Crazyland; ervaringen
woensdag 11 september 2024 om 17:00
Wij gaan binnenkort voor het eerst naar een een Crazyland feest.
Zijn allebei wel nieuwsgierig naar bekeken worden, exhibitionisme etc.
Wie is er op ooit zo'n feest geweest? We gaan naar Dark Circus of Pleasure, zijn daar ook dark rooms, play rooms etc?
Ik lees maar weinig terug online, dus vandaar mijn vraag!
Zijn allebei wel nieuwsgierig naar bekeken worden, exhibitionisme etc.
Wie is er op ooit zo'n feest geweest? We gaan naar Dark Circus of Pleasure, zijn daar ook dark rooms, play rooms etc?
Ik lees maar weinig terug online, dus vandaar mijn vraag!
maandag 22 september 2025 om 09:05
Nou, wij vonden het een erg gezellige avond bij SDC Worldparty. Wel erg massaal en bloedheet binnen, maar de sfeer was top en wat zag iedereen er supermooi uit!
De meesten hadden gekozen voor een 'gala-look' en wat later op de avond waren er wat meer dames die hun jurk hadden omgewisseld voor lingerie.
De Pleasuredome was niet echt een pleasuredome (kleine en lichte ruimte waar wat bankjes stonden, en niets gebeurde; althans niet toen wij er waren) en het BDSM doolhof ontbrak. Ze hadden er uiteindelijk geen vergunning voor gekregen van de gemeente.
Lekker gepraat en een beetje geflirt met mensen. Heb nog heerlijk gezoend met een dame, en mijn vriend met een andere dame en om half 1 zijn we naar huis gegaan en hebben we nog een hele leuke nacht met zijn tweeën gehad
Wie is er nog meer geweest en wat vonden jullie ervan?
De meesten hadden gekozen voor een 'gala-look' en wat later op de avond waren er wat meer dames die hun jurk hadden omgewisseld voor lingerie.
De Pleasuredome was niet echt een pleasuredome (kleine en lichte ruimte waar wat bankjes stonden, en niets gebeurde; althans niet toen wij er waren) en het BDSM doolhof ontbrak. Ze hadden er uiteindelijk geen vergunning voor gekregen van de gemeente.
Lekker gepraat en een beetje geflirt met mensen. Heb nog heerlijk gezoend met een dame, en mijn vriend met een andere dame en om half 1 zijn we naar huis gegaan en hebben we nog een hele leuke nacht met zijn tweeën gehad

Wie is er nog meer geweest en wat vonden jullie ervan?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in