Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1140 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
En even voor de duidelijkheid zijn profiel is niet actief op de apps daar hebben we het weleens over gehad.
En ik vertrouw hem daarin dat dat nog steeds zo is..
Denk ook eerder een soort gemakzucht, maar als hij het bij mij zou zien en hij zou er iets over zeggen dan zou ik zeggen oh ja ik verwijder ze gelijk even..
Mimali, zou niet gaan appen met de vraag of alles goed gaat. Waarom zou je? Alleen omdat je om 09.30 uur nog niets gehoord hebt? Als ie verder niet ziek, depressief of wat dan ook is, komt dan nogal onzeker over.

Stuur zelf gewoon een leuk gifje, dat doen wij ook.
@Mimali:

De ene hecht zich aan die goedemorgen appjes de andere niet, ik vond/vind ze wel belangrijk. Dat laat toch even zien 'ik denk aan je'.

Over die app gesproken...ik vind het een rode vlag. Achteraf gezien nu had mijn ex die na 2 maanden exclusief daten er ook nog opstaan, verder nooit zijn telefoon gezien. Maar hij zei toen 'Ik zag dat je me verwijderd heb op Tinder en je nog een profiel heb op Bumble'. Uitgelegd dat ik de apps verwijderd heb en ook mijn accounts en dat dat account van Bumble waarschijnlijk een ouder profiel was (deze toen ook verwijderd). Nu achteraf gezien, was dat al een rode vlag...waarom spreek je er mij erop aan maar zit jij wel nog op Tinder en Bumble??

Iemand die er volop voor wilt gaan verwijderd die apps.....maar dat vind ik
Marathonloopster schreef:
24-09-2025 12:59
Mimali, zou niet gaan appen met de vraag of alles goed gaat. Waarom zou je? Alleen omdat je om 09.30 uur nog niets gehoord hebt? Als ie verder niet ziek, depressief of wat dan ook is, komt dan nogal onzeker over.

Stuur zelf gewoon een leuk gifje, dat doen wij ook.
Ik denk dan er kan ook iets gebeurd zijn, hij is deze week alleen dus vandaar mijn gaat het goed..
Maar misschien moet ik idd op mijn handen zitten soms
Mimali schreef:
24-09-2025 12:57
En even voor de duidelijkheid zijn profiel is niet actief op de apps daar hebben we het weleens over gehad.
En ik vertrouw hem daarin dat dat nog steeds zo is..
Denk ook eerder een soort gemakzucht, maar als hij het bij mij zou zien en hij zou er iets over zeggen dan zou ik zeggen oh ja ik verwijder ze gelijk even..
En gemiddeld zie je je apps scherm toch wel een paar keer per dag toch? Dat je dan niet denkt 'ohja dit zou ik verwijderen' en dat dan niet meteen even doet zou ik wel echt vervelend vinden ja.
Gewoon _melon met login problemen
_melon2 schreef:
24-09-2025 13:05
En gemiddeld zie je je apps scherm toch wel een paar keer per dag toch? Dat je dan niet denkt 'ohja dit zou ik verwijderen' en dat dan niet meteen even doet zou ik wel echt vervelend vinden ja.
Nee want hij heeft mapjes op zijn telefoon dus dat zie je niet steeds voorbij komen..

Maar ik zou het wel fijn vinden als hij ze uit zichzelf verwijderd en niet omdat ik het vraag, dus ik twijfel of ik er nog iets over ga zeggen..

En voor de rest gaat het echt heel goed, hij laat merken dat hij gek op me is, laat dat ook zien in alles..
Dus ene kant denk ik zeur niet zo, andere kant knaagt het ..
mimali wijzigde dit bericht op 24-09-2025 13:09
30.86% gewijzigd
Mimali schreef:
24-09-2025 13:02
Ik denk dan er kan ook iets gebeurd zijn, hij is deze week alleen dus vandaar mijn gaat het goed..
Maar misschien moet ik idd op mijn handen zitten soms
Wacht even... gaat dit over een volwassen man?

Het klinkt nu een beetje alsof het over een kind gaat die alleen thuis is....

Sorry, klinkt beetje lullig, maar lees dit even na.
Mimali schreef:
24-09-2025 13:06
Nee want hij heeft mapjes op zijn telefoon dus dat zie je niet steeds voorbij komen..

Maar ik zou het wel fijn vinden als hij ze uit zichzelf verwijderd en niet omdat ik het vraag, dus ik twijfel of ik er nog iets over ga zeggen..
Nouja, dan weet je alsnog dat ze erop staan en dat je ze zou verwijderen en/of dat je liefje het prettig vindt als je ze zou verwijderen.
En als ze het dan zegt en je doet het niet meteen even. Tja.
Maar sowieso moet hij dat toch ook zelf willen als hij serieus met jou is?

Maar goed, zelf weten natuurlijk.
Gewoon _melon met login problemen
Marathonloopster schreef:
24-09-2025 13:07
Wacht even... gaat dit over een volwassen man?

Het klinkt nu een beetje alsof het over een kind gaat die alleen thuis is....

Sorry, klinkt beetje lullig, maar lees dit even na.
Ja een volwassen man kan toch niet meer wakker worden, van zijn fiets gereden worden enz enz.. niemand die dat mij laat weten in eerste instantie..

Ik vind s'ochtends een teken van leven gewoon fijn..
Mimali schreef:
24-09-2025 13:06

En voor de rest gaat het echt heel goed, hij laat merken dat hij gek op me is, laat dat ook zien in alles..
Dus ene kant denk ik zeur niet zo, andere kant knaagt het ..
Dan zou ik me echt geen zorgen maken…

‘Gaat alles goed’ omdat hij niet vroeg in de ochtend een ‘goeiemorgen’ heeft gestuurd vind ik ook een beetje onnodig.
Mimali schreef:
24-09-2025 13:11
Ja een volwassen man kan toch niet meer wakker worden, van zijn fiets gereden worden enz enz.. niemand die dat mij laat weten in eerste instantie..

Ik vind s'ochtends een teken van leven gewoon fijn..
Sta jij niet als ICE in zijn telefoon?
Maar hoe groot is de kans…
Attraverso schreef:
24-09-2025 13:15
Dan zou ik me echt geen zorgen maken…

‘Gaat alles goed’ omdat hij niet vroeg in de ochtend een ‘goeiemorgen’ heeft gestuurd vind ik ook een beetje onnodig.
Hij is geen ochtendmens dat is misschien handig om er nog even bij te zeggen.. dus wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dat voor hem niet perse dagelijks hoeft..
Attraverso schreef:
24-09-2025 13:16
Sta jij niet als ICE in zijn telefoon?
Maar hoe groot is de kans…
Dat denk ik niet..
Ja daar heb je ook een punt..
Och, ik vind het feit dat die apps nog op zijn telefoon staan niet zo veel zeggen, eigenlijk. Zou mij ook zomaar kunnen gebeuren, denk ik en ik vind mezelf 1 van de betrouwbaarste mensen die ik ken.

Als ik echter jouw vriend zou zijn en ik zou iedere ochtend een goedemorgenberichtje moeten sturen en er, als ik dat om 9.30 nog niet gedaan had, gedacht zou worden dat ik dood in bed lig of van mijn fiets gereden zou zijn, zou ik het wel Spaans benauwd krijgen.
MissUnderstood schreef:
24-09-2025 13:23
Och, ik vind het feit dat die apps nog op zijn telefoon staan niet zo veel zeggen, eigenlijk. Zou mij ook zomaar kunnen gebeuren, denk ik en ik vind mezelf 1 van de betrouwbaarste mensen die ik ken.

Als ik echter jouw vriend zou zijn en ik zou iedere ochtend een goedemorgenberichtje moeten sturen en er, als ik dat om 9.30 nog niet gedaan had, gedacht zou worden dat ik dood in bed lig of van mijn fiets gereden zou zijn, zou ik het wel Spaans benauwd krijgen.
+ 1

Ik ben meelezer hier. Maar volgens mij kennen ze elkaar ook nog 'maar' 2 maanden. Ik zou het ook benauwd krijgen.
MissUnderstood schreef:
24-09-2025 13:23

Ik snap wel dat ze een teken van leven fijn vindt, maar stuur dan gewoon een leuk gifje waar ie van moet glimlachen en hij daar een leuke reactie op kan sturen.

"Alles goed?" omdat ie om half 10 nog niets heeft laten horen is idd wat benauwend
aurora79 schreef:
24-09-2025 13:30
+ 1

Ik ben meelezer hier. Maar volgens mij kennen ze elkaar ook nog 'maar' 2 maanden. Ik zou het ook benauwd krijgen.
Bijna goed, het is bijna 4 maanden inmiddels , wat ook relatief kort is natuurlijk..
aurora79 schreef:
24-09-2025 13:30
+ 1

+2
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Mimali, ik zou ook onzeker worden als ik met iemand exclusief ben en de datingapps staat er nog op. Iedereen heeft er verschillende meningen over , maar als jullie het zien op zijn telefoon en vervolgens legt hij meteen zijn telefoon weg. Wat is het voor kleine moeite om het meteen te verwijderen dan?
Ik zou hier echt een onderbuikgevoel van krijgen.
Attraverso schreef:
23-09-2025 14:27
Mijn date is zo enthousiast (en dus vol verwachtingen) dat het bijna gedoemd is te mislukken 🙄
Hij vroeg me zelfs al om verlof te nemen tijdens oud/nieuw om dat samen in het buitenland te vieren .
Wow jeetje! Daar raak je toch helemaal benauwd van. Gaat je date nog wel door vandaag?
Attraverso schreef:
23-09-2025 17:28
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik begon te daten ook wel soms kon denken dat ik met de man van mijn leven aan’t appen was 🫣
20 jaar geleden of zo… wij weten intussen wel beter he 😂
HAHA🤣 Nou, dat heb ik ook gehad toen ik begon met daten (2,5 jaar geleden) en in mijn hoofd woonde ik soms al samen, gingen we op vakantie en langs familie etc. maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om dit ook uit te spreken haha!

Vervelend Mimali! Iedereen zit anders in elkaar en nu komen mannen sowieso va een andere planeet haha maar waarschijnlijk vind hij de ‘goedemorgen’ appjes niet zo belangrijk en is hij meer van het losse appen dus appen wanneer je er zin in hebt. En wat betreft de apps: Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn, het zou mij ook heel onzeker maken want als je écht samen bent dan heb je die apps niet meer in mijn ogen. En als het knaagt: bespreek dit met hem en vertel hoe jij dit ziet en hoe je je erbij voelt..
Ik weet niet exact wat je bedoelt, maar als er nog een icoontje van een app op een telefoon staat wil dat toch niet zeggen dat je die app nog actief gebruikt?
Attraverso schreef:
24-09-2025 08:59
Peertjes, is het niet zo dat diegene die de draad opent voor hij vol geraakt van de markt af is? 😉
Hoe gaat het bij jou?
Is dat zo? Dan mag ik mijzelf weleens gaan afstoffen en actie ondernemen 🤣
Peertjes schreef:
24-09-2025 13:56
Ik weet niet exact wat je bedoelt, maar als er nog een icoontje van een app op een telefoon staat wil dat toch niet zeggen dat je die app nog actief gebruikt?
Klopt, en ik weet ook dat hij niet actief is op de apps, maar waarom zou je ze dan niet verwijderen?
Mimali schreef:
24-09-2025 14:01
Klopt, en ik weet ook dat hij niet actief is op de apps, maar waarom zou je ze dan niet verwijderen?
Ja, dat vraag ik mijzelf soms ook af als ik een app zoek en langs tig icoontjes scrol en voor de zoveelste keer vind dat ik die eens moet verwijderen 😉 Aard van het beestje?
Peertjes schreef:
24-09-2025 14:06
Ja, dat vraag ik mijzelf soms ook af als ik een app zoek en langs tig icoontjes scrol en voor de zoveelste keer vind dat ik die eens moet verwijderen 😉 Aard van het beestje?
Als je het zo bekijkt...
Maar is een datingapp niet wat meer beladen als je iets serieus aan het opbouwen bent?
Weet het zelf ook niet zo goed, heb dit na lange tijd weer eens met iemand dus dat brengt ook onzekerheid mee soms.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven