Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.

23-07-2025 18:21 461 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.

Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter :heart:. Daar worden we blij van.

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik vond het vanmorgen echt héél erg warm maar gelukkig lijkt het iets aan het afkoelen te zijn. Binnen gelukkig weinig last van... maar het zou juist zo fijn zijn te gaan wandelen maar daar vind ik het nog te warm voor.
28 graden buiten, dus lekker binnen rommelen de komende dagen. Ik verheug me op dinsdag! Herfst :jump:.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Het zegt ook al genoeg dat de was na 2 dagen nog steeds niet droog is. Vieze, klamme lucht :nooo:
Hopelijk waren dat de laatste warme dagen en kunnen we vanaf morgen genieten van lagere temperaturen :hyper:
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Het is hier nu zwaar bewolkt en regen :heart:
Net in de -warme- regen gefietst. Het voelt echt tropisch hier in het oosten: wel regen maar nog geen afkoeling. Ik heb hele erge hoofdpijn. Heb ik bijna nooit meer. Realiseerde me later dat het ws door het weer komt. Het is hier drukkend warm.
Hier ook zwaar bewolkt (geen regen) maar klam en warm.
Dat gezweet overal ga ik zo niet missen komende maanden heh.
Komende nacht nog warm (16 graden minimum) maar daarna…. Jeeeej

Eindelijk koelte
Wolken :heart: Wind :heart: Regen :heart:
Anaïs schreef:
21-09-2025 08:55
Wolken :heart: Wind :heart: Regen :heart:
Jaaa, kijk, zo begin ik mijn dag graag!! :heart:
Hier begint de dag ook goed!