Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 september 2025 om 14:58
donderdag 18 september 2025 om 15:09
Dan is het toch niet handig om weer precies hetzelfde topic te openen. En het eerste account had ze ook kunnen anonimiseren.
Als het al dezelfde TO is..
donderdag 18 september 2025 om 15:13
Ik wil het topic daar niet vervuilen want het is triest genoeg allemaal, dus hier heel even spuien. Gaat over het topic Kind misbruikt.
Pfff wat vind ik het lastig om te lezen hoe het door de politie wordt opgepakt (slechte onderlinge communicatie) en dat er mogelijk helemaal geen actie komt. Voel de vlammen over mijn rug...
Met alles wat er gebeurd in de wereld en dit soort gevallen vind ik het moeilijk om niet cynisch te worden.
Pfff wat vind ik het lastig om te lezen hoe het door de politie wordt opgepakt (slechte onderlinge communicatie) en dat er mogelijk helemaal geen actie komt. Voel de vlammen over mijn rug...
Met alles wat er gebeurd in de wereld en dit soort gevallen vind ik het moeilijk om niet cynisch te worden.
donderdag 18 september 2025 om 15:25
donderdag 18 september 2025 om 16:40
Breek me de bek niet los. Ik bemoei me maar helemaal niet met dat topic want ik heb qua rechtsgang en hulpverlening eigenlijk alleen maar dingen te melden waar TO nog minder vrolijk van wordt.Yavanna schreef: ↑18-09-2025 15:13Ik wil het topic daar niet vervuilen want het is triest genoeg allemaal, dus hier heel even spuien. Gaat over het topic Kind misbruikt.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
donderdag 18 september 2025 om 16:51
Niet letterlijk, maar de overeenkomsten zijn op zijn minst frappant te noemen inderdaad.
Verder raar verhaal. Ik kan me helemaal indenken dat je een keer met de verkeerde nick schrijft in een topic dat je hebt aangemaakt onder een schuilnick, maar dat je onder een schuilnick een andijvietopic in de reprise gooit dat je vier jaar geleden al onder je hoofdnick hebt geplaatst gaat mijn snappertje te boven.
donderdag 18 september 2025 om 17:00
Lady*Voldemort schreef: ↑18-09-2025 16:51Niet letterlijk, maar de overeenkomsten zijn op zijn minst frappant te noemen inderdaad.
Verder raar verhaal. Ik kan me helemaal indenken dat je een keer met de verkeerde nick schrijft in een topic dat je hebt aangemaakt onder een schuilnick, maar dat je onder een schuilnick een andijvietopic in de reprise gooit dat je vier jaar geleden al onder je hoofdnick hebt geplaatst gaat mijn snappertje te boven.
Ik snap 'em wel. Die hoofdnick is ze niet meer actief mee, de nieuwe nick was aangemaakt om zonder link naar het 'oude' het 'nieuwe en spannende leven' mee in te stappen. En in dat nieuwe leven zoekt ze nu weer naar die saus en is blijkbaar compleet vergeten dat ze daar al eerder een topic over had geopend en wat daaruit gekomen was.
donderdag 18 september 2025 om 17:12
Na jouw uitleg snap ik er nog minder van dan ik al deedS-Groot schreef: ↑18-09-2025 17:00Ik snap 'em wel. Die hoofdnick is ze niet meer actief mee, de nieuwe nick was aangemaakt om zonder link naar het 'oude' het 'nieuwe en spannende leven' mee in te stappen. En in dat nieuwe leven zoekt ze nu weer naar die saus en is blijkbaar compleet vergeten dat ze daar al eerder een topic over had geopend en wat daaruit gekomen was.

donderdag 18 september 2025 om 17:16
donderdag 18 september 2025 om 17:20
Uiteraard.
donderdag 18 september 2025 om 17:50
De tekst was 1 op 1 toch? Gewoon gekopieerd, niet per ongeluk een nieuw topic aangemaakt.S-Groot schreef: ↑18-09-2025 17:00Ik snap 'em wel. Die hoofdnick is ze niet meer actief mee, de nieuwe nick was aangemaakt om zonder link naar het 'oude' het 'nieuwe en spannende leven' mee in te stappen. En in dat nieuwe leven zoekt ze nu weer naar die saus en is blijkbaar compleet vergeten dat ze daar al eerder een topic over had geopend en wat daaruit gekomen was.
donderdag 18 september 2025 om 17:52
Nee het was geen één op één kopie.vivapimpelmees schreef: ↑18-09-2025 17:50De tekst was 1 op 1 toch? Gewoon gekopieerd, niet per ongeluk een nieuw topic aangemaakt.
donderdag 18 september 2025 om 17:56
Dat dus.Lady*Voldemort schreef: ↑18-09-2025 16:51Niet letterlijk, maar de overeenkomsten zijn op zijn minst frappant te noemen inderdaad.
donderdag 18 september 2025 om 18:06
Ik herinner me ineens een vergelijkbaar drama. Iemand plaatste een topic dat ze al eerder had geplaatst, over een geboortekaartje van een kindje met Down of zo, en het forum ontplofte en enige tijd later was die forummer dood maar een heleboel forummers wisten zeker dat ze niet echt dood was want op FB plaatste ze nog gewoon berichten en hier te breed en daar te lang, dat wérd me een rel! Rond die tijd is ook het Violenforum ontstaan en daar ging de rel nog even lekker verder. Ik weet alleen niet meer precies hoe die forummer heette, iets met bon. Oh ik weet het weer, het was Isabon.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 18-09-2025 18:07
7.33% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in