Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
vrijdag 26 september 2025 om 19:51
Catlover40 schreef: ↑26-09-2025 18:57Ik heb nog wel contact met mijn date maar het word minder , en dat komt door mij. Hij neemt genoeg initiatief om te appen, maar ik merk dat ik geen toenadering meer zoek. Misschien moet ik eerst mijn ex helemaal een plek geven, want hij zit nog veel te veel in mijn hoofd. Mijn date heeft ook een superdruk leven (is zelfstandig ondernemer) en door meerdere dingen wat hij doet in zijn leven heb ik ook het idee dat hij misschien te druk is op dit moment. Ik vul dit natuurlijk allemaal in , maar door al deze factoren maakt dat ik mezelf terugtrek en hem misschien toch niet interessant genoeg vind.
Is het dan niet eerlijker om dit tegen hem te zeggen? Zeker gezien alle ervaringen hier van mensen die aan de andere kant hebben gezeten?
The impossible only takes a little longer
vrijdag 26 september 2025 om 20:18
Eens.
Je schreef dat hij een serieuze man is, ook druk met zijn bedrijf maar toch serieus moeite doet om contact te onderhouden.
Dat jij eigenlijk valt voor foute mannen, aantrekken en afstoten, en je denkt nog steeds aan je ex.
Sorry, maar van dit soort gedrag krijg ik de kriebels. Vind het ook niet helemaal passen in dit topic, daarom reageer ik ook zelden op dit soort berichten.
Gun die man zijn tijd beter te besteden en ben gewoon eerlijk.
vrijdag 26 september 2025 om 20:20
Ah dat is wel fijn dat het contact verder goed is. Je kunt het er nog over hebben maar het kan gewoon dat het niet in zijn systeem komt, dat goedemorgen appje zo vroeg al te verzenden.
Dank jullie voor de reacties. Ik ben inmiddels iets rustiger *even afkloppen*, maar het blijft nog even rot. We hadden meerdere dates gehad en daarin ook e.e.a. fysiek gebeurd. Blijf het gewoon een klotestreek vinden. Maarja gewoon niks aan te doen weer.
Pupke, fijn dat je je weer beter voelt!
vrijdag 26 september 2025 om 20:25
Wie heeft gezegd dat ik dat niet ga zeggen tegen hem ? Volgens mij staat dat nergens toch.Peertjes schreef: ↑26-09-2025 20:18Eens.
Je schreef dat hij een serieuze man is, ook druk met zijn bedrijf maar toch serieus moeite doet om contact te onderhouden.
Dat jij eigenlijk valt voor foute mannen, aantrekken en afstoten, en je denkt nog steeds aan je ex.
Sorry, maar van dit soort gedrag krijg ik de kriebels. Vind het ook niet helemaal passen in dit topic, daarom reageer ik ook zelden op dit soort berichten.
Gun die man zijn tijd beter te besteden en ben gewoon eerlijk.
En het heeft er niks mee te maken of ik foute mannen aantrek of niet. Ik merk dat ik toch nog niet toe ben aan daten en dat mag toch?
Dus doe even normaal dat je er de kriebels van krijgt en dat dit niet in dit topic hoort.
Ik dacht dat je op een forum iets kwijt kon, maar je word meteen aangevallen hier.
vrijdag 26 september 2025 om 20:36
Excuses voor dat je meteen aangevallen wordt hier. Excuses ook voor de conclusie dat het niets te maken heeft met dat je foute mannen aantrekt.Catlover40 schreef: ↑26-09-2025 20:25Wie heeft gezegd dat ik dat niet ga zeggen tegen hem ? Volgens mij staat dat nergens toch.
En het heeft er niks mee te maken of ik foute mannen aantrek of niet. Ik merk dat ik toch nog niet toe ben aan daten en dat mag toch?
Dus doe even normaal dat je er de kriebels van krijgt en dat dit niet in dit topic hoort.
Ik dacht dat je op een forum iets kwijt kon, maar je word meteen aangevallen hier.
Dat er niets geschreven stond dat je hem dat ging vertellen klopt want daar schreef je ook niets over. Dat was dan ook een vraag van iemand of dat misschien niet beter was.
vrijdag 26 september 2025 om 20:40
Ik ga hem dat zeker wel vertellen , want andersom zou ik dat ook waarderen.Peertjes schreef: ↑26-09-2025 20:36Excuses voor dat je meteen aangevallen wordt hier. Excuses ook voor de conclusie dat het niets te maken heeft met dat je foute mannen aantrekt.
Dat er niets geschreven stond dat je hem dat ging vertellen klopt want daar schreef je ook niets over. Dat was dan ook een vraag van iemand of dat misschien niet beter was.
vrijdag 26 september 2025 om 20:42
Dat is echt niet waar. In tegendeel. Schrijf hier al jaren mee en heb er veel aan.Catlover40 schreef: ↑26-09-2025 20:25Ik dacht dat je op een forum iets kwijt kon, maar je word meteen aangevallen hier.
Ik zou zelf niet zo cru reageren maar we hebben allemaal al meegemaakt dat we tijd investeren in, gevoelens ontwikkelen voor en teleurgesteld worden door iemand die eigenlijk nog niet klaar is om te daten en je gebruikt om een ex te vergeten. Erg pijnlijk. Dat is trouwens één van de redenen dat online daten vaak klote is. Als iemand hier dan komt verklaren net dát te doen met een man die het goed meent steekt dat wel een beetje.
Dus ajb laat hem snel weten hoe het zit.
vrijdag 26 september 2025 om 20:45
Je hoeft er ook niet op in te gaan hoor, maar ik hoor dat meer van mannen en vrouwen die snel na breuk weer in een relatie stappen. Meestal is dat niet een teken van een geweldige zelfreflectie.
vrijdag 26 september 2025 om 20:55
Ja, wel weer wat wijzerEmmely schreef: ↑25-09-2025 13:37Mus, mis je de man?
Peertjes, nog niet gezien toch, werkman? Verder toevallig nog iets gehoord over zijn relatie van bijv die collega?
Miss Understood, ben jij nu aan het daten?
Idd hoe is het met jou? Weer nieuwe gesprekken lopen of nog contact met die ene man die niet meer reageerde?
Pupke, feeling better?
Ik merkte toch wat afstand tot mij, en toch ook dat hij van afstand mij bekeek. Maar momenteel twijfel ik aan alles in mijn beoordeling.
Een andere collega heeft hij verteld ook van zijn beginnende relatie.
Met mij heeft hij daarover niets gedeeld.
Ik wil natuurlijk niet dat iets herkenbaar wordt, zowel voor mijzelf niet als voor hem dan wel de mensen om hem heen.
Het lijkt erop dat hij haar heeft ontmoet in de zomer vakantieperiode in het buitenland.
Het is een vrouw als je kijkt naar de social media dat je denkt hoe dan. Hoe serieus dat te nemen is, maar blijkbaar voor hem wel? Hierdoor was ik wel wat afgeknapt.
Gisteren moest ik hem bellen voor iets rondom werk. Ook enkel over werk gesproken dus wederom totaal geen signalen van iets anders of andere intenties over en weer.
Toch merkte ik weer hoe blij ik word als we elkaar spreken. Hoeveel energie ik er van krijg. Een kriebel toch ook.
En denk ik: hoe dan kan ik dit zo verkeerd voelen, verkeerd interpreteren, hoe kan het dat jij dit niet voelt zo?
En toch is dat blijkbaar zo.
Niet quoten.
vrijdag 26 september 2025 om 20:58
Ik zal niet zeggen dat hij al helemaal over die relatie heen is. En hij is beschadigd en schiet daardoor soms in oude reflexen. Maar dat geldt voor mij net zo goed. Als je 50+ bent, heb je nou eenmaal het een en ander meegemaakt. Maar ik kan hem absoluut niet betrappen op een gebrek aan zelfreflectie.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 26 september 2025 om 21:04
Dat dus. Zolang je dat als uitgangspositie houdt kan je ook zorgvuldig omgaan met een ander.Catlover40 schreef: ↑26-09-2025 20:40Ik ga hem dat zeker wel vertellen , want andersom zou ik dat ook waarderen.
zondag 28 september 2025 om 12:14
Maar dat kan toch ook naast elkaar bestaan Happening? Het hoeft niet het één of het ander te zijn, en hij is vast en zeker dolgelukkig met zijn kinderen maar het kan ook wel eens door zijn hoofd schieten dat hij had gehoopt dat hij Mus veel eerder was tegengekomen. Juist omdat ze zo gelukkig met elkaar zijn. Ik vind het juist wel heel mooi dat hij zoiets zegt
Ahh maar je mag je ook zo voelen hè Peertjes! Soms gebeuren er dingen wat echt een groot raadsel voor je is en toch is het dan zo.. Alles (mensenkennis etc) laat je heel soms even in de steek en dat is heel erg zuur. Virtuele knuffel!
Ik heb gisteren ook weer voor de 8975ste keer zowel Bumble als Tinder aangemaakt
Ik ben klaar om teleurgesteld te worden! Haha. Nee, grapje.. of nouja klein beetje dan..
Op Bumble een match maar die praat niet echt, vooral hele korte antwoorden. Voorbeeld: Ik vertelde welke sport ik deed en toen zei hij alleen ‘Leuk
’ Naja en dat gaat dus de hele tijd zo, wel een beetje jammer dus misschien geef ik dat wel aan. Tinder nog niet veel nieuws. En soms vraag ik mijzelf echt af of de leuke mannen niet gewoon op zijn want een leuke man vinden, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Het lijkt wel alsof we geen naald maar een lens zoeken in een hooiberg zo hoog als de Mount Everest.

Ahh maar je mag je ook zo voelen hè Peertjes! Soms gebeuren er dingen wat echt een groot raadsel voor je is en toch is het dan zo.. Alles (mensenkennis etc) laat je heel soms even in de steek en dat is heel erg zuur. Virtuele knuffel!
Ik heb gisteren ook weer voor de 8975ste keer zowel Bumble als Tinder aangemaakt

zondag 28 september 2025 om 13:02
Pup dat geeft niet zo veel zin om te blijven appen…
Ik begrijp wel dat mus haar vriend zegt ‘hadden we elkaar maar veel eerder ontmoet’. Een ex met een lang ongelukkig huwelijk zei me dat ook eens. Dan had je mss andere kinderen maar je had deze kinderen helemaal niet gekend dus dat maakt niet uit.
Ik heb het intussen afgesloten met mm en elkaar veel geluk gewenst.
En nog steeds contact en afgesproken met strandstoelman
Ik begrijp wel dat mus haar vriend zegt ‘hadden we elkaar maar veel eerder ontmoet’. Een ex met een lang ongelukkig huwelijk zei me dat ook eens. Dan had je mss andere kinderen maar je had deze kinderen helemaal niet gekend dus dat maakt niet uit.
Ik heb het intussen afgesloten met mm en elkaar veel geluk gewenst.
En nog steeds contact en afgesproken met strandstoelman
attraverso wijzigde dit bericht op 28-09-2025 18:35
59.91% gewijzigd
zondag 28 september 2025 om 13:36
Jeetje je slaat de spijker op zijn kop Attra! Als je al jaren date dan word je inderdaad wantrouwiger, hou je vrijwel altijd rekening met ‘dit word hem toch niet’ of je knapt (vaak onterecht) heel snel af of op een match. Vaak al voordat het überhaupt tot een date komt.. Spelfouten? Weg ermee. Eén klein ding wat je niet leuk zou kunnen vinden? Weg ermee. Reageert hij te snel? Dan is iemand wanhopig. Reageert hij te langzaam, dan ben je -in jouw ogen- niet belangrijk genoeg en ga zo maar door.. Heel vervelend! Dus dat probeer ik een beetje los te laten. Natuurlijk zijn er wel criteria die mee spelen maar ik wil niet meer iemand veel te snel afschrijven. Anyway terug naar jou Attraverso, super leuk dat je strandstoelman een kans gaat geven! Jammer dat MM geëindigd is maar wel beter!
zondag 28 september 2025 om 13:36
Ik denk dat het goed is wat je doet Attra!
Ook niet quoten: toen ik met mijn vriend op eerste date ging was ik ook met een andere man aan het daten. (Te enthousiast geswiped op breeze in mijn eerste week). Eigenlijk was ik er klaar voor om het even aan te zien en daarna af te kappen maar we hebben zo ontzettend gelachen dat ik besloot om het nog niet af te kappen. Uiteindelijk kwam de klik met de eerste man niet. En zette de klik met mijn date door. Ik merkte ook dat ik het lachen zo erg had gemist. En God wat hou ik veel van mijn vent. Ik ben zo ontzettend blij en dankbaar dat ik hem heb leren kennen
Ook niet quoten: toen ik met mijn vriend op eerste date ging was ik ook met een andere man aan het daten. (Te enthousiast geswiped op breeze in mijn eerste week). Eigenlijk was ik er klaar voor om het even aan te zien en daarna af te kappen maar we hebben zo ontzettend gelachen dat ik besloot om het nog niet af te kappen. Uiteindelijk kwam de klik met de eerste man niet. En zette de klik met mijn date door. Ik merkte ook dat ik het lachen zo erg had gemist. En God wat hou ik veel van mijn vent. Ik ben zo ontzettend blij en dankbaar dat ik hem heb leren kennen
zondag 28 september 2025 om 14:39
Heb dat hier ook RR, mm was nogal droog. Ik was diegene die er wat schwung moest in brengen.. Ssm verrast me, doet me lachen… voor onze volgende date komt hij weer met een thema, ik hou me al vast 
Pup klopt helemaal. Maar het is nog steeds ‘daten is weten’. Ik was met deze date door vakantie al een week of 3 af en toe aan’t appen maar zo’n eerste date had ik niet verwacht.
Pup klopt helemaal. Maar het is nog steeds ‘daten is weten’. Ik was met deze date door vakantie al een week of 3 af en toe aan’t appen maar zo’n eerste date had ik niet verwacht.
zondag 28 september 2025 om 16:08
Happening, Attra vraagt om het laatste gedeelte niet te quoten, mss kun je dat weghalen?
Verder haal ik Pupkes woorden even aan, het een sluit het ander niet uit. Ik ben het met je eens dat het je eigen keus is om in een minder goed huwelijk te blijven hangen. Maar ik denk dat Musman niet bedoelde: was ik je maar eerder tegengekomen, dat had ik mijn huwelijk eerder beëindigd. Hij wilde wrs gewoon aangeven dat hij haar superleuk vindt. En dat dat wat hem betreft al eerder had mogen starten, zonder daarmee iets te zeggen over zijn verleden met een andere vrouw.
Verder haal ik Pupkes woorden even aan, het een sluit het ander niet uit. Ik ben het met je eens dat het je eigen keus is om in een minder goed huwelijk te blijven hangen. Maar ik denk dat Musman niet bedoelde: was ik je maar eerder tegengekomen, dat had ik mijn huwelijk eerder beëindigd. Hij wilde wrs gewoon aangeven dat hij haar superleuk vindt. En dat dat wat hem betreft al eerder had mogen starten, zonder daarmee iets te zeggen over zijn verleden met een andere vrouw.
zondag 28 september 2025 om 16:55
Eens met Johanna, Pupke etc.
Wat mij betreft neem je deze opmerking te serieus Happening. In een relatie na mijn scheiding hebben wij bijv ook wel eens zoiets gezegd als ‘ benieuwd hoe onze gezamenlijke kinderen waren geweest’. Gewoon met een glimlach. Zei helemaal niets over onze eigen kinderen en onze liefde ervoor.
Wat mij betreft neem je deze opmerking te serieus Happening. In een relatie na mijn scheiding hebben wij bijv ook wel eens zoiets gezegd als ‘ benieuwd hoe onze gezamenlijke kinderen waren geweest’. Gewoon met een glimlach. Zei helemaal niets over onze eigen kinderen en onze liefde ervoor.
zondag 28 september 2025 om 19:06
Dat denk ik ook. Je zegt of denkt wel vaker zoiets van had ik maar.Emmely schreef: ↑28-09-2025 16:55Eens met Johanna, Pupke etc.
zondag 28 september 2025 om 19:10
Lief, dank je welPupke schreef: ↑28-09-2025 12:14Maar dat kan toch ook naast elkaar bestaan Happening? Het hoeft niet het één of het ander te zijn, en hij is vast en zeker dolgelukkig met zijn kinderen maar het kan ook wel eens door zijn hoofd schieten dat hij had gehoopt dat hij Mus veel eerder was tegengekomen. Juist omdat ze zo gelukkig met elkaar zijn. Ik vind het juist wel heel mooi dat hij zoiets zegt![]()
Ik heb gisteren ook weer voor de 8975ste keer zowel Bumble als Tinder aangemaaktIk ben klaar om teleurgesteld te worden! Haha. Nee, grapje.. of nouja klein beetje dan..
Op Bumble een match maar die praat niet echt, vooral hele korte antwoorden. Voorbeeld: Ik vertelde welke sport ik deed en toen zei hij alleen ‘Leuk
’ Naja en dat gaat dus de hele tijd zo, wel een beetje jammer dus misschien geef ik dat wel aan. Tinder nog niet veel nieuws. En soms vraag ik mijzelf echt af of de leuke mannen niet gewoon op zijn want een leuke man vinden, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Het lijkt wel alsof we geen naald maar een lens zoeken in een hooiberg zo hoog als de Mount Everest.
Wat een figuren tref jij zeg, niet te geloven
Maar ik kan me indenken dat je daar wel moedeloos van wordt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in