Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
donderdag 11 september 2025 om 20:19
Was dat niet in het nieuws vanavond over die gast? En nee,ik ben er niet rouwig om. Wie zulk soort uitspraken doet krijgt van mij geen meelij. Tering!MissNuada schreef: ↑11-09-2025 00:41Als je niet erg vindt dat vrouwen nul rechten meer hebben en je het ook helemaal niet erg vindt dat er elk jaar duizenden doden vallen door gun violence (want dat hoort er gewoon bij, geen aanpassingen aan het second amendement voor het mogen hebben van een pistool) dan ga ik niet doen alsof ik enige empathie kan opbrengen voor je dood. Tabee motherfucker, thoughts and prayers, thoughts and prayers.
Je pense donc je suis
zaterdag 13 september 2025 om 08:12
je verwacht het niet...LemoosGaatDoor schreef: ↑12-09-2025 23:56Well well well…
Blijkt het dan toch niet een extreem-linkse eco-warrior, Trumphatende, Democratische transpersoon te zijn maar ‘gewoon’ een doorgedraaide, zeer rechtse, uit een Republikeins nest komende en ‘gun crazy’ gek te zijn.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 13 september 2025 om 09:35
Maar dan nog, als je niet eens bent iemand dan knal je hem maar neer?LemoosGaatDoor schreef: ↑12-09-2025 23:56Well well well…
Blijkt het dan toch niet een extreem-linkse eco-warrior, Trumphatende, Democratische transpersoon te zijn maar ‘gewoon’ een doorgedraaide, zeer rechtse, uit een Republikeins nest komende en ‘gun crazy’ gek te zijn.
Als dat de standaard wordt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 13 september 2025 om 13:59
zaterdag 13 september 2025 om 15:17
Dat schrijf ik helemaal niet. Ik heb het over al die berichtgeving dat ‘de kogel van links’ kwam/minderheidsgroeperingen. Je weet wel, de mensen die onmiddellijk bedreigd werden door zogenaamde ‘patriotten’.
zaterdag 13 september 2025 om 15:44
Oke, excuses, verkeerd begrepen.LemoosGaatDoor schreef: ↑13-09-2025 15:17Dat schrijf ik helemaal niet. Ik heb het over al die berichtgeving dat ‘de kogel van links’ kwam/minderheidsgroeperingen. Je weet wel, de mensen die onmiddellijk bedreigd werden door zogenaamde ‘patriotten’.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 13 september 2025 om 15:51
Hij was activist, toch?
Anyways, ik schrik ervan wat ik op internet erover zie dat mensen op filmpjes juichen

Ook in Nederland werd er gejuicht, die zijn in feite voor een soort van duistere doodstraf wanneer iemand zijn mening uitspreekt die hen niet aan staat. Nja, dan zal dat juichen daar ook wel onder vallen. De wereld wordt steeds vager.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
zondag 14 september 2025 om 13:07
zondag 14 september 2025 om 13:08
zondag 14 september 2025 om 16:16
zondag 14 september 2025 om 16:19
En het was er eentje uit hun eigen rechtse overtuigingen.Kidneybean schreef: ↑14-09-2025 13:07Ja dit. Waar was de ophef toen er twee linkse politici vermoord werden in Minnesota? Crickets.
Dus helemaal bizar.
Het is nu ook helemaal stil, terwijl Fox en nog wat andere staatsgekkies daar de oorlog aan het uitroepen waren. Oorlog en doodstraffen.
Nu toughts and prayers, schijnheilig gedoe is het. Ook in NL btw.
zondag 14 september 2025 om 16:20
Dat is stom, vanille is zo lekker ruikend.Henk-und-Roelie schreef: ↑14-09-2025 13:08Wat een tegenvaller!
Ik had natuurlijk in september geen parfum moeten kopen wat December heet, bovendien ruikt het niet eens naar vanille, terwijl dat wel werd beloofd.
zondag 14 september 2025 om 19:13
Dat is jammer en zelf vind ik vanille ook erg lekker ruiken.Henk-und-Roelie schreef: ↑14-09-2025 13:08Wat een tegenvaller!
Ik had natuurlijk in september geen parfum moeten kopen wat December heet, bovendien ruikt het niet eens naar vanille, terwijl dat wel werd beloofd.
Je pense donc je suis

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in