Slimste mens 2024 en 2025
donderdag 11 september 2025 om 22:41
donderdag 11 september 2025 om 22:52
vrijdag 12 september 2025 om 11:55
Helemaal mee eens. Philip mis ik een beetje, Maarten echt totaal niet.
Maarten was afgelopen week te gast bij Pauw en de Wit.
Er is dan altijd zo'n vooraankondiging, net voor de reclame.
Tim de Wit zei toen dat Maarten te gast was, en vroeg hoe hij de eerste week van De slimste beleefd had.
Maarten zei toen 'dat hij niet gekeken had', en wilde er meteen een heel relaas aan vastplakken. Tim moest hem afkappen, omdat het alleen maar even een korte vraag was.
Toen voelde ik: ik mis hem voor geen meter, leve Paulien.
vrijdag 12 september 2025 om 13:41
Hij was in de uitzending erg positief over Herman en Paulien. Vertelde ook dat Paulien hem een brief had gestuurd.Jetje_78 schreef: ↑12-09-2025 11:55Helemaal mee eens. Philip mis ik een beetje, Maarten echt totaal niet.
Maarten was afgelopen week te gast bij Pauw en de Wit.
Er is dan altijd zo'n vooraankondiging, net voor de reclame.
Tim de Wit zei toen dat Maarten te gast was, en vroeg hoe hij de eerste week van De slimste beleefd had.
Maarten zei toen 'dat hij niet gekeken had', en wilde er meteen een heel relaas aan vastplakken. Tim moest hem afkappen, omdat het alleen maar even een korte vraag was.
Toen voelde ik: ik mis hem voor geen meter, leve Paulien.
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 12 september 2025 om 22:02
Oké, behalve die vooraankondiging heb ik het niet gezien.
Wel sympathiek van hem, dat hij zo positief was.
Ik moet zeggen dat ik hem altijd best leuk vond, in De slimste, maar nu ik met Paulien zie hoe het ook anders kan, mis ik hem dus niet.
zaterdag 13 september 2025 om 00:07
Ik vind Paulien en Herman tot nu toe ook leuker
Maar mensen gaan voorbij
zaterdag 13 september 2025 om 00:09
zaterdag 13 september 2025 om 14:58
zaterdag 13 september 2025 om 16:42
Ik vond Philip Freriks en Maarten van Rossem altijd wel een leuk duo, maar op een gegeven moment werd het wel een trucje dat ik wel gezien had. Ik vind de nieuwe presentatoren echt leuk! Paulien Cornelisse vond ik sowieso al grappig, maar als duo met Hermand van der Zandt werkt het ook nog goed.Zeemeermin84 schreef: ↑06-09-2025 18:21Ik vind het echt leuker met Herman en Paulien denk ik. Sprankelender en grappiger!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 16 september 2025 om 10:46
dinsdag 16 september 2025 om 10:55
Ik geniet ook van Rob Jetten als kandidaat in de Slimste. En hij doet het nog heel goed ook.
dinsdag 16 september 2025 om 11:05
Goed voor de peilingen.PoesMinoes schreef: ↑16-09-2025 10:55Ik geniet ook van Rob Jetten als kandidaat in de Slimste. En hij doet het nog heel goed ook.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in