Overdrijf ik ?

10-09-2025 21:46 1 bericht
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik weet even niet meer wat ik moet doen en hoop hier wat steun of advies te vinden.

Ik woon nu al 4 maanden met mijn dochtertje [...] (bijna 13 maanden) bij mijn ouders. Vanaf het begin heb ik eigenlijk alles alleen moeten doen voor haar. Haar papa, [...], ziet haar van vrijdag tot zaterdagavond, ( door speciale redenen waaronder veel drinken) is dit zo kort,

Maar telkens als ik haar terugkrijg wanneer ik haar na mijn werk weer ophaal. breekt mijn hart. Laatst stond er nog een flesje met schimmel van de week ervoor op vrijdag dus heb ik dat grondig schoongemaakt. De lakens worden nooit ververst, dit doe ik ook, de vloer is vuil, er wordt niet verlucht… en ze wordt daar niet op tijd in bed gelegd. Het gevolg is dat ik zaterdag een compleet overprikkeld en uit haar doen kindje terugkrijg, en dat doet zoveel pijn om te zien.

Ik ga dus nog vrijdagavond mee om haar in bed te leggen, omdat ik denk dat ze dat nodig heeft en het beter voor haar zou zijn. Maar [...] vader blijft erop aandringen dat ik dat blijf doen, en eerlijk gezegd voel ik me daar helemaal niet goed bij ( omdat hij ook nog wilt dat ik blijf en maakt nog avances ) Ik heb het altijd gedaan voor mijn dochter, maar ik vraag me steeds vaker af: hoe lang moet ik dit blijven volhouden? Ik heb het gevoel dat ik het voor hem gemakkelijker maak, maar mezelf en vooral mijn dochtertje daarmee tekort doe.

Ik voel me verscheurd: ik wil dat mijn dochter een band heeft met haar papa, maar ik wil haar ook beschermen. Ik weet gewoon niet meer wat juist is…
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2025 13:55
Reden: Privacy, geen namen gebruiken!
1.16% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven