Entertainment alle pijlers

Slimste mens 2024 en 2025

23-07-2024 07:04 374 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De slimste mens is gisteren weer begonnen, wie kijkt ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2025 14:22
Reden: Titel aangepast
51.90% gewijzigd
Vind Paulien steeds leuker, dat droge commentaar ook over achteruit inparkeren “Ik ga het avontuur wel aan” :D Goeie dynamiek met Herman.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ik vind het ook leuker, frisser of zo. Ik was Philip eigenlijk ook wel beu merk ik nu. Leuk dat Rob Jetten door is en Blaudzun eruit. Niks aan die man. En Teddy is maar ongemakkelijk of zo.
Ik was me er al wel lang van bewust dat ik Philip en Maarten niet leuk meer vond qua presentatie, keek ook niet graag meer. Nu weer wel!
Blaudzun vond ik wel leuk, hij heeft ook vijf keer meegedaan dus wist wel wat.
Wij hadden het er vanavond ook over dat Herman en Paulien echt heel erg leuk zijn samen. Leuker dan Maarten en Philip.
Maar mensen gaan voorbij
Ja hè! Ben zelf ook nogal van de taal en vind Paulien altijd erg leuk. Alleen haar boeken vind ik echt minder, maar ik vind haar hierin ook weer gewoon heel leuk. En Herman ook. En samen doen ze het goed :)
Herman en Paulien zijn leuk samen. De chemie/klik en het respect voor elkaar is er. Het kan alleen nog maar beter worden als ze meer op elkaar ingespeeld raken. Je ziet ze nu al losser zijn tov de eerste week.
Ik vond Philip altijd een fijne presentator maar Maarten vind ik verschrikkelijk.
Herman en Pauline zijn top! Heel leuk om naar te kijken.
Sabine schreef:
12-09-2025 07:27
Ik vond Philip altijd een fijne presentator maar Maarten vind ik verschrikkelijk.
Herman en Pauline zijn top! Heel leuk om naar te kijken.

Helemaal mee eens. Philip mis ik een beetje, Maarten echt totaal niet.
Maarten was afgelopen week te gast bij Pauw en de Wit.
Er is dan altijd zo'n vooraankondiging, net voor de reclame.
Tim de Wit zei toen dat Maarten te gast was, en vroeg hoe hij de eerste week van De slimste beleefd had.
Maarten zei toen 'dat hij niet gekeken had', en wilde er meteen een heel relaas aan vastplakken. Tim moest hem afkappen, omdat het alleen maar even een korte vraag was.

Toen voelde ik: ik mis hem voor geen meter, leve Paulien.
Jetje_78 schreef:
12-09-2025 11:55
Helemaal mee eens. Philip mis ik een beetje, Maarten echt totaal niet.
Maarten was afgelopen week te gast bij Pauw en de Wit.
Er is dan altijd zo'n vooraankondiging, net voor de reclame.
Tim de Wit zei toen dat Maarten te gast was, en vroeg hoe hij de eerste week van De slimste beleefd had.
Maarten zei toen 'dat hij niet gekeken had', en wilde er meteen een heel relaas aan vastplakken. Tim moest hem afkappen, omdat het alleen maar even een korte vraag was.

Toen voelde ik: ik mis hem voor geen meter, leve Paulien.
Hij was in de uitzending erg positief over Herman en Paulien. Vertelde ook dat Paulien hem een brief had gestuurd.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
12-09-2025 13:41
Hij was in de uitzending erg positief over Herman en Paulien. Vertelde ook dat Paulien hem een brief had gestuurd.

Oké, behalve die vooraankondiging heb ik het niet gezien.
Wel sympathiek van hem, dat hij zo positief was.
Ik moet zeggen dat ik hem altijd best leuk vond, in De slimste, maar nu ik met Paulien zie hoe het ook anders kan, mis ik hem dus niet.
Ik word gewoon heel blij van Paulien en de combinatie met Herman is inderdaad heel fijn om te zien. Goed dat Rob en Brankele door zijn - wat een leuk mens is zij! Teddy zal best was weten maar kwam wel erg vaak clueless over.
Jetje_78 schreef:
12-09-2025 22:02
Oké, behalve die vooraankondiging heb ik het niet gezien.
Wel sympathiek van hem, dat hij zo positief was.
Ik moet zeggen dat ik hem altijd best leuk vond, in De slimste, maar nu ik met Paulien zie hoe het ook anders kan, mis ik hem dus niet.
Ik vind Paulien en Herman tot nu toe ook leuker😊
Maar mensen gaan voorbij
Waar ik voorheen de kijkersvraag liever oversloeg kijk en luister ik nu echt met interesse ernaar. Zo open en persoonlijk ook naar de vraagsteller toe.
Meer humor en hartelijkheid ik vind het fijn!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik loop een beetje achter. Keek net de aflevering met Sophie van Winden en moest echt lachen bij de vragen over Groningen waarbij zij op een gegeven moment Belarus, Kroatië riep.

Ik vind Herman en Pauline ook leuker! Vooral Maarten speelde ik zoveel mogelijk door.
Ik vind de galerij soms echt te simpel voor woorden zoals donderdag eekhoorn, egel, wolf….maar goed ik vind Herman en Paulien ook erg leuk en het blijft een heerlijke quiz om mee te spelen vanaf de bank.
Zeemeermin84 schreef:
06-09-2025 18:21
Ik vind het echt leuker met Herman en Paulien denk ik. Sprankelender en grappiger!
Ik vond Philip Freriks en Maarten van Rossem altijd wel een leuk duo, maar op een gegeven moment werd het wel een trucje dat ik wel gezien had. Ik vind de nieuwe presentatoren echt leuk! Paulien Cornelisse vond ik sowieso al grappig, maar als duo met Hermand van der Zandt werkt het ook nog goed.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
De finale gisteren was echt gênant. Dom gegiechel.

Sowieso vind ik het nooit leuk als de laatste secondes weg laten tikken want "toch al verloren".
Goed dat Teddy eruit is.
Ze wist soms echt heel weinig.

Brankele, kende haar niet, maar wat een leuke mooie vrouw. Prachtig haar ook.
En Rob Jetten vind ik ook goed en sympathiek.
Maar vandaag vond ik Brankele toch wel irritant. Ze leek wel zenuwachtig ofzo. Dat gewiebelen gedraai op die stoel.

En wat was dat voor actie van Wijnand? Ik bleef maar pas schreeuwen.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Wat is Rob Jetten toch leuk, als je hem buiten de politiek ziet.
Dat vind ik wel met meer politici.
De politiek maakt hen irritant.
Slim is hij ook nog. Heel leuk om naar te kijken.
Lookie schreef:
15-09-2025 22:19
En wat was dat voor actie van Wijnand? Ik bleef maar pas schreeuwen.
Die dacht dat hij het toch niet zou redden en gaf maar meteen op? Heel vreemd, inderdaad.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Jetje_78 schreef:
15-09-2025 22:30
Wat is Rob Jetten toch leuk, als je hem buiten de politiek ziet.
Dat vind ik wel met meer politici.
De politiek maakt hen irritant.
Slim is hij ook nog. Heel leuk om naar te kijken.
Ik geniet ook van Rob Jetten als kandidaat in de Slimste. En hij doet het nog heel goed ook.
PoesMinoes schreef:
16-09-2025 10:55
Ik geniet ook van Rob Jetten als kandidaat in de Slimste. En hij doet het nog heel goed ook.
Goed voor de peilingen.
Rob Jetten weer door maar wat een verschil in vragen. Die vraag over Annie M.G. Schmidt is toch veel gemakkelijker dan die vraag over die rapper?
Ik vind Thomas op Nicolas Cage lijken! :P
It is
what it is.
Accept it
and move on!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven