Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Fijn chrisjoh net als ik goed geslaagd. Altijd fijn. Wij zitten nog steeds buiten en zo naar bed. Honden zijn al uit geweest en liggen klaar op het trapje naar binnen..
Wat leuk dat jullie nog jurkjes gescoord hebben. En wat een prijsjes Chris. Helaas zie ik altijd leuke dingen die bij de nieuwe collectie horen dus heb zelden van die mazzeltjes :P

Of er nog wat moet gebeuren Chris hoor ik vrijdag. Ik duim heel hard dat dit het was. Voel me wel oké maar kan nog heel weinig. Zodra ik iets teveel doe dan fluit mijn lichaam me terug. Misschien wil ik ook te snel.
Nu eerst nog maar een kop koffie. Man slaapt nog, ik ben al een tijd wakker. Daarna mag hij boodschappen doen want misschien komen er spontaan mensen langs. En dan moet je wel wat in huis hebben.

Fijne dag dames!
Goedemorgen. Fladderak ik hoop dat het hier bij blijft voor jou en dat er geen verdere behandeling nodig is. het is sowieso al niet niks die operatie die je hebt gehad en het is ook echt een rotplek vind ik voor een operatie omdat je bij elke beweging daar wat aanspant of plooit. Doe dus voorlopig nog maar echt rustig aan en forceer asjeblieft niks. Ik waarschuw vriend daar ook de hele tijd al voor dat het herstel hem straks ws echt vies gaat tegenvallen, hij denkt er veel te licht over vind ik. Hij wou zich al inschrijven voor een autocross 3 weken na zijn operatie, nou dat lijkt mij toch niet zo'n heel goed plan.. gelukkig luistert hij dan ook wel als ik dat zeg en ziet hij er nu van af, maar toch.

Chris en redhead fijn dat jullie allebei goed zijn geslaagd gisteren en ook nog voor een leuke prijs, daar word nieuwe kleding extra leuk van vind ik altijd :-)

Coetje hoe is het met dochter nu?
Goedemorgen .je hebt helemaal gelijk Liz. Fijn dat ie het aan neemt van jou. en Fladderak ook naar haar lichaam luistert en naar ons😅

Vandaag thuis.huishouden en ook tussendoor iets lekkers eren heerlijk n kommetje verse soep straks.
Heerlijke Zaterdag zo vandaag 👍

Ja het jammere van die jurkjes is dat ik ze nu niet meer aan kan zijn echt zomers. En met bandjes.vrij bloot maar daar ga ik ook met warm weer de straat niet mee op.gewoon volgend zomer in huis. De trui kan ik wel aan lila is momenteel echt mijn kleur. Staat mij ook mooi.
Coetje alles goed met je dochter?

Ja Fladderak ik heb ook al prachtige dingen gezien van de nieuwe collectie en n mooie wijde bordeau rode broek gekocht.
Maar waar ik gisteren was is echt n outlet winkel van een merk.en dan nu nog n keer extra afgeprijsd.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik heb griep,of iets anders,lig alweer 2 dagen in bed.Meld me weer als ik mij beter voel.
Beterschap coetje, wat ellendig. Hier eten we vandaag friet, zelf gesneden met een gekochte loempia. Het weer is heerlijk nog hier, dus ook nog lekker gezwommen. Dat houd alles redelijk soepel. Vanavond komen mensen onze fietsen halen, ik trek de gewone fiets niet meer met de heuvels. En fietsen was zowiezo al niet mijn sterke punt gezien evenwicht..
Ik ga een tijdje op anoniem. Laters en voor iedereen alle goede dingen gewenst.
Voor jou ook alle goeds .
coetje ook weer onder de panneb. Of beter gezegd onder haar donsje.

Hier n mooie dag gehad. Even de deur uit geweest.gewoon rustig ergens buitenaf gezeten. Frisse lucht goed voor de vitamientjes. En nu slapen 💤💤
chrisjoh wijzigde dit bericht op 15-09-2025 15:48
3.44% gewijzigd
Beterschap Coetje.

Haha wat een grapjas die vriend van jou Lize. Het herstel valt me tot nu toe mee maar aan autocross moet ik toch echt nog niet denken. Een fietstocht lijkt me op dit moment al spannend :P Fijn dat hij het wel van je aanneemt.

Chris lila en bordeaux rood heb ik niet in mijn kast. Geen idee of me dat staat. Ga meestal voor minder kleurige kledingstukken.

Ik had een prima weekend. Heel rustig. Gisteren wel een rondje in het park gewandeld. Was nog heerlijk weer. Kijken of vandaag een blokje om ook lukt. Morgen wil ik proberen een klein stukje te fietsen.
Nu eerst een kop koffie.
Beterschap lieve coetje. Hier is zoon vorige week ziek thuisgebleven en hij blijft vandaag ook nog thuis bij ex, ook hier gaat dus iets rond.
Zelf gelukkig niet aangestoken dankzij dagelijks een hoge dosis vitamine C met zink en het sporten :-)

Fladderak jij wilt ook best snel vind ik, wel naar je lichaam luisteren he als het nog niet wil.. het is ja nog maar 1 week geleden morgen.
Redhead alle goeds ook voor jou, hopelijk kom je nog terug in de toekomst.
Chris het was gisteren ook een heerlijk weer om vitamine D op te pikken, dus groot gelijk dat je die hebt meegepikt :-)
Heb ik ook gedaan, ik ben de hele middag bij Hanna geweest :-)
Eergisteren was ik daar ook de hele middag, toen mocht Hanna weer kinderpony zijn voor mijn nichtje die het is gelukt haar voor het eerst los door de bak te sturen in stap en daarna heb ik haar nog voor het eerst laten draven, wel aan de longe maar dat maakte nichtje niet uit, die is apetrots op zichzelf en daar doen we het voor. Nichtje is zo dol op Hanna dat ze is begonnen met duits leren mbv duolingo zodat ze duits kan praten met haar :lol: , hoe schattig is dat dan?? :heart:
Goedemorgen .duo lingo is erg leuk om n taal te leren .ik probeer mijn Engels er mee te verbeteren.
Leuk dat je nichtje dat doet met Duits.

Fladderak doe nog niet te veel he. Voorzichtig met de operatiewond ook.

Heb nog weinig te vertellen. Ontbeten met n gekookt eitje. Denk dat ik straks nog even mijn haar ga wassen onder de douche het is toch al n latertje hier.
En vandaag zo tussen de bedrijven door wat huishoudelijke dingetjes.maak mij niet te druk.het is nog n beetje Zondag 🤣
Gelijk heb je chris. Hier geen zondag vandaag, eerst gesport vanmorgen, toen koffie gedronken bij vriend, boodschappen gedaan en naar stal geweest. Nu even zitten en uitpuffen voor ik straks weer naar vriend ga om te eten. We hebben soep van zijn moeder van gisteren met een broodje braadworst vandaag.
Vanavond aardappel kroketjes gegeten met bloemkool en n stukje vlees.
Daarna n mandarijn.
Vanmiddag n croissantje gegeten met bakkers room waar worden we toch zo dik van. 🤣
Nu n beetje t.v kijken nieuws en straks Radar. Daarna in bed lezen .
Fijne avond 🥰
Goedemorgen rustig hier.
Fijne dag
chrisjoh wijzigde dit bericht op 18-09-2025 10:55
Reden: Foutje’
2.94% gewijzigd
Zeker rustig hier, met coetje weer ziek in bed en fladderak die net vorige week geopereerd is. Hoe is het nu met jullie? Beterschap voor allebei.
Chris het word nog 2 dagen mooi weer, gaan jullie dan nog wat leuks doen?
Het is mijn bedoeling om morgen na het sporten weer es op Hanna te stappen en te kijken of ik het aandurf om alleen een rondje te maken en 's avonds gaan we weer eten in jouw stad met die ouwe van mijn vriend, dit weekend is zoon hier dus dan ga ik met hem fietsen en wandelen en ms steken we de bbq nog aan, maar es kijken wat vriend wil.
Goedemorgen,

Het is inderdaad rustig hier. Nu beleef ik ook erg weinig moet ik zeggen. Ga straks een klein stukje fietsen naar de supermarkt hier in de wijk. De koffiemelk is bijna op en daar kan ik niet zonder. Vanmiddag komt een vriendin lunchen. En verder zal het wel weer tv kijken worden.
Nog maar een kop koffie.

Fijne dag.
Ik hoop dat je snel weer de oude wordt Fladderak.je bent nog jong dus het herstel gaat dan sneller.

Leuk weer n etentje Liz. Al denk jij er iets anders over😂
Ja wij gaan morgen weg. Ik weet nog niet exact waar naar toe . Maar we zien het wel.
Vanmiddag even op zieken bezoek geweest bij n vroegere vriendin die nieuwe heup heeft gekregen. Ging wel goed met haar. Ze is ook nog 10 jaar jonger dan ik scheelt toch wel met het herstellen .

Gegeten hebben n prakje hutspot dat is de enige stamppot die ik lust opgebakken .
Morgen ook maar gelijk de boodschappen halen onderweg .
Zaterdag is het weer ook goed moeten we ook maar weer weg 😂 we kunnen de komende tijd nog genoeg binnen zitten als het weer tegen zit.
Hoop dat coetje ook snel weer opknapt .

Fijne avond lieve dames ❤️
Lize veel plezier vandaag. Hopelijk kun je even op Hanna een rondje rijden.

Chris het hele weekend op pad, ook veel plezier.

Ik was vroeg wakker vanmorgen. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag. Begin nu toch een beetje nerveus te worden. Dus ik neem nog maar een kop koffie.

Fijne dag allemaal.
Sterkte vandaag fladderak, ik duim voor de. Goede uitslag en denk aan je vandaag :hug:
Chris veel plezier vandaag!
Goedemorgen dank je Liz de zon schijnt .
Fladderak sterkte en niet bang zijn 🍀 denk aan je❤️
Fijne dag 🍀
Gelukkig goed nieuws gekregen! Ze hebben alles weg kunnen halen en de lymfeklieren waren schoon. Blijf onder controle maar geen nare behandelingen nodig. Ben zooooo opgelucht.
Wat fijn fladderak! :cheer2: :yes: Ik snap helemaal hoe je je voelt. Een Gefeliciteerd is hier wel op zijn plaats net als een lekker gebakje om het te vieren, die heb je ook wel genomen denk ik?
Goedemorgen dat is n felicitatie waard Fladderak en een :hug:
Dat je opgelucht bent kan ik begrijpen nu je best doen om weer helemaal de oude te worden.
Onder contriole blijven is alleen maar goed.
Fijne Zaterdag voor iedereen en ik schiet nu eerst onder de douche.
Haha nee Lize ik ben niet zo van het gebak.
Heb om het te vieren een weekendje Berlijn geboekt. En we gaan volgend weekend al. Zelfde hotel als begin dit jaar. Zitten we overal lekker dichtbij en kan ik me even terugtrekken mocht ik moe worden.
Vanmiddag komen er wat mensen langs om het goede nieuws te vieren. Heb nog geen idee wat we eten. Ligt er ook aan of we dan nog bezoek hebben of niet.

Fijne dag!
Wat een fijn nieuws Fladderak!! Dat mag gevierd worden.🥳
Wat leuk dat je een weekendje weg hebt geboekt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven