Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
dinsdag 16 september 2025 om 13:34
vandaar dat het me bekend voorkwam.nerdopviva schreef: ↑15-09-2025 19:06Ik las ergens dat het een ode is aan/geïnspireerd door Isabella Rossellini in Death Becomes her:
![]()
iedere millennial/genXer kent Catherine O'hara toch.., is toch wel de beste actrice van de 90's
ik ben helemaal confused.... ik dacht dat Bradley Cooper nog met Irina Shayk ging.. ze hebben ook een dochter samen.
Jodi Turner
Billy Ray is een chique clochard oftewel zwerver ,
prachtige speech van Tramell Tillman , de erste zwarte man die een prijs wint voor beste mannelijke bijrol in een dramafilm voor ‘Severance’(hoedan?!
Lisa van Blackpink was haar petticoat & rok vergeten
Javier Bardem en Penelope Cruz,
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 16 september 2025 om 13:44
Ik ken haar echt alleen maar van Home alone. Kan geen andere film opnoemen. En als ik kijk wat ze in de jaren 90 heeft gedaan, zie ik daar ook niks bekends tussen staan. Alleen The nightmare before Christmas, maar daar doet ze natuurlijk alleen de stem maar. Voor mij dus echt niet de beste actrice uit de jaren 90
dinsdag 16 september 2025 om 14:14
nhja de 90's is ook best overdreven...Irregular_Choice schreef: ↑16-09-2025 13:44Ik ken haar echt alleen maar van Home alone. Kan geen andere film opnoemen. En als ik kijk wat ze in de jaren 90 heeft gedaan, zie ik daar ook niks bekends tussen staan. Alleen The nightmare before Christmas, maar daar doet ze natuurlijk alleen de stem maar. Voor mij dus echt niet de beste actrice uit de jaren 90maar goed, ik heb ook geen idee of ik een millennial/genXer ben…
Ik ken haar vooral uit Home Alone en The Nightmare Before christmass, maar ook uit Beetlejuice en nu Schits Creek
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 16 september 2025 om 16:34
Ik heb nog wat meer foto's in het Royalstopic gezet maar hier even wat dames ook helemaal op de foto.
Ariane draagt een jurk van Victoria Beckham in een prachtige kleur blauw, 'The Gathered Waist Midi Dress' van 1200 euro. Bijna koningsblauw van kleur
.

Maxima in Jan Taminiau.

Amalia in een creatie van Taller Malmo. Haar schotel mist een antenne, zei iemand
.

Prinses Alexia draagt een robe van Solace London. Daarbij een opvallend polssieraad en een tasje gewoon van Zara. Geen hoedje en dat is opvallend; met een hoedje op deze dag eer je de democratie, aldus Erica Terpstra. Alexia droeg ook sleehakken in een lichte tint.

Ariane draagt een jurk van Victoria Beckham in een prachtige kleur blauw, 'The Gathered Waist Midi Dress' van 1200 euro. Bijna koningsblauw van kleur

Maxima in Jan Taminiau.

Amalia in een creatie van Taller Malmo. Haar schotel mist een antenne, zei iemand

Prinses Alexia draagt een robe van Solace London. Daarbij een opvallend polssieraad en een tasje gewoon van Zara. Geen hoedje en dat is opvallend; met een hoedje op deze dag eer je de democratie, aldus Erica Terpstra. Alexia droeg ook sleehakken in een lichte tint.

sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-09-2025 17:08
30.91% gewijzigd
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
dinsdag 16 september 2025 om 17:04
Prachtige jurken, en
wat een knappe vrouwen van Oranje, ze zullen vast veel plezier samen gehad hebben bij de voorbereiding, zoals de make-up en aankleding
edit: de hoed van Amalia is heel erg zoals de hoed van Kim Basinger uit de film My stepmother is an alien! Leuk!
wat een knappe vrouwen van Oranje, ze zullen vast veel plezier samen gehad hebben bij de voorbereiding, zoals de make-up en aankleding
edit: de hoed van Amalia is heel erg zoals de hoed van Kim Basinger uit de film My stepmother is an alien! Leuk!
anoniem_692b56d7e2b26 wijzigde dit bericht op 16-09-2025 17:49
25.96% gewijzigd
dinsdag 16 september 2025 om 17:17
De beste misschien niet maar ik vond haar geweldig in Beetlejuice en Schitts creek, die laatste was zo'n leuke serie.
woensdag 17 september 2025 om 00:46
https://www.volkskrant.nl/cs-b01b9fe1/
In deze link alle foto’s van de Prinsjesdag outfits inclusief bijbehorend commentaar.’
Hoop dat het te lezen is.
In deze link alle foto’s van de Prinsjesdag outfits inclusief bijbehorend commentaar.’
Hoop dat het te lezen is.
donderdag 18 september 2025 om 10:48
Martha Steward. 84 jaar en dan nog zo modieus en goed gestyled de deur uitgaan! 
De foto inspireerde tot andere celebs met een Birkin of KellyBag:
Kris Jenner ging voor alles in 1 kleur, mooi!

Kim K. ging voor slangenprintjes.

JLO heeft hem ook in het rood.

Kate Moss heeft een zomers wit exemplaar.

Victoria Beckham schijnt een hele rits tassen te hebben.

Eva Longoria paste haar schoeisel aan op de tas.

Khloe K. met een felgeel exemplaar.

JLo met haar witte tas.

Lil KIm, ondanks de prachtige tas is stijl niet te koop.

Winnie Harlow, het fake fur jasje en de laarzen matchen mooi met de tas.

Last but not least, Jane Birkin zelf met haar beroemde zwarte, ooit bestickerde exemplaar.

Jane's originele tas werd dit jaar geveild; opbrengst 10 miljoen euro.

De foto inspireerde tot andere celebs met een Birkin of KellyBag:
Kris Jenner ging voor alles in 1 kleur, mooi!

Kim K. ging voor slangenprintjes.
JLO heeft hem ook in het rood.

Kate Moss heeft een zomers wit exemplaar.
Victoria Beckham schijnt een hele rits tassen te hebben.

Eva Longoria paste haar schoeisel aan op de tas.

Khloe K. met een felgeel exemplaar.

JLo met haar witte tas.

Lil KIm, ondanks de prachtige tas is stijl niet te koop.

Winnie Harlow, het fake fur jasje en de laarzen matchen mooi met de tas.

Last but not least, Jane Birkin zelf met haar beroemde zwarte, ooit bestickerde exemplaar.

Jane's originele tas werd dit jaar geveild; opbrengst 10 miljoen euro.
donderdag 18 september 2025 om 11:04
Iets anders dan:
Melania Trump: ze blijft vaak in de schaduw maar met haar goede figuur kan ze veel mooi dragen.
Dit droeg ze bij aankomst in the UK, een trenchcoat van Burberry met een laarsje van Christian Dior.

Gisteren overdag een prachtig gesneden pak met een stijlvolle hoed in een mooie kleur.

Met Catherine en Camilla.

Gisteren bij het banket een robe van Carolina Herrera. De jurk draagt zij prachtig, hij valt perfect bij haar. Het enige wat ik minder vind is het losse haar, een chignon of opgestoken haar zou veel gracieuzer hebben gestaan en Melania heeft prachtige schouders.

Melania Trump: ze blijft vaak in de schaduw maar met haar goede figuur kan ze veel mooi dragen.
Dit droeg ze bij aankomst in the UK, een trenchcoat van Burberry met een laarsje van Christian Dior.
Gisteren overdag een prachtig gesneden pak met een stijlvolle hoed in een mooie kleur.
Met Catherine en Camilla.

Gisteren bij het banket een robe van Carolina Herrera. De jurk draagt zij prachtig, hij valt perfect bij haar. Het enige wat ik minder vind is het losse haar, een chignon of opgestoken haar zou veel gracieuzer hebben gestaan en Melania heeft prachtige schouders.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 18-09-2025 15:21
4.11% gewijzigd
donderdag 18 september 2025 om 12:24
donderdag 18 september 2025 om 13:49
Ik vind de riem er juist heel mooi bij. Met een schoentje in dezelfde tint was het voor mij helemaal af geweest. Deze jurk is echt een plaatje, kijk naar hoe de mouwen aan het lijfje gezet zijn. Echt knap gemaakt. Ik vind Melania een zeer charmante uitstraling hier hebben.
donderdag 18 september 2025 om 15:17
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in