hoeft je absoluut geen zorgen te maken ) komen toch altijd een beetje binnen in je zenuwcentrum.

Ik weet trouwens dat het niet hoeft te beginnen, maar met 41 weken hoop ik stiekem dat het toch wel een teken is dat het met 1/2 dagen gebeurd is nu. Mijn zus verloor trouwens ook eerst haar slijmprop `s avonds en `s nachts is het begonnen. Ik zei net tegen lief, ben benieuwd of de vk nog gaat toucheren, lekker vies

Ik las trouwens ook dat als je de slijmprop verliest en de bevalling begint nog niet hij weer aangroeit in twee weken. Nou ja, die gaan we toch sowieso niet meer redden.

Laal dus ook zo slecht geslapen. Het is ook veels te benauwd he.
mijn bloeddruk was vorige week 140/80, die week daarvoor 150/90 Maar dat kwam door de bevallingsstress, of eigenlijk de niet bevallingsstress.
Benauwd inderdaad en ik weet gewoon werkelijk niet meer hoe ik moet gaan liggen...Ging om net over elven naar bed, ik heb het half een zien worden en toen was ik dus nog steeds klaarwakker. Vervolgens was ik om drie uur wakker en daarna heb ik niet meer op de wekken gekeken...ik was in ieder geval wel wakker toen lief er uit ging om kwart over 6, daarna heb ik godzijdank nog geslapen tot kwart over 9.
Hoera!! Stukje slijmprop verloren Mard! Het hoeft niks te zeggen, maar hey ze noemen het wel één van de drie tekenen. Dat zal wel niet voor niets daaronder geschaard worden toch? Hopelijk duurt het écht niet lang meer nu.

Goh, ben dus niet de enige die k*t geslapen heeft. Pfff, was er weer in gekropen iets na éénen maar kon helaas nog steeds niet in slaap vallen. Toen naar beneden, op de bank gaan liggen, beetje animal planet gekeken en rond 2 uur in slaap gevallen gelukkig. Om 5 uur weer wakker omdat onze poes beneden kwam spelen. Dus ik rond 6 uur weer naar boven vertrokken, daar om half 7 in slaap gevallen, en geslapen tot half 10. Toch 6 uurtjes nog geslapen.

En gedroomd over onze kleine!!! Zó mooi, ik was aan het borstvoeden, dat was prachtig, deed geen pijn (uiteraard, tis een droom) en de kleine was echt een heel lief kindje dat nauwelijks huilde (hey, een droom hè).
voor Laal. Zo irritant he, dat liggen. Ik moet ook echt om het uur gaan verliggen voor mijn gevoel, lig op mijn rug doet het zeer, lig ik op mijn rechterzij, zeer, lig op links, zeer... Ik ga zo even vragen aan de vk wat de beste kant is om op te liggen. Ben ook steeds bang dat ik iets afknel wat van vitaal belang is. Volgens Beatrijs moet ik liggen op de kant waar het ruggetje ligt, maar de vk kan dat steeds niet goed voelen.
Oja ennuh.. zes uurtjes is voor mijn vk prima geslapen. Met die weeen sliep ik hooguit drie en dat was een goede nacht `t Is maar dat je het weet
quote:mardjen schreef op 23 juli 2009 @ 08:56:

`ze lijkt gewoon echt op jou, ze is gewoon de sleutels kwijt`

Hahahaaa! Kun je de sleutels niet onder de mat leggen, vóór de voordeur? Of heb je geen mat?

Oh en op de kant van het ruggetje liggen? Wist ik niet eens, dan moet ik dus op mijn rechterzij liggen. Mja, dat houd ik nooit een nacht lang vol.
Ik ook niet hoor Luus. Ik wissel af tussen rug, links en rechts. Gelukkig moet ik vaak plassen
quote:mardjen schreef op 23 juli 2009 @ 10:32:

Volgens Beatrijs moet ik liggen op de kant waar het ruggetje ligt, maar de vk kan dat steeds niet goed voelen.

In dat geval heb ik mijn zoon geplet vannacht en snap ik nu waarom ik knietjes in mijn zij krijg

En hoefde ik maar om het uur te gaan verliggen, ik ben een verschrikkelijke woelwater (geworden) ik zou knettergek worden als ik naast mezelf zou moeten slapen...
Ik plet mijn kind ook meerdere malen per nacht dus...

Net wat je zegt Laal, mijn lief slaapt al weken eveneens slecht door mijn gewoel en woest gedraai. En de jouwe? En die van jou Mard?
Ik geloof dat mijn lief er nog niet zo heel veel last van heeft, of hij zegt het gewoon niet En des te langer ik niet kan slapen, des te gefrustreerder ik word en des te woester ik ga omdraaien. Het liefst gaat dat dan ook nog gepaard met een hoop gefrustreerd gezucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven