Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 8 september 2025 om 06:39
Hier ook een nachtje zweten. Amper afgekoeld helaas. Inderdaad gelukkig bijna weer koeler.
Voor morgen staat hier echt absurd veel regen op de voorspelling. Ik denk niet dat ik ooit eerder zo veel heb gezien op de voorspelling. Door alle problemen met lekkages de afgelopen periode, krijg ik hier dus wel echt buikpijn van. Dit kan haast niet goed gaan.
Voor morgen staat hier echt absurd veel regen op de voorspelling. Ik denk niet dat ik ooit eerder zo veel heb gezien op de voorspelling. Door alle problemen met lekkages de afgelopen periode, krijg ik hier dus wel echt buikpijn van. Dit kan haast niet goed gaan.
maandag 8 september 2025 om 07:35
Ik was er vanochtend vroeg uit ivm kantoor en het viel me mee dat er een klein windje stond toen ik de deur open deed. Het is nu 23 graden in mijn huis, dus ik ben op zich al tevreden voor nu. Met deze temperaturen kleed ik me trouwens niet gelijk helemaal aan zolang ik nog thuis ben, dus dat scheelt natuurlijk ook.
Zodra ik alles aan had en de deur bijna uitging kwam de hitte me tegemoet, morgen een koelere ochtend gelukkig!
Zodra ik alles aan had en de deur bijna uitging kwam de hitte me tegemoet, morgen een koelere ochtend gelukkig!
maandag 8 september 2025 om 11:13
maandag 8 september 2025 om 11:23
maandag 8 september 2025 om 17:25
Dank je wel!!

Ik vind mezelf heel vervelend. Ik kan niets aan die regen veranderen, ik heb maatregelen genomen en mocht het misgaan kan het vaak ook gewoon opgelost worden. Toch voel ik me zo onrustig vandaag. Ik doe echt hele domme dingen deze middag gewoon door er niet bij te zijn met mn kop

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in