Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Emmely schreef:
25-09-2025 10:54
Nou mijn date nam weer contact op, hij is heel druk en vond ook dat hij me te weinig ziet. Maar verder geen actie dus tja…

Hmm, klinkt alsof hij je op de waakvlam laat staan. Waarom vraag je hem niet gewoon op de man af of hij van plan is om daar wat aan te gaan doen?
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
25-09-2025 10:36
Klinkt wel een beetje als een dandy of een playboy. Niet als een man om een duurzame relatie mee op te bouwen.
Precies dit inderdaad! Lijkt mij heel irritant als iemands telefoon constant roodgloeiend staat..
Pupke schreef:
25-09-2025 11:10
Precies dit inderdaad! Lijkt mij heel irritant als iemands telefoon constant roodgloeiend staat..
Vond ik heel erg raar… hij keek er bijna nooit naar, waarom zette hij die niet op stil..
Attraverso schreef:
25-09-2025 11:47
Vond ik heel erg raar… hij keek er bijna nooit naar, waarom zette hij die niet op stil..

Misschien vond hij zichzelf zo wel interessant/belangrijk overkomen?
Of het is voor hem zo normaal dat hij het niet eens meer hoort...
Attraverso schreef:
25-09-2025 11:47
Mijn vent heeft dat ook. Continu meldingen, zelfs als er een kat door de tuin loopt komt er een melding van de camera. Continu pling en scherm licht op. Maar hij ziet en hoort het niet eens. Kijkt er ook niet naar. Toen hij merkte dat ik erdoor afgeleid werd, zette hij alles uit.

Verder weet ik niet wat je verder schreef, dus geen idee of dit een leuke man is. Ik zou zelf afknappen op twee strandstoelen midden in de stad. Dan hou je naar mijn idee een beetje teveel van aandacht.
Als hij inderdaad met belangrijke zakelijke activiteiten😀 bezig is Attraverso dan wil hij wel weten wanneer hij echt moet reageren. En het niet strikt noodzakelijke laat hij dan gaan. Zoiets zou het kunnen zijn.
En ik blijf het hilarisch vinden die strandstoelen en vind het van jou ook enorm stoer dat je dat gewoon gedaan hebt.
Wat is dat met die strandstoelen?
Mus* schreef:
25-09-2025 10:59
Hmm, klinkt alsof hij je op de waakvlam laat staan. Waarom vraag je hem niet gewoon op de man af of hij van plan is om daar wat aan te gaan doen?
Als ik hem spreek ga ik dat zeer zeker doen. Maar ga zelf geen contact zoeken met hem.
Het lijkt idd op beetje warmhouden. Merkte dat ik toch weer beetje vertrouwen erin kreeg, dus baal er wel weer van.
Maar… ik ben er nu wel echt klaar mee geloof en hoop ik.
Mus, mis je de man?

Peertjes, nog niet gezien toch, werkman? Verder toevallig nog iets gehoord over zijn relatie van bijv die collega?

Miss Understood, ben jij nu aan het daten?

Idd hoe is het met jou? Weer nieuwe gesprekken lopen of nog contact met die ene man die niet meer reageerde?

Pupke, feeling better?
Emmely schreef:
25-09-2025 13:37

Miss Understood, ben jij nu aan het daten?

Niet echt; ik heb 2 uitgestelde dates staan (1 via Breeze en 1 via een andere site), waarbij beide mannen na het prikken van een datum deze wilden verzetten naar een andere dag. Prima, kan gebeuren.

Ik moet wel zeggen dat ik er niet zo'n zin meer in heb, in dat hele datinggebeuren dus ik laat deze 2 dates nog doorgaan en dan ben ik er wel weer klaar mee :-).
Attra, ik heb je gewiste berichtje gemist, maar jammer dat het 'em niet gaat worden.

Emmely, heb je nog wel gereageerd toen hij van zich liet horen?

Ik kreeg eind vorige week ook nog een bericht van date na vier dagen radiostilte; dat hij druk was etc.. Het lullige was dat hij mij zou laten weten of we elkaar nog konden zien die dagen en dat heeft hij dus niet gedaan. Vervolgens heb ik laten weten wat ik ervan vond (gewoon op een nette manier) en sindsdien is het weer stil. Ik denk dat het nu stil gaat blijven. Vind het echt niet fijn, het is de zoveelste keer dat ik gewoon niks meer hoor van een date en moet echt oppassen dat ik niet te veel aan mijzelf ga twijfelen. :(
Mimali, alles is wel geschreven maar wilde toch even zeggen dat ik dat van die apps toch idd bespreekbaar zou maken. En de goedemorgen berichtjes.. Laat hij verder wel iedere dag iets horen? Zo ja, dan zou ik mij niet te druk maken om die berichtjes in de ochtend. Zeker niet al om 9.30 uur.
Idd ik weet dat het makkelijk praten is en maak mezelf er soms ook schuldig aan maar dit ligt niet aan jou! Niet twijfelen aan jezelf!
Idd_ schreef:
25-09-2025 14:10
Mimali, alles is wel geschreven maar wilde toch even zeggen dat ik dat van die apps toch idd bespreekbaar zou maken. En de goedemorgen berichtjes.. Laat hij verder wel iedere dag iets horen? Zo ja, dan zou ik mij niet te druk maken om die berichtjes in de ochtend. Zeker niet al om 9.30 uur.
Ja er is zeker contact via de app elke dag en we bellen paar keer in de week .

Wat rot dat jouw date je zo laat bungelen, en nee het ligt niet aan jou, echt niet!
Emmely schreef:
Pupke, feeling better?
Ja, voel mij al wel weer wat beter gelukkig ;)
Merk dat het ook al heel veel scheelt dat ik erover praat met de HA, de POH, leidinggevende op het werk.

MissUnderstood schreef:
25-09-2025 13:49
Ik moet wel zeggen dat ik er niet zo'n zin meer in heb, in dat hele datinggebeuren dus ik laat deze 2 dates nog doorgaan en dan ben ik er wel weer klaar mee :-).
Hier hetzelfde. Ik had maandag volgens mij Bumble aangemaakt, in de hoop dat dat beter is dan Tinder, maar echt 0 matches! NUL! Dan zakt de moed je ook echt in de schoenen hoor. Maar misschien is één van de twee dates wél heel leuk!

Wat rot om te horen Idd. Maar ga niet aan jezelf twijfelen want het ligt écht niet aan jou! Ik weet niet wat het is met de mannen van nu maar het lijkt wel alsof er iets in de lucht hangt waardoor ze zo zijn.
Ik heb Tinder sinds eergisteren weer erop gezet en heb wel een aantal matches, met eentje heb ik nummers uitgewisseld. We hebben gedoseerd contact, wat prima is. Beetje aftasten maar we hebben wel beide een hond, lopen hard en dat is wel wat ik leuk vindt. Ziet er ook aantrekkelijk uit, niet mijn type maar proberen waard. Hij had een eenmalig filmpje gestuurd met zijn hondje en Hey (mijn naam) erbij, toen ik mijn nummer gaf. Vind ik dan wel een leuke actie, we gaan het zien als het naar een date toe lijdt.
Pupke schreef:
25-09-2025 14:54
Ja, voel mij al wel weer wat beter gelukkig ;)
Merk dat het ook al heel veel scheelt dat ik erover praat met de HA, de POH, leidinggevende op het werk.

Hier hetzelfde. Ik had maandag volgens mij Bumble aangemaakt, in de hoop dat dat beter is dan Tinder, maar echt 0 matches! NUL! Dan zakt de moed je ook echt in de schoenen hoor. Maar misschien is één van de twee dates wél heel leuk!

Wat rot om te horen Idd. Maar ga niet aan jezelf twijfelen want het ligt écht niet aan jou! Ik weet niet wat het is met de mannen van nu maar het lijkt wel alsof er iets in de lucht hangt waardoor ze zo zijn.
Aaah Pupke het is echt een ramp hoor, ik heb Bumble vorige week er even op gezet, maar na 2 dagen weer verwijderd...echt niks. Tinder nu erop en heb wel al matches....maar ook genoeg dat ik denk...'brrrrrr'.
Emmely schreef:
Mus, mis je de man?

Het blijft een lastige situatie. We appen dagelijks en (video)bellen gemiddeld om de dag, schat ik. Het ene moment voelt het bijna alsof we naast elkaar op de bank zitten, het andere moment ben ik dat stomme scherm heel erg zat. De hele tijd 'feast or famine' is ook niet zo makkelijk. Als we samen zijn, dan heb ik nogal last van FOMO en zou ik het liefst bijna elk uur van de dag benutten. Maar hij zit op een gegeven moment aan zijn taks en heeft dan ook tijd alleen nodig (wat ik prima snap).

Ik denk soms dat het mij net iets beter lukt om me aan deze situatie aan te passen. Als we bij elkaar zijn, dan ga ik er vol voor en ben ik blijkbaar in staat om mijn grenzen op te rekken (want eigenlijk heb ik die alleentijd normaal gesproken ook echt nodig). En als we 1800 km apart zitten, dan lijk ik daar wat beter in te kunnen berusten dan hij. Hij mist me dan al de dag nadat ie is vertrokken.

We hopen nog steeds dat het langzamerhand meer gaat wennen. Voorlopig vliegt hij wat vaker heen en weer (het gaat nog wel een tijd duren voordat ik bij hem kan verblijven). Dus hij komt maandag alweer voor een paar dagen. We gaan het zien. Tot nu toe hebben we het ruimschoots voor elkaar over. En het heeft natuurlijk ook leuke kanten. We bespringen elkaar als we elkaar weer zien en de vonken vliegen er in de dagen daarna vanaf. En dan sta ik weer mijn tranen weg te slikken op het vliegveld.
Ik zie vlinderman vanmiddag weer..! We gaan wat leuks doen en hij blijft slapen :flirting:
Jee Mus, mooi geschreven, er lijkt ruimte voor jullie verschillende persoonlijkheden en karakters. Het klinkt wijs, genuanceerd en liefdevol. Iets wat niet altijd vanzelf gaat, lijkt me.
En ach niets is perfect, kennelijk heeft dit zo moeten zijn, die afstand etc. En fijn dat hij vaak kan komen!
Emmely schreef:
26-09-2025 09:25
Jee Mus, mooi geschreven, er lijkt ruimte voor jullie verschillende persoonlijkheden en karakters. Het klinkt wijs, genuanceerd en liefdevol. Iets wat niet altijd vanzelf gaat, lijkt me.
En ach niets is perfect, kennelijk heeft dit zo moeten zijn, die afstand etc. En fijn dat hij vaak kan komen!

Ja klopt, wij zeggen ook regelmatig tegen elkaar dat het ergens ook een luxeprobleem is. We hebben de liefde gevonden, wat wil je nog meer? En ja, ik denk ook graag dat het zo heeft moeten zijn. Hij is (te) vroeg na zijn scheiding weer begonnen met daten. Maar als hij dat niet had gedaan, dan waren we elkaar nooit tegengekomen. Ik had toen nog maar een paar weken een betaald account op Bumble (waardoor ik de locatie kon aanpassen en in Nederland kon zoeken). Ik was er op dat moment al helemaal klaar mee en niet van plan om dat account nog te verlengen.

De timing werkte ook op een andere manier heel erg goed. Hij vindt het weleens jammer dat we elkaar niet zijn tegengekomen toen we nog jong waren. Maar ik weet zeker dat ik tot hooguit een jaar geleden nooit op hem was gevallen. En ik denk eigenlijk dat hij mij ook niet leuk had gevonden. Ik heb lange tijd een flink pantser om me heen gehad. Dus ook wat dat betreft was het denk ik precies het goede moment.

Het wordt de komende jaren nog een bumpy road, maar ik denk echt dat ik de man heb gevonden met wie ik oud wil worden.
Het klinkt goed Mus, maar eerlijk gezegd vind ik dat wel raar, dat iemand na een lange relatie met kinderen zegt dat hij je graag tegen was gekomen toen hij jong was. Hij heeft een heel leven gehad met die vrouw, en ze hebben samen kinderen. Had ie die dan liever niet willen hebben? Zulke uitspraken doen mij denken dat ie eerst nog wat werk te doen heeft, voordat hij weer toe is aan een relatie. Namelijk het verleden waarderen voor wat het was, leren wat zijn eigen rol was en wat hij nu anders zou willen en doen.
Ik heb nog wel contact met mijn date maar het word minder , en dat komt door mij. Hij neemt genoeg initiatief om te appen, maar ik merk dat ik geen toenadering meer zoek. Misschien moet ik eerst mijn ex helemaal een plek geven, want hij zit nog veel te veel in mijn hoofd. Mijn date heeft ook een superdruk leven (is zelfstandig ondernemer) en door meerdere dingen wat hij doet in zijn leven heb ik ook het idee dat hij misschien te druk is op dit moment. Ik vul dit natuurlijk allemaal in , maar door al deze factoren maakt dat ik mezelf terugtrek en hem misschien toch niet interessant genoeg vind.
Happening schreef:
26-09-2025 17:17
Het klinkt goed Mus, maar eerlijk gezegd vind ik dat wel raar, dat iemand na een lange relatie met kinderen zegt dat hij je graag tegen was gekomen toen hij jong was. Hij heeft een heel leven gehad met die vrouw, en ze hebben samen kinderen. Had ie die dan liever niet willen hebben? Zulke uitspraken doen mij denken dat ie eerst nog wat werk te doen heeft, voordat hij weer toe is aan een relatie. Namelijk het verleden waarderen voor wat het was, leren wat zijn eigen rol was en wat hij nu anders zou willen en doen.

Goede vragen. Ik vind het wat privé (want gaat niet over mij) om hierop in te gaan, maar hij is dol op zijn kinderen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven